Η επιστροφή του VW Dune Buggy

Ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο με αισθητικές αναφορές στα dune buggies του '60

Η Volkswagen ανακοίνωσε ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτότυπο για την έκθεση Γενεύης, με το οποίο αναβιώνει το πνεύμα των dune buggies της δεκαετίας του '60 με σύγχρονο σχεδιασμό, περιπετειώδη χαρακτήρα και ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα.

Η γερμανική εταιρεία μπορεί πρόσφατα να αποφάσισε τον τερματισμό της παραγωγής του Beetle, όμως φαίνεται πως δεν ξεχνά το παρελθόν της. Με το νέο dune buggy, μας παρουσιάζει την ευελιξία της ηλεκτροκίνητης μεταβλητής πλατφόρμας MEB (modular electric drive matrix), η οποία εκτός από μοντέλα μαζικής παραγωγής μπορεί να φιλοξενήσει και ειδικά οχήματα.

Volkswagen Dune Buggy Sketch

Όπως βλέπουμε από τα πρώτα σκίτσα, το dune buggy έχει περιπετειώδη εμφάνιση που ενισχύεται από το μυώδες ανοικτό αμάξωμα που αγκαλιάζει την καμπίνα, τους σκληροτράχηλους προφυλακτήρες, τα φουσκωμένα φτερά που καλύπτουν τους θηριώδεις τροχούς με ελαστικά εκτός δρόμου και το roll bar που προστατεύει τους επιβάτες σε περίπτωση ανατροπής.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού Klaus Bischoff δήλωσε: "Το buggy είναι κάτι περισσότερο από αυτοκίνητο. Είναι ζωντάνια και ενέργεια επάνω σε τέσσερις τροχούς. Αυτά τα χαρακτηριστικά ενσωματώνονται στο νέο e-buggy το οποίο μας παρουσιάζει πώς θα μπορούσε να είναι μια μοντέρνα, μη-ρετρό αναβίωση ενός κλασσικού μοντέλου, αλλά και το σημαντικότερο - τον συναισθηματικό δεσμό που μπορεί να δημιουργήσει η ηλεκτροκίνηση".

Meyers Manx

Τα πρώτα dune buggy, που έκαναν την εμφάνισή τους τη δεκαετία του '60 στην California, βασίζονταν πάνω σε σασί και μηχανικά μέρη από σκαραβαίο και είχαν ανοικτό αμάξωμα από πολυεστέρα χωρίς πόρτες ή οροφή. Σύμφωνα με την Volkswagen, περίπου 250.000 αυτοκίνητα είχαν κατασκευαστεί ως μετατροπές ή σε παραγωγή μικρής κλίμακας μέχρι τη δεκαετία του '80, ανάμεσα στα οποία και το Meyers Manx (εικόνα).

Η επίσημη πρεμιέρα του πρωτοτύπου είναι προγραμματισμένη για την συνέντευξη τύπου της Volkswagen στην έκθεση Γενεύης, στις 5 Μαρτίου.