Renault Espace με νέο μοτέρ 2.0 dCi 200 ίππων

Η γκάμα των μοτέρ του Espace ανανεώνεται, με τον 1.6 dCi να αντικαθίσταται από τον 2.0 dCi με 160 και 200 άλογα.

Ο  κινητήρας ντίζελ δεν έχει πει ακόμη την τελευταία λέξη του. Ειδικά με τα μεγάλα και βαριά αυτοκίνητο, αυτός ο τύπος καυσίμου παραμένει δημοφιλής στην Ευρώπη, δελεάζοντας μια πελατεία που δεν την αγγίζει η φορολογική επιβάρυνση. 

Με την ευκαιρία λοιπόν της συμμόρφωσης με τους νέους, αυστηρότερους αντιρρυπαντικούς κανόνες, το Espace παραμένει πιστό στη ντιζελοκίνηση, βελτιώνοντας την προσφορά του σε αυτόν τον τύπο καυσίμου.

Φυσικά, αυτό μικρό ή καθόλου ενδιαφέρον δεν παρουσιάζει για την Ελλάδα, μιας και το μοντέλο δεν εισάγεται καν από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αλλά μιας και εμφανίστηκε στoν επίσημο διαμορφωτή της γαλλικής αγοράς, θεωρούμε σκόπιμο να το αναφέρουμε -πρώτη μνεία είχαμε κάνει τον Ιούλιο όταν εμφανίστηκε στο Βέλγιο. Έτσι λοιπόν, η Renault εγκατέλειψε τον κινητήρα 1.6 dCi για έναν καινούργιο 2.0 dCi. Ένα μοτέρ που στη βασική εκδοχή ισχύος αποδίδει 160 άλογα, όσα ακριβώς και ο παλιός 1.6, αλλά διατίθεται και σε ισχυρότερη εκδοχή με 200 PS. Οπότε, ύστερα από την ενίσχυση της βενζινοκίνητης γκάμας του Espace με τον 1.8 TCe των 225 PS, η Renault διαθέτει πλέον και ένα ντίζελ αξιοπρεπούς ισχύος για το μεγάλο MPV της. Και στις δύο εκδόσεις του, το μοτέρ 2.0 dCi συνδυάζεται στάνταρ με 6άρι αυτόματο κιβώτιο EDC (διπλού συμπλέκτη) -στο σημείο αυτό υπολείπεται σε σχέση με τα 7άρια και τα 8άρια του ανταγωνισμού. 

Στη Γαλλία, το βασικό Espace με το 1.600άρι μοτέρ Energy dCi των 130 ίππων ξεκινά από τις €38.900. Αργότερα, το αυτοκίνητο να διευρύνει την γκάμα του με το πρόσφατο μοτέρ 1.7 dCi των 150 PS, κάτι που πιθανότατα θα γίνει με το φρεσκάρισμα του αυτοκινήτου που έχει προβλεφθεί μέσα στο 2019.