Τι γίνεται με το NEVS Emily GT;

Τι γίνεται με το NEVS Emily GT;

Παράπλευρη απώλεια των αποτυχιών του ομίλου Evergrande, η NEVS μπήκε σε κατάσταση αναμονής, αλλά βρήκε την ευκαιρία να αποκαλύψει το προηγμένο (και προχωρημένο) πρότζεκτ Emily GT. Μπας και...

NEVS Emily GT

Γεννημένη στην κολυμπήθρα της SAAB, η NEVS βρίσκεται πλέον εν υπνώσει. Ωστόσο, η κατασκευάστρια με έδρα τη Σουηδία που χρηματοδοτήθηκε από τον κινεζικό όμιλο ακινήτων Evergrande είχε ένα επιτυχημένο πρότζεκτ για μια μπερλίνα στο ενεργητικό της.

Η NEVS να θυμίσουμε ότι βρέθηκε σε αδιέξοδο εξαιτίας της υπερχρέωση του ομίλου ακινήτων Evergrande και βασικού μετόχου της. Και με το παλιό εργοστάσιο της SAAB στο Trollhättan υπό επιτήρηση, παρά το ενδιαφέρον της Polestar για την αγορά μέρους του εξοπλισμού. 

Με το φαινόμενο του ντόμινο, ο κινεζικός όμιλος Evergrande, αποφάσισε να μειώσει τις επενδύσεις του στο αυτοκίνητο ύστερα από την εμπορική αποτυχία του ηλεκτρικού του SUV, του Hengchi 5, και άλλες οικονομικές δυσκολίες που συνδέθηκαν επίσης με την πανδημία.

Το προσωπικό της NEVS, περιλαμβανομένων των μηχανικών από την αείμνηστη πλέον SAAB, έχει μειωθεί στο ελάχιστο και όλα έχουν καταλήξει σε αδιέξοδο. Ωστόσο, αυτή η εταιρεία που χτίστηκε πάνω στα ερείπια της ιστορικής σουηδικής φίρμας είχε ένα πρότζεκτ ήδη πολύ προχωρημένο: Την ηλεκτρική μπερλίνα Emily GT.

NEVS Emily GT

Το ηλεκτρικό αυτό μοντέλο σχεδιάστηκε με τη βοήθεια του Christian Von Koenigsegg και με έμπνευση από το SAAB 9-5. To grand tourer της NEVS ήταν εξοπλισμένο με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, 121 ίππων έκαστος, τοποθετημένους στους τροχούς. Με τη συνολική ισχύ να ανέρχεται στα 484 άλογα.

Μια παραλλαγή με 644 ίππους και 2.200 Nm, και αυτονομία 1.000 km χάρη στην μπαταρία των 175 kWh, ήταν επίσης στο πρόγραμμα. 

NEVS Emily GT

Ο φάκελος του Emily GT βρισκόταν ήδη στο στάδιο της προ-παραγωγής με την κατασκευή έξι πρωτοτύπων σε μόλις 10 μήνες. Δυστυχώς όμως, όλα τελούν σε κατάσταση αναμονής προς το παρόν. Εκτός κι αν οι προδιαγραφές και το προχωρημένο σημείο του πρότζεκτ παρακινήσει κάποιους επενδυτές να τολμήσουν.

Αυτό ελπίζει και η Nina Selander, διευθύνουσα σύμβουλος της NEVS. Δηλαδή το Emily GT να τραβήξει το βλέμμα των πιθανών πελατών που ενδιαφέρονται για σπορ αυτοκίνητα GT που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια. 

NEVS Emily GT

Πιθανοί αγοραστές θα μπορούσαν επίσης να είναι υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες που επιθυμούν να εισέλθουν στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ή να επεκτείνουν την προσφορά τους σε αυτόν τον τομέα. Με ένα πρότζεκτ μάλιστα, ήδη προχωρημένο σε τελευταίο στάδιο, που θα εξοικονομούσε πολύτιμο κόστος εξέλιξης. Ίδωμεν, μπας και δεν έχει τελειώσει ακόμα τίποτα σε αυτή την ατελείωτη ιστορία...
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube