node/34461

Aston Martin Vanquish Vision Concept: Αντίπαλος για Ferrari F8 και McLaren 720S

Μας προϊδεάζει για το επερχόμενο «καθημερινό» κεντρομήχανο supercar της φίρμας.

Μόλις αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το πρωτότυπο που μας δείχνει πώς θα είναι ο μελλοντικός ανταγωνιστής της Ferrari F8 Tributo και της McLaren 720S.
 
Η νέα Vanquish θα ενταχθεί στην γκάμα της Aston κάτω από τα hypercars Valkyrie και 003.

 Η βρετανική εταιρεία δεν αποκαλύπτει ακόμη πολλά στοιχεία για τη Vanquish Vision Concept, αλλά λέει ότι θα έχει τον νέο V6 της μάρκας που θα κάνει πρεμιέρα στη 003. Δεν ξέρουμε τίποτε γι’ αυτόν, αλλά πιθανολογούμε ότι, για να μπορεί να ανταγωνιστεί τους 720 ίππους της McLaren και της Ferrari, θα πρέπει να έχει δύο τούρμπο ή/και κάποιο υβριδικό σύστημα ενίσχυσης.

Σχετικά με την κατασκευή της Vanquish, η Aston ανακοινώνει ότι δεν θα έχει το ανθρακονημάτινο μονοκόκ των Valkyrie και 003, αλλά ένα ειδικά φτιαγμένο αλουμινένιο πλαίσιο, ώστε η τιμή του αυτοκινήτου να είναι ανταγωνιστική.

Vanquish Vision side

«Πρώτα απ’ όλα, τι ευχαρίστηση είναι να αναβιώνεις το όνομα Vanquish», είπε ο πρόεδρος της Aston Martin Lagonda, Andy Palmer. «Έχει γίνει συνώνυμο των κορυφαίων μοντέλων παραγωγής μας, οπότε ήταν το πιο κατάλληλο για να το δώσουμε σε ένα τόσο σημαντικό μοντέλο. Η Vanquish Vision Concept σηματοδοτεί άλλη μια καίρια στιγμή στην ιστορία της Aston Martin κι άλλο ένα κρίσιμο βήμα για την υλοποίηση του Πλάνου του Δεύτερου Αιώνα. Το πρώτο μας κεντρομήχανο μοντέλο παραγωγής θα είναι ένα σημείο μεταμόρφωσης της Aston Martin, καθώς θα προωθήσει τη φίρμα σε έναν τομέα της αγοράς που θεωρείται παραδοσιακά ως η καρδιά των πολυτελών σπορ αυτοκινήτων».

Η σχεδίαση της Aston Martin Vanquish Vision Concept έχει μια προφανή ομοιότητα με εκείνη της Valkyrie. Ειδικά στο εμπρός μέρος, με τα ωοειδή φώτα, τον αεροδυναμικό προφυλακτήρα και τον διαμορφωμένο διαχωριστή ροής. Πίσω, το supercar έχει έναν μεγάλο διαχύτη και δύο εξατμίσεις που βγαίνουν ψηλά, ανάμεσα στα φανάρια και το λογότυπο της φίρμας.

Vanquish Vision rear

Το επερχόμενο μοντέλο παραγωγής,, με τον κωδικό ΑΜ9, εξελίσσεται υπό τον τεχνικό διευθυντή Max Swaj, που ήρθε από τη Ferrari όπου είχε δημιουργήσει ανάλογα μοντέλα. Η παραγωγή της Vaquish θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο του Gaydon το 2022 και ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος, Marek Reichman, λέει πως έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε το αυτοκίνητο να είναι πρακτικό για να μπορεί να χρησιμοποιείται κάθε μέρα.

node/40165

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Με το πρωτότυπο Mégane eVision, η Renault μας προετοιμάζει για ένα επερχόμενο μοντέλο παραγωγής.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Η Renault παρουσίασε διαδυκτιακά στα πλαίσια της εκδήλωσης eWays το Mégane eVision, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2021. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, το Mégane eVision δείχνει το όραμά της για το ηλεκτρικό μέλλον των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Renault Morphoz: Ένα ηλεκτρικό crossover που αλλάζει σχήμα! [video]

Το Mégane eVision βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV και έχει διαστάσεις που παραπέμπουν στην κατηγορία C-Segment (4.210mm x 1.800mm x 1.505mm). Τ

ο σύστημα κίνησης αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα με 217 PS και 300 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς, και μπαταρία 60 kWh (400V) με δυνατότητα φόρτισης έως 130 kW. Σύμφωνα με τη Renault, η μπαταρία του Mégane eVision είναι από τις λεπτότερες που υπάρχουν στην αγορά επιτρέποντας εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων.

