Mercedes-Benz Vision EQXX
node/43311

Mercedes-Benz Vision EQXX, BEV με αυτονομία-ρεκόρ;

Ανώτερο στέλεχος της Daimler αποκαλύπτει μια νέα εικόνα του κόνσεπτ Mercedes-Benz Vision EQXX και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες: 1.000 km αυτονομία και κατανάλωση στην εθνική κάτω από 10 kWh/100 km!

Το ποστ του επικεφαλής της έρευνας και εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας στο Linkedin είναι αποστομωτικό. Ο Markus Schäfer περιγράφει εκτενώς την άφιξη του πρωτοτύπου Mercedes-Benz Vision EQXX το 2022, το οποίο θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια πραγματική ανατροπή σε ό,τι έχει να κάνει με την ακτίνα δράσης των BEV. Για το πρωτότυπο που έχει ήδη ανακοινωθεί από το 2020 δεν γνωρίζουμε μέχρι στιγμής τίποτα, καθώς από την πλευρά της Στουτγάρδης τηρείται σιγή ιχθύος.

Οπότε αναμένουμε να ανακαλύψουμε αυτό το περίφημο Mercedes-Benz Vision EQXX σε επίσημη παρουσίαση στις  3 Ιανουαρίου. Μέχρι τότε όμως και καθώς μεσολαβούν οι χριστουγεννιάτικες διακοπές και τα πρωτοχρονιάτικα γλέντια, όλο και κάποιος «καλοθελητής» θα βρεθεί να προχωρήσει σε μια εσκεμμένη και απόλυτα ελεγχόμενη διαρροή. 

Vision

Το πρωτότυπο Mercedes-Benz Vision EQXX θα δώσει τις τεχνικές κατευθύνσεις για τα μελλοντικά BEV της γερμανικής εταιρείας που θα δούμε από το 2025. 

Μέχρι τότε, ο Schäfer μας δίνει ήδη κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με την αυτονομία που λέει ότι θα είναι έως και 1.000 km. Για να προσθέσει ότι η ενεργειακή πυκνότητα των κυψελών της μπαταρίας θα είναι αυξημένη κατά 20% σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα. Αλλά το κυριότερο είναι ότι μιλά για μέση κατανάλωση που θα πέφτει κάτω από τις δέκα κιλοβατώρες για κάθε 100 χιλιόμετρα. Κατανάλωση που μάλιστα ισχυρίζεται ότι επιτυγχάνεται, κινούμενος στην εθνική οδό ως κανονικός άνθρωπος. Προφανώς το να καις κάτω από 10 kWh/100 km θα ήταν ένα επίτευγμα, που μάλιστα απαιτεί πολλή δουλειά τόσο στην αεροδυναμική όσο και στη διαχείριση της ενέργειας.

Ο Markus Schäfer εξηγεί ότι το Mercedes-Benz Vision EQXX είναι «περισσότερο από ένα showcar, είναι ένα διεπιστημονικό τεχνικό πρόγραμμα». Και μπορεί τελικά το αυτοκίνητο να μην έχει άμεση συνέχεια στην παραγωγή, αλλά οι τεχνολογίες του θα χρησιμοποιηθούν στην μελλοντικές ηλεκτρικές Mercedes-Benz που έρχονται, αρχής γενομένης από το 2025.