node/32462

Volkswagen ID Buzz Cargo: Το ηλεκτρικό επαγγελματικό Combi

Η Volkswagen αποκαλύπτει ένα νέο και μελλοντικό μέλος της οικογένειας ID. Ύστερα από το Buzz, που είναι η σύγχρονη ερμηνεία του Combi, εδώ έχουμε η έκδοση Cargo, για επαγγελματίες που αναζητούν κάτι με διαχρονική εμφάνιση.

Στη Volkswagen, η μελλοντική οικογένεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πάρει το όνομα «ID». Στην γκάμα της θα περιλαμβάνεται το Buzz, το οποίο είναι κατά κάποιον τρόπο ο πνευματικός απόγονος του Combi, σε ηλεκτρική έκδοση. Με το αυτοκίνητο φυσικά να διαθέτει και όλα εκείνα τα σύγχρονα και πρωτοποριακά συστήματα, όσον αφορά τα βοηθήματα οδήγησης. Αλλά η Volkswagen φαίνεται να μην ξεχνά τους επαγγελματίες, καθώς αποκάλυψε στο Σαλόνι Επαγγελματικού Αυτοκινήτου του Ανόβερου το πρωτότυπο ID Buzz Cargo.

Όπως υποδηλώνει το όνομά του, πρόκειται για την επαγγελματική έκδοση του Buzz, με δηλωθείσα αυτονομία 550 km. Πρόκειται προφανώς για τεράστια ακτίνα δράσης, ειδικά για ένα επαγγελματικό EV. Αλλά δεδομένου ότι πρόκειται για πρωτότυπο, τα πράγματα χρειάζονται ακόμα αρκετό χρόνο για να εξελιχθούν μέχρι το υποθετικό λανσάρισμα ενός μοντέλου παραγωγής. Όπως για παράδειγμα η οροφή που φιλοξενεί ηλιακούς συλλέκτες, επιτρέποντας, σύμφωνα με τη Volkswagen, να κερδίσει 15 km αυτονομίας από αυτή τη φόρτιση.

Volkswagen ID Buzz Cargo
Επανερχόμενοι επί της ουσίας όμως ενός επαγγελματικού οχήματος, το Buzz Cargo έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 800 kg. Δυνατότητα οριακά στο σωστό επίπεδο, καθώς τα θερμικά επαγγελματικά αυτής της κατηγορίας φτάνουν πλέον τον ένα τόνο. Και καθώς το μήκος του Buzz Cargo είναι πάνω από τα πέντε μέτρα, που είναι μεγάλο για την κατηγορία, τότε καταλαβαίνουμε ότι οι μπαταρίες καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος του ζωτικού χώρου φόρτωσης.

node/39648

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Ο Kleber Silva μας δείχνει πώς θα είναι η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της γαλλικής εταιρείας.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Εντελώς διαφορετικό θα είναι -σύμφωνα με τον γνωστό σχεδιαστή Kleber Silva- το μελλοντικό Citroen C3.

Αν πιστέψουμε την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή, το αυτοκίνητο δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό C3, καθώς θα χάσει την «καμπυλωτή» του εμφάνιση και θα αποκτήσει περισσότερες ακμές και θα γίνει πιο «επιθετικό». 

Να θυμίσουμε ότι η Citroën παρουσίασε τον Φεβρουάριο το ανανεωμένο C3, το οποίο δέχεται ένα διακριτικό facelift μετά από 4 χρόνια στην αγορά και αφού η σημερινή γενιά του έχει σημειώσει ήδη 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

c3

Το νέο C3 θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMP του νέου Peugeot 208 και το Opel Corsa. Ως εκ τούτου θεωρείται περισσότερο από βέβαιο ότι στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα βασίζεται στις αντίστοιχες των e-208 και Corsa-e. 

Kάπως έτσι το ηλεκτρικό C3 αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 330 km. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει ισχύ 136 PS και ροπή 260 Nm.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται προς τα τέλη του 2021. 

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.