node/37579

Δύο πρωτότυπα του Nissan Skyline στο Τόκιο

Το ένα έχει σπορ προσανατολισμό και το άλλο δίνει έμφαση στην πολυτέλεια.

Η Nissan ανακοίνωσε τα μοντέλα που θα παρουσιάσει στο Tokyo Auto Salon στις 10 Ιανουαρίου του 2020, μεταξύ των οποίον βρίσκονται δύο πρωτότυπα βασισμένα στο Skyline με διαφορετικό προσανατολισμό.

Να θυμίσουμε πως το Skyline που κυκλοφορεί στην ιαπωνική αγορά δεν έχει σχέση με το GTR, καθώς είναι μια ελαφρώς διαφοροποιημένη έκδοση του πολυτελούς τετράθυρου σεντάν Infiniti Q50.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ό,τι θα θέλατε να ξέρετε για το Nissan Skyline [video]

Skyline 400R Sprint

Ξεκινάμε από το Nissan Skyline 400R, μια σπορ εκδοχή του μοντέλου που μοιάζει να βγήκε από κάποια πίστα. Το εξωτερικό χαρακτηρίζεται από συνδυασμό λευκής και μαύρης απόχρωσης με γραφικά σε lime green και τον αριθμό 20 στις πόρτες.

Πέρα από την αγωνιστική φορεσιά του, το Skyline 400R εξοπλίζεται και με ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερο σπλίτερ με πλευρικά πτερύγια, προεκτάσεις των μαρσπιέ, προεκτάσεις των φτερών και μια μεγάλη σταθερή αεροτομή στην ουρά. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μαύρες σφυρύλατες ζάντες 20" φορούν ελαστικά με πράσινα γραφικά στο προφίλ τους.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ισχυρότερος κινητήρας της έκδοσης παραγωγής, ο γνωστός twin-turbo V6 3,0 λίτρων που αποδίδει 400 PS και 475 Nm ροπής. 

Skyline Deluxe Advanced Concept

Το Skyline Deluxe Advanced Concept δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην πολυτέλεια, την άνεση και την ασφάλεια. Εκτός από την ιδιαίτερη εξωτερική διχρωμία (λευκό και σκούρο καφέ) που συνδυάζεται με τις μεγάλες ζάντες σε μπρούτζινη απόχρωση, χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων και φιμέ κρύσταλλα, η Nissan κάνει λόγο για υψηλής ποιότητας επενδύσεις από δέρμα δύο αποχρώσεων στο εσωτερικό.

Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα κίνησης της Nissan όπως αποκαλύπτει το έμβλημα στα εμπρός φτερά. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης το πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης ProPilot 2.0 της Nissan που προσφέρει ημι-αυτόνομη οδήγηση σε ορισμένες συνθήκες.

Μαζί με τα δύο Skyline, το περίπτερο της Nissan στο Τόκιο θα έχει επίσης τα επετειακά GT-R και 370Z 50th anniversary edition και διάφορα άλλα μοντέλα.

TAGS
node/39295

Πώς θα ήταν ένα σύγχρονο FΙΑΤ X1/9;

Ανεξάρτητος σχεδιαστής από την Ιταλία οραματίζεται την αναβίωση του FIAT X1/9.

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν ένα σύγχρονο FΙΑΤ X1/9;

Ο Mirko Pavan από την Ιταλία εργάζεται ως σχεδιαστής αυτοκινήτων στον οίκο Pininfarina, όμως όπως και άλλοι συνάδελφοί του αρέσκεται στο να δημιουργεί project και στον ελεύθερό του χρόνο. Ένα παράδειγμα είναι η αναβίωση του FΙΑΤ X1/9 1(972-1989) με τη μορφή ενός σύγχρονου ρόουντστερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ FΙΑΤ X1/9 1972-1989 [video]

Όπως αναφέρει ο σχεδιαστής, χρησιμοποίησε το δημιούργημα του Bertone ως πηγή έμπνευσης καθώς το θεωρεί αριστούργημα. Στόχος του ήταν να δημιουργήσει ένα minimal και vintage όχημα που να έχει την αίσθηση ενός αγωνιστικού.

FIAT X1/9

Όπως βλέπουμε από τα ψηφιακά renderings του τρισδιάστατου μοντέλου, οι διαστάσεις και οι αναλογίες του παραπέμπουν όντως στο X1/9, όμως το αμάξωμα είναι γεμάτο από καμπύλες σε αντίθεση με το πιο γωνιώδες σχέδιο του Nuccio Bertone.

