Το Škoda Kodiaq RS επιστρέφει με 270 PS και τετρακίνηση

Το Škoda Kodiaq RS επιστρέφει με 270 PS και τετρακίνηση

Συνδυάζονται επτά θέσεις με τετρακίνηση και 270 PS; Γιατί όχι; λέει τo νέο Škoda Kodiaq RS. Η χαρά του πολύτεκνου!

Škoda Kodiaq RS

Το νέο Škoda Kodiaq RS θα είναι αποκλειστικά βενζινοκίνητο, με DSG, τετρακίνηση κι ελάχιστα λιγότερα από 300 PS. Το καλύτερο; Θα προσφέρεται κι ως επταθέσιο.

Η Škoda αποκάλυψε το Kodiaq του 2024 χθες το βράδυ σε μια εκδήλωση στο Βερολίνο της Γερμανίας, όπου η έκδοση Sportline ανέβηκε στη σκηνή ως η ναυαρχίδα στην υπάρχουσα γκάμα. Ωστόσο, μια νέα κορυφαία έκδοση φέρεται να είναι καθ' οδόν καθώς το Autocar αναφέρει ότι βρίσκεται στα σκαριά ένα ακόμα RS.

Κι οι παντρεμένοι έχουν ψυχή! Καμία υβριδική υποβοήθηση, 270 PS, τετρακίνηση κι επτά θέσεις! Το νέο Škoda Kodiaq RS είναι η χαρά του οικογενειάρχη! 

Το λογότυπο Rally Sport φορέθηκε στο τσέχικο SUV αρχικά σε μια διτούρμπινη πετρελαιοκίνητη έκδοση, πριν κάνει τη μετάβαση σε βενζινοκινητήρα στο facelift της πρώτης γενιάς.

Škoda Kodiaq RS

Αντί να αρκεστεί στα 245 PS του Octavia RS, το νέο Kodiaq RS αναμένεται να αυξήσει την ισχύ στους 270 PS, φορώντας το μοτέρ του Volkswagen Tiguan. Πρόκειται για σημαντική αναβάθμιση έναντι των 204 PS που αποδίδει η σημερινή ισχυρότερη έκδοση από τον TSI των 2,0 lt. Όπως και με το μοντέλο προηγούμενης γενιάς, το νέο RS αναμένεται να διαθέτει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα στέλνει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Ο Johannes Neft, μέλος του τεχνικού συμβουλίου, επιβεβαίωσε ότι εξελίσσουν ένα νέο Kodiaq RS. Συνέχισε λέγοντας ότι «δεν θα έχει απαραίτητα» plug-in hybrid διάταξη, υπονοώντας ότι η Škoda ίσως λανσάρει το γρήγορο SUV με έναν «καθαρόαιμο» βενζινοκινητήρα. Είναι πολύ νωρίς για να πούμε εάν αυτή η πιθανή απόφαση σχετίζεται με τους ηπιότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7.

Škoda Kodiaq RS

Αξίζει να σημειωθεί ότι το παλιό Kodiaq RS εξακολουθεί να κατέχει τον τίτλο του ταχύτερου επταθέσιου SUV στο Nürburgring. Η αείμνηστη Sabine Schmitz χρειάστηκε 9'29"84 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει έναν γύρο του απαιτητικού Nordschleife ενώ οδηγούσε την προαναφερθείσα έκδοση, εξοπλισμένη με τον κινητήρα 2.0 BiTDI.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube