Piëch GT
node/42907

To Piëch GT υπάρχει και εξελίσσεται

Το Piëch GT, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019, ολοένα και πλησιάζει στο λανσάρισμά του. Επίκεινται οι πρώτες οδικές δοκιμές με τη φίρμα να αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες της προόδου του.

Το ηλεκτρικό σπόρτσκαρ Piëch GT δεν θα είναι τελικά καπνός χωρίς φωτιά, όπως βλέπουμε με τόσες πολλές σπουδές και πρωτότυπα της αυτοκίνησης. 

Με ντεμπούτο του πρωτοτύπου του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, το Mark Zero άλλαξε έκτοτε όνομα και έγινε «GT». Ο κατασκευαστής όμως δεν αλλάζει: «Piëch Automotive» που από το όνομα και μόνο καταλαβαίνεις ότι από πίσω βρίσκεται η ομώνυμη οικογένεια και συγκεκριμένα ο Anton, εγγονός του Ferdinand Piëch.

Το πρότζεκτ έχει προχωρήσεις, έχει πάρει σάρκα και οστά, και θα ξεκινήσει οσονούπω τη δοκιμαστική φάση του σε πραγματικές συνθήκες. Το GT διατηρεί την αρχιτεκτονική των τριών ηλεκτρομοτέρ: Ένα εμπρός και δύο πίσω.

Piëch GT

Παρά αυτή τη γενναιόδωρη διαμόρφωση και μια μπαταρία σε σχήμα «Τ», η χωρητικότητα της οποίας δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, το Piech υπόσχεται συνολικό βάρος κάτω από τα 1.800 κιλά. 

Ωστόσο, η Piëch μιλά για αυτονομία 500 km και φόρτιση 0 έως 80% σε μόλις οκτώ λεπτά! Και για να επικαλείσαι τέτοια αυτονομία με ισχύ πάνω από 600 άλογα, είναι σαφές ότι η μπαταρία θα είναι τουλάχιστον 80 ή και 90 kWh.

Piëch GT

Η Piëch θα λανσάρει το GT παραγωγής το 2024, πριν ξεκινήσει την εξέλιξη άλλων δύο μοντέλων, ενός SUV και μιας μπερλίνας. Η παραγωγή του GT θα κινηθεί κατά πώς λέει η κατασκευάστρια εταιρεία στα 1.200 αυτοκίνητα τον πρώτο χρόνο, αλλά η Piëch δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τον υπεργολάβο που επιλέχθηκε για τη συναρμολόγηση.