Στο εμπρός μέρος τα pop-up φώτα έχουν δώσει τη θέση τους σε LED γραφικά που ενσωματώνονται στη γρίλια μαζί με το ρετρό σήμα της FIAT, ενώ χαμηλότερα βρίσκουμε μια εισαγωγή αέρα και ένα μεγάλο ανθρακονημάτινο σπλίτερ. Οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου με τους αεροδυναμικούς δίσκους για ζάντες αφήνουν το αποτύπωμά τους στο αμάξωμα υπό τη μορφή των φουσκωμένων φτερών που ξεπροβάλλουν από το χαμηλό καπό. Η γραμμή των παραθύρων και το "σκαμμένο" πίσω παρμπρζ είναι σχεδιαστικές αναφορές στο X1/9, όπως και το κάθετο κόψιμο της ουράς με τα τετραγωνισμένα φώτα LED και τον τεράστιο διαχύτη.

Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσουμε πως το project του Mirko δεν σχετίζεται με την FIAT και αποτελεί απλά μια σχεδιαστική άσκηση σε ψηφιακό περιβάλλον. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε προσπάθεια αναβίωσης του X1/9 καθώς το 2016, η Idecore είχε παρουσιάσει ένα αντίστοιχο project.

node/39282

Apeiron: Το δεύτερο υπεραυτοκίνητο της Spyros Panopoulos Automotive

Μετά από το Chaos, ο Σπύρος Πανόπουλος ανακοίνωσε και το Apeiron που θα παρουσιαστεί το 2021.

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Apeiron: Το δεύτερο υπεραυτοκίνητο της Spyros Panopoulos Automotive

Τους τελευταίους μήνες, η Spyros Panopoulos Automotive έχει απασχολήσει πολύ τον ελληνικό τύπο με ανακοινώσεις και teaser για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos. Προτού καταλαγιάσει ο ενθουσιασμός για το επερχόμενο μοντέλο, ο ιδρυτής της εταιρείας, Σπύρος Πανόπουλος, ανακοίνωσε και δεύτερο υπεραυτοκίνητο με το όνομα Apeiron το οποίο βρίσκεται σε φάση εξέλιξης με στόχο να παρουσιαστεί το 2021 στην Έκθεση Γενεύης!

Σύμφωνα με πληροφορίες που αποκάλυψε ο Σπύρος Πανόπουλος σε συνέντευξή που παραχώρησε στον Βασίλη Σαρημπαλίδη, το νέο υπεραυτοκίνητο θα είναι πολύ πιο προχωρημένο σχεδιαστικά από το Chaos. Μάλιστα περιέγραψε το Apeiron ως «σημείο αναφοράς για οτιδήποτε υπάρχει σε αυτοκίνητο», λέγοντας πως «θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα έχει κινούμενη μάζα, δηλαδή οι επιφάνειές του θα είναι μεταβαλλόμενες. Αυτό λέγεται parametric design και θα μεταβάλλεται η μάζα αναλόγως των κινήσεων του αυτοκινήτου.»

Από τις δύο σκοτεινές εικόνες teaser μπορούμε να διακρίνουμε τη σιλουέτα του Apeiron και το σχήμα των φωτιστικών του σωμάτων. Όσον αφορά τον κινητήρα του μοντέλου αυτός θα είναι ο twin-turbo V10 4,0 λίτρων του Chaos με απόδοση 3.000 PS που θα επιτρέπει και σε αυτό τελική ταχύτητα άνω των 500 km/h (σύμφωνα πάντα με τις ανακοινώσεις της εταιρείας). Το Apeiron έχει σχεδιαστεί σε ψηφιακό περιβάλλον και αυτή την περίοδο εξετάζεται η τοποθέτηση των μηχανικών μερών πριν ξεκινήσει η κατασκευή του πρωτοτύπου σε κλίμακα 1/1.

Ο Σπύρος Πανόπουλος δήλωσε επίσης πως στόχος του είναι να παρουσιάσει το Chaos σε έκθεση αυτοκινήτου στο Ντουμπάι που θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου. Μάλιστα άφησε υπονοούμενα για μια πιθανή παρουσίαση του μοντέλου ακόμα νωρίτερα στην Ελλάδα, ενώ μίλησε και για δοκιμές του πρωτοτύπου στο δρόμο που θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.