node/36049

Cupra: Με αμιγώς ηλεκτρικό κουπέ SUV στη Φρανκφούρτη

Ο σπορ βραχίονας της SEAT, η Cupra, επιβεβαίωσε ότι θα παρουσιάσει στην ΙΑΑ 2019, τον Σεπτέμβριο, ένα πρωτότυπο και το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της, υπό τη μορφή ενός κουπέ SUV.

Μια εβδομάδα ύστερα από την πρώτη νύξη, η Cupra επαναλαμβάνει και μας δείχνει λίγο περισσότερο από το πρωτότυπο που θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στα μέσα Σεπτεμβρίου. Ο σπορ βραχίονας της SEAT, αυθύπαρκτη εταιρεία από τις αρχές του 2018, μιλά για ένα αποκλειστικό μοντέλο. Δηλαδή, ένα αυτοκίνητο θα έχει τη δική του σιλουέτα και δεν θα είναι απλώς ένα αναθεωρημένο και βελτιωμένο SEAT. Αυτό θα είναι το δεύτερο αποκλειστικό μοντέλο της Cupra ύστερα από το Formentor.

Μια άλλη επιβεβαίωση για σήμερα: Το πρωτότυπο θα είναι 100% ηλεκτρικό. Θα βασίζεται δε, στη νέα πλατφόρμα ΜΕΒ, η οποία θα εγκαινιάσει την παρουσία της σε αυτοκίνητο παραγωγής με το Volkswagen ID.3. Φυσικά, το δελτίο των τεχνικών χαρακτηριστικών θα επικεντρώνεται στην απόδοση, δίνοντας λόγο ύπαρξης στην Cupra.

Η ανακοίνωση συνοδεύεται από μια φωτογραφία, η οποία δίνει μια καλύτερη εικόνα της σιλουέτας του αυτοκινήτου. Το πρώτο teaser έδειξε ένα κομμάτι του εμπρός μέρους με ένα χαμηλό, εμπροσθοκλινές καπό. Και βλέποντάς το, αναθαρρήσαμε ότι δεν θα πρόκειται για το πολλοστό SUV. Αλλά η Cupra λέει ότι το πρωτότυπο αυτό συνδυάζει «τη σιλουέτα ενός 4πορτου crossover, με το χαρακτήρα ενός SUV και την κομψότητα ενός σπορ κουπέ». Οπότε, μάλλον πρέπει να περιμένουμε ένα κόμπακτ, μυώδες και ψηλωμένο αυτοκίνητο. Η φωτεινή «υπογραφή» του πίσω φαναριού περικλείει τον λογότυπο της εταιρείας, ο οποίος φωτίζεται επίσης.

node/39648

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Ο Kleber Silva μας δείχνει πώς θα είναι η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της γαλλικής εταιρείας.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Εντελώς διαφορετικό θα είναι -σύμφωνα με τον γνωστό σχεδιαστή Kleber Silva- το μελλοντικό Citroen C3.

Αν πιστέψουμε την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή, το αυτοκίνητο δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό C3, καθώς θα χάσει την «καμπυλωτή» του εμφάνιση και θα αποκτήσει περισσότερες ακμές και θα γίνει πιο «επιθετικό». 

Να θυμίσουμε ότι η Citroën παρουσίασε τον Φεβρουάριο το ανανεωμένο C3, το οποίο δέχεται ένα διακριτικό facelift μετά από 4 χρόνια στην αγορά και αφού η σημερινή γενιά του έχει σημειώσει ήδη 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

c3

Το νέο C3 θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMP του νέου Peugeot 208 και το Opel Corsa. Ως εκ τούτου θεωρείται περισσότερο από βέβαιο ότι στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα βασίζεται στις αντίστοιχες των e-208 και Corsa-e. 

Kάπως έτσι το ηλεκτρικό C3 αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 330 km. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει ισχύ 136 PS και ροπή 260 Nm.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται προς τα τέλη του 2021. 

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.