smart forease+ Concept στη Γενεύη

smart forease+ Concept στη Γενεύη

Ένα ηλεκτροκίνητο speedster με υφασμάτινη οροφή

Η smart παρουσίασε το πρωτότυπο forease+ λίγο πριν την Έκθεση Γενεύης, μια ειδική έκδοση speedster του ηλεκτροκίνητου smart EQ Fortwo Cabrio με ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές πινελιές.

Αν η εικόνα και το όνομα σας θυμίζουν κάτι, είναι επειδή το πρωτότυπο βασίζεται στο smart forease το οποίο παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού του 2018. Εξωτερικά, τα δύο πρωτότυπα είναι σχεδόν πανομοιότυπα με την εξαίρεση της απόχρωσης και της οροφής, αφού και το forease+ φορά τους ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα με τριπλά στοιχεία LED, τη διαφορετική γρίλια με τα φώτα ημέρας, τις μεγάλες αεροδυναμικές ζάντες, το κοντό παρμπρίζ, το αεροδυναμικό κάλυμμα του χώρου αποσκευών και την ενσωματωμένη αεροτομή τύπου ducktail στην ουρά.

smart

Η αφαιρούμενη υφασμάτινη οροφή σε έντονη πορτοκαλί απόχρωση κάνει αντίθεση με το matt soft coal χρώμα του αμαξώματος και σκεπάζει τα φουσκώματα πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων. Το ύφασμα που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της είναι ελαφρύ αλλά ανθεκτικό και σύμφωνα με τη Smart επιτρέπει τη χρήση του μοντέλου ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, παρά την απουσία πλευρικών παραθύρων και πίσω παρμπρίζ.

Και στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από το smart forease με το κομμένο τιμόνι και τις δύο επιπλέον οθόνες που έχουν αντικαταστήσει τους κυκλικούς αεραγωγούς. Για τις επενδύσεις επιλέχθηκε πορτοκαλί nappa leather, ύφασμα microfibre σε απόχρωση anthracite και λεπτομέρειες από high-gloss black. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της smart με όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας.

smart

Έμπνευση για το forease+ αποτέλεσαν τα προγενέστερα πρωτότυπα smart forstars (2012) και smart fourjoy (2013) όπως και τα smart Crossblade (2001) και smart Forspeed (2011). Απώτερος στόχος της smart είναι όλα τα μοντέλα της να γίνουν αμιγώς ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2020, και να γίνει η πρώτη μάρκα που θα κάνει την πλήρη μετάβαση από κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτρική ενέργεια.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube