Hyundai Crater: Κορεάτης πεζοναύτης, τρέμε Wrangler

Hyundai Crater: Κορεάτης πεζοναύτης, τρέμε Wrangler

Το Hyundai Crater αποτελεί την προεπισκόπηση μιας μελλοντικής γκάμας που θα δίνει έμφαση στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Το Hyundai Crater αποτελεί μια σαφή ένδειξη της πρόθεσης της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας να δείξει πιο «σκληρό» προφίλ στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ναι, υπάρχουν τα τετρακίνητα Tucson και το θηριώδες Santa Fe, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρούνται κατάλληλα για πραγματικό off-roading.

Το Hyundai Crater δείχνει εντυπωσιακό, φορώντας off-road ελαστικά 33 ιντσών, προστατευτικές ποδιές, γάντζους ρυμούλκησης και έξι βοηθητικά φώτα στην οροφή. Η συνολική σχεδίαση θυμίζει κάτι από Dacia Bigster, φυσικά με τις pixel πινελιές που χαρακτηρίζουν τα σημερινά Hyundai.

Αν παρατηρήσεις προσεκτικά τα ανοδιωμένα άγκιστρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, θα εντοπίσεις μια μικροσκοπική φιγούρα που οι σχεδιαστές αποκαλούν «άνθρωπο του κρατήρα». 

Αυτός ο χαρακτήρας λειτουργεί ως λογότυπο του πρωτοτύπου και εμφανίζεται παντού -σε εξωτερικά στοιχεία, στις αγκράφες των καθισμάτων, ακόμη και στο ταμπλό

Hyundai Crater

Το εσωτερικό είναι εξίσου εκκεντρικό. Αντί για ένα παραδοσιακό ταμπλό, υπάρχει μια κυλινδρική δομή που «κρέμεται» από δύο ιμάντες. 

Τέσσερις μικρές, αφαιρούμενες τετράγωνες οθόνες εμφανίζουν widgets όπως το Spotify και μπορούν να αφαιρεθούν πλήρως από το αυτοκίνητο. Πλαισιώνονται από μοναδικά φωτιστικά στοιχεία που βάφουν την καμπίνα σε ζεστή απόχρωση σκουριάς-πορτοκαλί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai Inster Cross, αντάρτης πόλεων

Τα καθίσματα και η κεντρική κονσόλα υιοθετούν μια νέα τεχνική σχεδιασμού: κάθε σημείο επαφής είναι τυλιγμένο σε μαλακά, καμπυλωτά υλικά -χωρίς ορατά σκληρά πλαστικά.

Hyundai Crater

Η Hyundai δεν αποκαλύπτει πολλές μηχανικές λεπτομέρειες, λέγοντας μόνο ότι το Crater είναι ηλεκτρικό. Πιθανότατα βασίζεται στη μπαταρία 84 kWh του Ioniq 5 και στη διάταξη διπλού ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Crater φαίνεται να έχει πραγματικές off-road δυνατότητες, πέρα από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα επιθετικά ελαστικά. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai: Στόχος, ίδιος χρόνος για φόρτιση όσο για να βάλεις βενζίνη

Στο εσωτερικό υπάρχουν χειριστήρια για «κοντές» σχέσεις και κλείδωμα διαφορικού. Προφανώς μια προσομοίωση των χαρακτηριστικών που προσφέρουν τα παραδοσιακά θερμικά 4x4.

Δυστυχώς, η Hyundai δεν σχεδιάζει να προσφέρει το Crater στην αγορά ως αντίπαλο του Ford Bronco ή του Jeep Wrangler, τουλάχιστον στη σημερινή του μορφή. Αν όμως τέτοια πρωτότυπα αποτελούν πηγή έμπνευσης, κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να φέρει το μέλλον.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube