DS E-Tense Performance
node/43780

DS E-Tense Performance, ηλεκτρικό με 816 PS

Tο κουπέ DS E-Tense Performance έχει στενή σχέση από τη Formula E της DS Automobiles. Με τη γαλλική φίρμα να ανακοινώνει 816 άλογα και 0 -100 km/h σε δύο δευτερόλεπτα!

Η DS Automobiles συμμετέχει στη Formula E από το 2015. Όπως και με άλλους κατασκευαστές, η διοργάνωση χρησιμεύει ως βιτρίνα μάρκετινγκ και τεχνικό εργαστήριο για τα μοντέλα παραγωγής. Και μεταξύ του μονοθέσιου και της επόμενης γενιάς μοντέλων παραγωγής, ο κατασκευαστής εισήγαγε αυτό το πρωτότυπο, το DS E-Tense Performance.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι από το 2024, όλα τα νέα DS θα είναι 100% ηλεκτρικά. Όπως εξηγεί ο Thomas Chevaucher, επικεφαλής της DS Performance, το πρωτότυπο «θα χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση της συμπεριφοράς των εξαρτημάτων και για την εξέλιξή τους τους για μελλοντική εκβιομηχάνιση».

Το κουπέ DS E-Tense Performance ωστόσο, είναι πιο κοντά στη Formula E παρά στο αυτοκίνητο παραγωγής. Έτσι, χρησιμοποιεί στο σύστημα κίνησης του αγωνιστικού μονοθεσίου και, όπως ακριβώς και αυτό, διαθέτει ανθρακονημάτινο μονοκόκ. Οι ηλεκτροκινητήρες προέρχονται επίσης δανεικοί από το μονοθέσιο.

DS E-Tense Performance

Την κίνηση του DS E-Tense Performance λοιπόν αναλαμβάνουν δύο ηλεκτρομοτέρ: Ένα με ισχύ 250 kW εμπρός και ένα των 350 kW στο πίσω μέρος. Έτσι η συνολική απόδοση του πρωτοτύπου είναι 600 kW ή 816 άλογα και η ροπή του που αποδίδεται ακαριαία φτάνει τα 8.000 Nm. Όπως καταλαβαίνετε, το σπριντ των 0-100 km/h διαρκεί μόλις δύο δευτερόλεπτα. Καλύτερα κι από Bugatti Chiron!

Το DS E-Tense Performance απαοκαλύπτει τη σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων της DS Automobiles, ιδιαίτερα με το εμπρός μέρος του.

Το DS E-Tense Performance έχει μια μικρή μπαταρία τοποθετημένη στην κεντρική πίσω θέση. Εξελίχτηκε σε συνεργασία με την Total και την αποκλειστική θυγατρική της Saft. Τοποθετημένη σε περίβλημα από ανθρακόνημα και αλουμίνιο, υιοθετεί ένα σύστημα ψύξης με εμβάπτιση των κυψελών που «δεν έχει καμία σχέση με την υπάρχουσα τεχνολογία». Διαθέτει δε την ικανότητα και να υποστηρίξει απόδοση 600 kW αλλά και μπορεί να επανακτήσει ενέργεια με την ίδια ισχύ -ένα πρωτόγνωρο επίπεδο.

DS E-Tense Performance

Όσον αφορά την εμφάνιση, αυτό το πρωτότυπο σου φαίνεται πως το ’χεις ξαναδεί Και δεν κάνεις λάθος! Στην πραγματικότητα πρόκειται για εξέλιξη του πρωτότυπου E-Tense που αποκαλύφθηκε το 2016, με τις μεγαλύτερες αλλαγές να έχουν γίνει στο εμπρός μέρος. 

Το DS E-Tense Performance ανακοινώνει πώς θα είναι το επόμενο DS που ήδη «ανακοινώθηκε» από το πρωτότυπο Aero Sport Lounge το 2020. Υπάρχει λοιπόν μια μάσκα που μοιάζει με βιτρίνα, με ένα φωτεινό εφέ. Υπάρχει επίσης μια νέα φωτεινή υπογραφή, η οποία παραπέμπει σε… τετραγωνική ρίζα.

Το πρωτότυπο που βλέπετε μοιάζει εικονικό. Αλλά η DS Automobiles διευκρινίζει ότι υπάρχει ένα πραγματικό αντίγραφο και ότι σύντομα θα δοκιμαστεί από τους Jean-Éric Vergne και António Félix da Costa, τους οδηγούς της φίρμας.