node/32394

Η VW θα τερματίσει την παραγωγή του Beetle το 2019

To αειθαλές Beetle της Volkswagen είναι το πιο πρόσφατο θύμα του λατρείας των νεαρών Αμερικανών για τα crossovers και τα pick-up.

Η Volkswagen of America δήλωσε χθες Πέμπτη ότι θα τερματίσει η παραγωγή του Beetle το 2019, κλείνοντας ένα ακόμη κεφάλαιο για ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η VW ανέφερε ότι η παραγωγή του σύγχρονου Beetle τρίτης γενιάς θα ολοκληρωθεί στο εργοστάσιο στην Puebla του Μεξικού τον Ιούλιο του 2019.

Ο CEO του Volkswagen Group of America, Heinrich Woebcken, σε δήλωσή του, ανέφερε ότι δεν υπάρχουν «άμεσα σχέδια για την αντικατάστασή του», καθώς η εταιρεία μετατρέπεται στις ΗΠΑ σε «έναν κατασκευαστή εξ ολοκλήρου επικεντρωμένο στην οικογένεια» και επιταχύνει τις δραστηριότητες της στον εξηλεκτρισμό.

Οι πωλήσεις του Beetle στην Αμερική μειώθηκαν εφέτος κατά 2,2%, σε μια αγορά που μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο από τα κλασικά αυτοκίνητα προς τα «ελαφρά φορτηγά». Το VW Group έχει αναστείλει το διάθεση Beetle σε επιλεγμένες παγκόσμιες αγορές, ως μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για τον εξορθολογισμό της απύθμενης γκάμας των μοντέλων της. Και αν μιλήσουμε με νούμερα, οι πωλήσεις του Beetle στις ΗΠΑ περιορίστηκαν σε μόλις 15.166 κομμάτια το 2017, μόλις το 15% των πωλήσεων του Jetta.

vw beetle final edition 2019

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τον εξορθολογισμό αυτό, όπως λέμε τη δραστική μείωση μοντέλων και εκδόσεων, περικοπές που δρομολογήθηκαν απ’ όταν ανέλαβε τη φίρμα της VW το 2015. Η ζήτηση για το Beetle και άλλα χάτσμπακ του VW Group, όπως για παράδειγμα για το Golf, μειώθηκε επίσης, καθώς οι Αμερικανοί καταναλωτές κινούνται όλο και περισσότερο προς τα crossover και τα SUV.

Ο Diess ερεύνησε την πιθανότητα αναβίωσης του Beetle ως ενός EV, προκειμένου να εξαργυρώσει τη λαϊκή κουλτούρα του αυτοκινήτου. Μην ξεχνάμε ότι η VW προγραμματίζει για το 2020 το I.D., ως ένα νέο-χάτσμπακ και το νέο Beetle για την επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ο Σκαραβαίος, με ρίζες που χρονολογούνται από τη δεκαετία του ’30 στη Γερμανία, εμφανίστηκε ως νέο και αναβαθμισμένο Beetle στις ΗΠΑ το 1998, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 83.434 αυτοκίνητα το 1999. Το ορίτζιναλ Beetle, γνωστό και ως «The People’s Car» λόγω της τιμής που πουλιόταν στις ΗΠΑ από το 1950 έως το 1979, δημιουργήθηκε από τον Ferdinand Porsche και πυροδότησε μια σειρά μιμητών.

kdfwagen prototyp

Η επίσημη πρώτη του αυτοκινήτου είχε γίνει στο Σαλόνι του Βερολίνου το 1938, σε μια από τις πολλές «σοσιαλιστικές» εκφάνσεις του ναζισμού και του Αδόλφου Χίτλερ, με προπαγανδιστικό στόχο να βάλει με οικονομικό τρόπο το λαό της Γερμανίας πάνω σε τέσσερις τροχούς. Έτσι, προέκυψε το περίεργο, μικρό και φθηνό αυτοκίνητο που έγινε ο «Σκαραβαίος».

kdfwagen

Τελικά, κατέληξε να γίνει δημοφιλές στα προάστεια των αμερικανικών μεγαλουπόλεων στη μεταπολεμική Αμερική και αργότερα σύμβολο της αμφισβήτησης και της αντικουλτούρας της δεκαετίας του ’60.

Η Volkswagen of America δήλωσε ότι δύο σπέσιαλ μοντέλα Beetle θα διατεθούν κατά τη διάρκεια του καταληκτικού Model Year -Final Edition SE και Final Edition SEL- τόσο σε κλειστό όσο και σε κάμπριο.

vw beetle final edition 2019

«Η απώλεια του “Σκαραβαίου” ύστερα από τρεις γενιές, για σχεδόν πάνω από επτά δεκαετίες, θα προκαλέσει μια σειρά από συναισθήματα σε πολλούς αφοσιωμένους οπαδούς του Beetle», δήλωσε ο Woebcken. Ο Karl Brauer, στέλεχος των εκδόσεων Kelley Blue Book και Autotrader, αναμένει ότι και άλλα ιστορικά ονόματα μοντέλων θα εξαφανιστούν στις ΗΠΑ τους προσεχείς μήνες.

«Σε αντίθεση με τη Mustang της Ford και, μέχρι στιγμής, το Challenger της Dodge και την Camaro της Chevrolet, η Volkswagen επέλεξε να αφήσει ένα εμβληματικό μοντέλο να πεθάνει αντί να παλέψει ενάντια στις τάσεις της αγοράς», δήλωσε ο Brauer. «Ενώ όλοι είδαν την άνοδο των SUV να έρχεται ερχόταν, κανείς δεν προέβλεψε το επίπεδο του μεριδίου αγοράς που θα έπαιρναν από τα κλασικά μοντέλα. Σε αυτό το περιβάλλον, η επιχειρηματική περίπτωση γι’ αυτά τα μοντέλα γενικότερα, και ιδιαίτερα για τα μικρά, καθίσταται όλο και πιο δύσκολο να δικαιολογηθεί».

Στις φωτογραφίες απεικονίζεται το αμερικανικό VW Beetle Final Edition

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39180

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Δυο γερμανικά σπορ σεντάν με επιδόσεις που παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα!

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: Mercedes-AMG E 63 S εναντίον BMW M5 Competition [video]

Λίγο πριν παρουσιαστούν οι κορυφαίες εκδόσεις των ανανεωμένων premium E-Segment μοντέλων της Mercedes-Benz και της BMW, το κανάλι Full Throttle World οργάνωσε ένα Drag Race μεταξύ των απερχόμενων Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ και BMW M5 Competition.

Η BMW M5 Competition φορά twin-turbo V8 4,4 λίτρων με απόδοση 625 PS και 750 Nm ενώ ζυγίζει 1.865 kg. Αντίστοιχα, η Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με απόδοση 620 PS και 850 Nm, και ζυγίζει 1.880 kg. Και τα δύο μοντέλα έχουν τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στα χαρτιά, η M5 επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,3" έναντι 3,4" της E 63. 

Όπως αποδεικνύει το βίντεο, οι μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμα καλύτερες, με την BMW να ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 2,95" και η Mercedes-AMG να χρειάζεται 3,25". Τα δύο γερμανικά σπορ σεντάν εντυπωσιάζουν με τους χρόνους στο 1/4 του μιλίου, οι οποίοι παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητα: 10,76" για την BMW και 11,2" για την Mercedes-AMG (!)

Περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων των ανανεωμένων Mercedes-Benz E-Class και BMW 5 Series που πιθανότατα θα παρουσιαστούν μέσα στο 2020.

[Πηγή: Full Throttle World μέσω Motor1]