H Toyota επιβεβαίωσε την έλευση ενός μικρού σπόρτσκαρ!
Το διθέσιο πρωτότυπο κουπέ που παρουσίασε η Toyota, έρχεται να επιβεβαιώσει τις φήμες που ήθελαν την ιαπωνική εταιρεία να ετοιμάζει ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο.
Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά! Περίπου δυο εβδομάδες μετά το δημοσίευμά μας για το μικρό σπορ κουπέ που ετοιμάζει η Toyota, σε συνεργασία με τις Suzuki και Daihatsu, το φημολογούμενο μικρό κουπέ απέκτησε και σάρκα.
Αναφερόμαστε φυσικά, στο εντυπωσιακό πρωτότυπο που παρουσιάστηκε από την ιαπωνική εταιρεία, παρέα με 14 ακόμα μοντέλα που σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα της -αλλά και της Lexus- έως το 2030.
Το πρωτότυπο που αποκαλύφθηκε από τον Akio Toyoda, στην ειδική εκδήλωση του ιαπωνικού ομίλου, δεν φέρει προς το παρόν όνομα και όσον αφορά τις διαστάσεις του είναι αντίστοιχες του MR2, που η τελευταία του γενιά σταμάτησε να παράγεται το 2007. Η αναφορά στο MR2 κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, καθώς δεν αποκλείεται το μικρό και 2θεσιο πρωτότυπο να προαναγγέλλει την επιστροφή του τελευταίου στην αγορά.
Άγνωστο επίσης παραμένει, αν το πρωτότυπο αυτό είναι το μικρό κουπέ που φημολογείται ότι θέλει η Toyota να εξελίξει σε συνεργασία με τις Suzuki και Daihatsu ή πρόκειται για ένα μοντέλο που θα κατασκευάσει και θα κυκλοφορήσει από μόνη της στην αγορά.
Δεδομένου ότι παρουσιάστηκε με άλλα 14 ηλεκτρικά μελλοντικά μοντέλα, το δεύτερο σενάριο φαντάζει πιο ρεαλιστικό και δεν αποκλείεται στη μορφή του πρωτότυπου να δούμε σε λίγα χρόνια το πρώτο ηλεκτρικό σπόρτσκαρ που θα φέρει την υπογραφή της Gazoo Racing. Άλλωστε το πρωτότυπο φέρει και τα διακριτικά της τελευταίας.
Ανεξάρτητα εάν το μικρό κουπέ κυκλοφορήσει στην αγορά ως αμιγώς ηλεκτρικό ή με θερμικούς κινητήρες, όπως φημολογείται σε περίπτωση συνεργασίας με τις δυο άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οφείλουμε να βγάλουμε το καπέλο στην Toyota και τον Akio Toyoda προσωπικά.
Μετά από μια μακρά περίοδο επένδυσης στην υβριδική τεχνολογία και σε αυτοκίνητα που δεν απευθύνονταν στους οδηγούς, η στροφή της Toyota τα τελευταία χρόνια είναι εντυπωσιακή. Και αναφέρουμε προσωπικά τον CEO του ιαπωνικού ομίλου γιατί η στροφή της εταιρείας ξεκίνησε μετά την «απολογία» του για τα βαρετά αυτοκίνητα που κατασκεύαζε η εταιρεία και την πρόθεσή του να το αλλάξει.
Έκτοτε είδαμε από την Toyota τα GT και GR 86, τη νέα γενιά της Supra, και ένα GR Yaris, ενώ αναμένουμε σε λίγους μήνες και την αντίστοιχη σπορ έκδοση της Corolla. Όχι και άσχημα, δεν συμφωνείτε;