H BMW X7 τώρα και σε pick-up!

Μια πειραματική προσέγγιση από ομάδα φοιτητών που δεν θα βγει στην παραγωγή.

Μην μπερδεύεστε. Μπορεί BMW και Mercedes να είναι ανταγωνιστικές εταιρείες αλλά οι Βαυαροί δεν έχουν αποφασίσει ακόμη να βγάλουν ένα μοντέλο που να σταθεί απέναντι στη Mercedes-Benz X-Class. Ωστόσο, μια ομάδα δώδεκα φοιτητών κατασκεύασε ένα pick-up που βασίζεται στην BMW X7 το οποίο και παρουσιάστηκε στην ετήσια συγκέντρωση μοτοσικλετών της εταιρείας, την BMW Motorrad day.

Η ιδέα χρειάστηκε δέκα μήνες για να υλοποιηθεί και το αποτέλεσμα είναι ένα διπλοκάμπινο που μπορεί άνετα να μεταφέρει πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος φόρτωσης που έχει επένδυση από ξύλο τικ, είναι κατάλληλα διαμορφωμένος για τη μεταφορά μιας BMW F 850 ​​GS Touring. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο μήκος 140 εκατοστών, ενώ με την πόρτα ανοικτή αυτό μπορεί να φτάσει στα 200 εκατοστά.

Ως βάση χρησιμοποιήθηκε μια BMW X7 προπαραγωγής που προορίζονταν για καταστροφή. Οι φοιτητές ξεκίνησαν αφαιρώντας το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου που το διαμόρφωσαν σε χώρο φόρτωσης, τον οποίο έντυσαν με ανθρακονήματα και ξύλο τικ. Ακριβώς λόγω της χρήσης των υλικών αυτών αλλά και της αφαίρεσης μεγάλου τμήματος της καμπίνας, το συγκεκριμένο όχημα ζυγίζει πολύ λιγότερο από την Χ7. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με την βαφή του αμαξώματος σε χρώμα Tanzanite Blue.

Η BMW X7 σε… pick-up έκδοση αντλεί ισχύ από έναν τρίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 335 ίππους και ροπή 450 Nm, την ώρα που η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Η BMW δεν αναφέρει κάτι σχετικά με επιδόσεις, αλλά δεδομένου του μικρότερου βάρους σε σύγκριση με την Χ7, η τυπική δοκιμασία για το 0-100 km/h υπολογίζεται ότι απαιτεί λιγότερο από τα 6,1” που χρειάζεται η Χ7 για να την ολοκληρώσει. Περιττό να τονίσουμε πως παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο/μετασκευή αποδεικνύεται πλήρως λειτουργικό, η BMW δεν σχεδιάζει να το βάλει στην παραγωγή.