Škoda Vision IN

Νέο Škoda Vision IN: Οι Τσέχοι πάνε Bollywood

H Škoda παρουσιάζει στο New Delhi Auto Expo στην Ινδία ένα μικρό SUV. Η έκδοση παραγωγής θα είναι σχεδιασμένη ειδικά για τη χώρα αυτή, όπου και θα κατασκευάζεται.

Η ινδική αγορά προκαλεί λαχτάρα στους κατασκευαστές. Περίπου τέσσερα εκατομμύρια αυτοκίνητα πουλήθηκαν εκεί πέρυσι και οι πωλήσεις θα μπορούσαν να φτάσουν τα επτά εκατομμύρια το 2025! Ο Όμιλος Volkswagen έχει στόχο να καρπωθεί τα μέγιστα οφέλη από την καλπάζουσα ινδική αγορά και γι’ αυτήν την αποστολή στηρίζεται στη Skoda, η οποία διαχειρίζεται επίσης τις δραστηριότητες των συνιστωσών του ομίλου στην Ινδία.

Οι Τσέχοι λοιπόν θα λανσάρουν σε λίγους μήνες ένα SUV ειδικά σχεδιασμένο για τη χώρα αυτή που θα κατασκευάζεται επίσης εκεί. Δυνατή γεύση από το αυτοκίνητο παραγωγής μας δίνει με το πρωτότυπο Vision IN που θα βρίσκεται στο σταντ της εταιρείας στο Σαλόνι του Νέου Δελχί (6-9 Φεβρουαρίου), του οποίου σκίτσα του εσωτερικού και της καροσερί είχαμε δει προ μηνός.

Škoda Vision IN 

Το Vision IN βασίζεται σε μια συγκεκριμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, την A0-IN, σχεδιασμένη για την Ινδία. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,26 m, δύο πόντους πιο μακρύ από το ευρωπαϊκό Kamiq

Το Vision IN θα έχει όμως και ξάδερφι στη Volkswagen, που ονομάζεται Taigun, με τον Γερμανό κατασκευαστή να παρουσιάζει επίσης το αντίστοιχο πρωτότυπο. Για να εξοικονομήσει χρήματα ο όμιλος, τα δύο μοντέλα μοιράζονται το κεντρικό τους μέρος... το οποίο είναι πολύ κοντά σε αυτό του T-Cross! Το μεταξόνιο όμως είναι μεγαλύτερο από το μικρό SUV που πουλιέται σε εμάς.

Škoda Vision IN

Παρότι μοιράζονται πολλά στοιχεία, Vision IN και Taigun έχουν σημαντικά διαφορετική εμφάνιση, υπακούοντας το καθένα στους αισθητικούς κώδικες που σχετίζονται με την αντίστοιχη φίρμα. Εν προκειμένω, το Škoda έχει μόστρα που χωρίζεται σε δύο μέρη και μια 6γωνη μάσκα με «επιπλέουσα» όψη.

Το ταμπλό υιοθετεί αρχιτεκτονική παρόμοια με εκείνη των τελευταίων μοντέλων του κατασκευαστή, με μια μεγάλη οθόνη τύπου τάμπλετ. Παρόλα αυτά, η εικόνα του δείχνει πολύ «πρωτότυπη»! Για παράδειγμα, υπάρχουν δύο ξεχωριστά καθίσματα στο πίσω μέρος που χωρίζονται από μια κεντρική κονσόλα. Διάταξη που είναι αδιανόητο για τη χώρα αυτή να τη δούμε στο αυτοκίνητο παραγωγής.

Škoda Vision IN 

Όσον αγορά το μοτέρ του πρωτοτύπου Vision IN, κάτω από το καπό βρίσκουμε το βενζινοκίνητο μοτέρ 1.5 TSI με τα 150 άλογα που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7.