Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό κι υβριδικό Peugeot 5008

Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο ηλεκτρικό κι υβριδικό Peugeot 5008

Το επερχόμενο μεσαίου μεγέθους SUV θα προσφέρει 5θέσιες και 7θέσιες διαμορφώσεις, στοχεύοντας τα Škoda Kodiaq και Renault Espace.

Peugeot 5008

Με το επίσημο ντεμπούτο του νέου Peugeot 5008 να έχει οριστεί για τον Αύγουστο του 2024, συγκεντρώσαμε όλες τις πληροφορίες που γνωρίζουμε για τη σχεδίαση, την τεχνολογία και τις επιλογές του συστήματος μετάδοσης κίνησης κι ευπειθώς ερχόμαστε να «σας τις πούμε».

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, η επόμενη έκδοση του Peugeot 5008 θα δανειστεί μερικά από τα στιλιστικά στοιχεία που θα πρωτοδούμε στο μικρότερο αδερφάκι του, το νέο 3008. Παρόμοιοι κομψοί προβολείς με τριπλούς LED κυνόδοντες κι η χαρακτηριστική μάσκα της Peugeot με τη μάσκα που «σβήνει».

Το νέο 5008 θα είναι αντίστοιχα κομψό με το 3008 αλλά με πολύ περισσότερους χώρους και πρακτικότητα

Αλλά μην ξεγελιέστε, το 5008 θα έχει μακρύτερο πίσω πρόβολο, ψηλότερη γραμμή οροφής και κάθετο κόψιμο πίσω. Με το 3008 να έχει εξελιχθεί σε ένα κουπέ SUV, μοιάζοντας περισσότερο με το 408, η διαφοροποίηση μεταξύ των δύο μοντέλων θα είναι πιο έντονη από τις σημερινές γενιές.

Peugeot 5008

Το νέο Peugeot 5008 αναμένεται να έχει μήκος πάνω από 4.700 mm, ξεπερνώντας τα 4.641 mm του προκατόχου του κι ευθυγραμμιζόμενο με τα ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως το Škoda Kodiaq και το Renault Espace.

Συγκριτικά, το E-3008 έχει μήκος 4.540 mm, με αποτέλεσμα μια διαφορά τουλάχιστον 160 mm μεταξύ αυτών των αδελφών SUV, κυρίως λόγω του εκτεταμένου πίσω προβόλου του 5008.

Peugeot 5008

Οι διευρυμένες διαστάσεις θα έχουν ως αποτέλεσμα μια πιο ευρύχωρη καμπίνα κι αυξημένη χωρητικότητα στο πορτ-μπαγκάζ. Όπως και το τρέχον μοντέλο, η Peugeot θα προσφέρει εκδόσεις πέντε και επτά θέσεων, καλύπτοντας τις ανάγκες μεγαλύτερων οικογενειών.

Από την άλλη πλευρά, το ταμπλό αναμένεται να είναι κοινό με το E-3008, με την κυρτή οθόνη Panoramic i-Cockpit 21 ιντσών, ένα μικρής διαμέτρου τιμόνι κι υλικά υψηλής ποιότητας. Το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό ασφαλείας, ο οποίος περιλαμβάνει την τελευταία τεχνολογία ADAS που κατέχει η Stellantis.

Peugeot 5008

Το ολοκαίνουργιο Peugeot E-3008 εισήγαγε την πλατφόρμα STLA Medium, η οποία θα χρησιμεύσει ως βάση για πολλά μοντέλα επόμενης γενιάς του ομίλου. Όπως είναι αναμενόμενο, το Peugeot 5008 θα χρησιμοποιεί μια μακρύτερη έκδοση της πλατφόρμας, αξιοποιώντας πλήρως την προηγμένη τεχνολογία και τη συμβατότητά της με πολλαπλά κινητήρια σύνολα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο ντεμπούτο για το νέο Peugeot E-3008

Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο τόσο σε πλήρως ηλεκτρική, όσο και σε υβριδική μορφή. Η Peugeot σχεδιάζει να προσφέρει δύο εκδόσεις του πλήρως ηλεκτρικού E-5008, μία λιγότερη από την E-3008 δηλαδή. Η βασική EV έκδοση αναμένεται να διαθέτει μπαταρία 73 kWh σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά, απόδοσης 210 PS.

Peugeot 5008

Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμη μια έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 230 PS. Μάλλον όμως δεν θα προσφέρεται με την 4κίνητη επιλογή που συναντάμε στο E-3008, καθώς ο επιπλέον ηλεκτροκινητήρας πίσω θα περιόριζε την ευρυχωρία του εσωτερικού.

Θα υπάρχει και το υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο σύνολο των 1,2 lt με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, με απόδοση 136 PS. Η ροπή θα μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα μέσω του εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου e-DCS6, το οποίο ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 28 PS.

Peugeot 5008

Τέλος, υπάρχουν αναφορές για μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του ήπιου υβριδικού και των αμιγώς ηλεκτρικών επιλογών. Το σημερινό Peugeot 5008 δεν προσφέρεται σε PHEV διάταξη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube