node/31295

To Škoda Karoq έγινε Sunroq

Πρόκειται για μια σπουδή από 23 φοιτητές που ολοκληρώθηκε μέσα σε χρόνο-ρεκόρ.

Mια ομάδα νέων σχεδιαστών της Škoda ανάλαβε να σχεδιάσει και να παρουσιάσει την ανοικτή εκδοχή του δημοφιλούς Karoq. Η αποστολή δεν ήταν και τόσο εύκολη, μια και εκτός όλων των άλλων έπρεπε να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα μήνα. 

Ωστόσο οι σπουδαστές από το Mladá Boleslav τα κατάφεραν και τώρα παρουσίασαν με δικαιολογημένη υπερηφάνεια το τελικό αποτέλεσμα. Για να μην μπερδευόμαστε να διευκρινίσουμε πως πρόκειται απλώς για ένα one-off πρότζεκτ και το ανοικτό Karoq δεν πρόκειται ποτέ να ευτυχήσει και να δει τη γραμμή παραγωγής. 

 ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda Karoq cabrio; Αλήθεια;

Παρόλα αυτά, οι σπουδαστές ακολούθησαν όλη τη διαδικασία όπως να επρόκειτο το Sunroq να είναι ένα πρωτότυπο που θα παραχθεί κανονικά. 

Οι περισσότερες αλλαγές έγιναν στο αμάξωμα, όπου αφού αφαιρέθηκε η οροφή οι πόρτες τοποθετήθηκαν σε διαφορετικές θέσεις, την ώρα που η πόρτα του χώρου αποσκευών σχεδιάστηκε από την αρχή. Μαζί του άλλαξε εκ βάθρων ο σχεδιασμός σε όλο το πίσω μέρος, αλλά και στις κολόνες του αμαξώματος.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου παρέμειναν οι ίδιες με του Karoq, όμως οι 23 σπουδαστές χρησιμοποίησαν ανάρτηση από το Octavia RS για να χαμηλώσουν το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος.

Τέλος, να πούμε πως το Sunroq κινείται από τον γνωστό μας TSI του 1,5 λίτρου και οι τιμές που δίνουν οι δημιουργοί του σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις είναι 0-100 km/h σε 8,4'' και τελική ταχύτητα 204 km/h. 

node/39411
Audi Q4 e-tron Concept

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Η Audi θα παρουσιάσει αύριο το Q4 Sportback e-tron concept, μια κουπέ εκδοχή του μελλοντικού μικρού ηλεκτρικού SUV της φίρμας.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Οι νεωτερισμοί πολλαπλασιάζονται στην Audi! Την προηγούμενη εβδομάδα, το Ingolstadt παρουσίασε το ανανεωμένο Q5 και τις παραλλαγές S του e-tron και του e-tron Sportback. Αυτή την εβδομάδα, σειρά έχει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο σχετικά με το τι θα είναι: Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δημοσιεύσει ήδη ένα teaser στα κοινωνικά δίκτυα.

Το ραντεβού για την παρουσίαση έχει προγραμματιστεί αύριο, την Τρίτη 7 Ιουλίου, οπότε και θα αποκαλυφθεί το Q4 Sportback e-tron concept. Με αυτήν τη σχεδιαστική σπουδή, η Audi επιβεβαιώνει επομένως ότι το Q4 e-tron θα έχει και την… κολοβή έκδοσή του! Η γερμανική φίρμα πολλαπλασιάζει λοιπόν τα κουπέ SUV της γκάμας της, καθώς ύστερα από το Q3 Sportback, θα λανσάρει το Q5 Sportback στο τέλος του έτους.

Αλλά ας επανέλθουμε στο Q4 e-tron. Αυτό το μικρό SUV θα είναι το πρώτο Audi που θα υιοθετεί τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Έτσι θα είναι τεχνικά ξάδερφος των Volkswagen ID.4 και Škoda Enyaq. Το «κλασικό» μοντέλο ανακοινώθηκε από ένα πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, απ’ όπου και η φωτογραφία που βλέπετε. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2021.

Η συνταγή για την παραλλαγή Sportback θα βασίζεται σε εκείνη που εφαρμόζεται στα e-tron: Κουπέ σιλουέτα, με οπισθοκλινή οροφή και πολύ έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο. Με άλλα λόγια νυν υπέρ πάντων ο σχεδιασμός. Η έκδοση παραγωγής θα εμφανιστεί με λίγους μήνες καθυστέρησης σε σχέση με το κλασικό Q4, επομένως το 2021.

node/39352

Škoda Octavia G-TEC: Αυτονομία 500 km με 17,33 κιλά CNG

Η έκδοση της νέας Škoda Octavia που κινείται με φυσικό αέριο αναμένεται στην ελληνική αγορά στο τέλος της χρονιάς.

Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Škoda Octavia G-TEC: Αυτονομία 500 km με 17,33 κιλά CNG

Η νέα Škoda Octavia G-TEC έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με φιλικό προς το περιβάλλον συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Η Octavia G-TEC κινείται από έναν 1.5 TSI, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και επιτυγχάνει μια αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, όταν λειτουργεί χρησιμοποιώντας αποκλειστικά με φυσικό αέριο. Στις τρεις δεξαμενές που βρίσκονται κάτω από το δάπεδο μπορούν να αποθηκευτούν συνολικά 17,33 κιλά CNG. Ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων εξασφαλίζει την αναγκαία αυτονομία σε περιοχές χωρίς κατάλληλη υποδομή ανεφοδιασμού. Η νέα Octavia G-TEC αναμένεται στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

octavia gtec

Ο 1.5 TSI στην Octavia G-TEC έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί κυρίως με φυσικό αέριο. Αυτός ο τύπος καυσίμου έχει πιο καθαρή καύση, με αποτέλεσμα οι εκπομπές CO2 σε λειτουργία CNG να είναι περίπου 25% πιο χαμηλές από αυτές της λειτουργίας του με βενζίνη. Επιπλέον, εκπέμπονται σημαντικά λιγότερα οξείδια του αζώτου (NOx) και δεν παράγονται σωματίδια αιθάλης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της ŠKODA στην Ελλάδα - Τιμές, τεχνικά χαρακτηριστικά, εκδόσεις/εξοπλισμός.

Ο κινητήρας είναι πολύ αποδοτικός χάρη, μεταξύ άλλων, στο μεταβλητό έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής σε κύκλο Miller. Κάτι που συμβάλλει στην κατανάλωση κατά WLTP μόλις 3,4 έως 3,6 κιλών φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρα σε λειτουργία CNG και 5,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε λειτουργία βενζίνης.

Gtec

Με χωρητικότητα 17,33 κιλών CNG, η Octavia G-TEC έχει αυτονομία με λειτουργία φυσικού αερίου περίπου 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Με τη χρήση της βενζίνης που υπάρχει στο ρεζερβουάρ των 9 λίτρων, η Octavia G-TEC μπορεί να καλύψει επιπλέον περίπου 190 χιλιόμετρα, με αποτέλεσμα η συνολική αυτονομία να αγγίζει τα 700 χιλιόμετρα. Η εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας με CNG και αυτής με βενζίνη, γίνεται αυτόματα χωρίς την παρέμβαση του οδηγού και χωρίς να γίνεται αντιληπτή από οδηγό ή επιβάτες.

Το αυτοκίνητο λειτουργεί με βενζίνη μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως όταν ο κινητήρας ξεκινά αμέσως μετά την πλήρωση του CNG, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου ή όταν οι δεξαμενές αερίου είναι τόσο άδειες που η πίεση μειώνεται κάτω από τα 11 bar.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Škoda]