Renault Megane eVision

Το Mégane eVision ενσωματώνει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault που θα δούμε σε όλα τα μελλοντικά της μοντέλα. Τα λεπτά φώτα LED Matrix εμπρός που αντικαθιστούν τη γρίλια και αγκαλιάζουν το έμβλημα της Renault μοιάζουν με αυτά του Morphoz όμως ο προφυλακτήρας έχει πιο σύνθετες γραμμές με στοιχεία βαμμένα σε χρυσή απόχρωση (ασορτί με την οροφή) δίπλα από τους αεραγωγούς.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικοί τροχοί 20", τα διακριτικά προστατευτικά σε θόλους και μαρσπιέ που παραπέμπουν σε crossover, τα pillarless πλευρικά παράθυρα και οι τονισμένοι ώμμοι. Συνολικά, το ψηλό αμάξωμα και οι αναλογίες είναι κάτι ανάμεσα σε SUV και hatchback ενώ η ηλεκτρική πλατφόρμα επιτρέπει μικρούς προβόλους και το μακρύ μεταξόνιο.

Renault Megane eVision

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ενιαία μακρόστενα φώτα LED, το πολύ στενό παρμπρίζ που σκεπάζεται από μια αεροτομή και μοιάζει να ακουμπά με τα πλευρικά παράθυρα, και ο φουτουριστικός προφυλακτήρας με αλουμινένιο διαχύτη. Μπορεί να μην έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού, όμως η Renault αναφέρει πως ενσωματώνει την οθόνη Linvingscreen, εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και τεχνολογία αιχμής.

Όπως αναφέραμε, το Mégane eVision δεν είναι απλά μια σχεδιαστική μελέτη, καθώς η Renault σκοπεύει να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του μέσα στο 2021. Το πεντάθυρο χάτσμπακ θα εμπλουτίσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault η οποία μέχρι στιγμής αριθμεί 350.000 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος του Groupe Renault είναι μέχρι το 2030, να περιορίσει τις εκπομπές CO2 στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010 όσον αφορά την Ευρώπη. Σε αυτό το κλίμα, μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση.

 

[Πηγή: Renault]

node/40159
Kyocera Moeye

Kyocera: Από τα έπιπλα γραφείου στα αυτοκίνητα [video]

Εκδημοκρατισμός των EV, αυτόνομη οδήγηση, καινοτόμες in-car υπηρεσίες… Σημαντικές, μεσοπρόθεσμες εξελίξεις στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και εμπλοκή εταιρειών με διαφορετικούς ορίζοντες. Όπως αυτή της Kyocera!

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Kyocera: Από τα έπιπλα γραφείου στα αυτοκίνητα [video]

Η ιαπωνική εταιρεία εξοπλισμού γραφείων Kyocera παρουσιάζει περήφανα το πρώτο της πρωτότυπο. Όχι στον χώρο που δραστηριοποιείται, αλλά στο αυτοκίνητο! Το ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα Moeye μετουσιώνει τη βούληση της εταιρείας να διαφοροποιηθεί από το κύριο αντικείμενό της που επικεντρώνεται στον εξοπλισμό γραφείων.

Η ιαπωνική φίρμα ποντάρει αναμφίβολα στην τεχνολογική εικόνα της για να σαγηνεύσει το κοινό με αυτήν τη σπουδή. Έτσι, το κόνσεπτ του Kyocera Moeye ενσωματώνει μια εντυπωσιακή οθόνη που καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό. Οι μικρές κάμερες που είναι τοποθετημένες στο εξωτερικό επιτρέπουν την απόδοση ενός φαινομένου διαφάνειας σε αυτό το τμήμα του χώρου επιβατών.

Kyocera Moeye

Το τεχνικό φύλλο της Kyocera υποδεικνύει επίσης την παρουσία απτικής ανατροφοδότησης που ονομάζεται «Haptivity», ικανής να προσομοιώνει την αίσθηση του φυσικού κουμπιού στην οθόνη όταν το πιέζεις. Τέλος, ένας βοηθός σε τρισδιάστατο ολόγραμμα, ένα ποιοτικό σύστημα ήχου και ένα ρυθμιζόμενο ντισπένσερ για πέντε διαφορετικά αρώματα ολοκληρώνουν το πακέτο.

Παρά τη φουτουριστική σχεδίασή του, το Kyocera Moeye φιγουράρει με ρετρό αμάξωμα που θυμίζει Μεσοπόλεμο. Προβολείς που είναι φορτωμένοι με μπόλικο νίκελ, καλυμμένοι πίσω τροχοί, μικροσκοπικός προφυλακτήρας και μικρά πίσω φώτα.

Kyocera Moeye

Τι είναι τελικά αυτό το Kyocera Moeye; Ένα πρωτότυπο επίδειξης με στόχο την επικοινωνία ή προάγγελος ενός αυτοκινήτου του μέλλοντος; Η απάντηση σε λίγα ή περισσότερα χρόνια…