
Peugeot 205 T16 με μόλις 3.416 km θα σπάσει τα ταμεία
Τα €300 χιλιάρικα αναμένεται να φτάσει το συγκεκριμένο Peugeot 205 T16, χάρη στην ελάχιστη χρήση του.

Τι γοητεία έχουν τα άτιμα τα κεντρομήχανα γαλλικά καυτά χάτσμπακ; Τόσο το Renault 5 Turbo, όσο και το Peugeot 205 T16 γυρίζουν ακόμα κεφάλια. Κι όπως ευελπιστεί ο οίκος δημοπρασιών Bonhams, ανοίγουν ακόμα παχιά πορτοφόλια.
Κατασκευασμένο σε μόλις 219 κομμάτια, λίγα πάνω από τα 200 που απαιτούνταν για την ομολογκασιόν στο Group B, το Peugeot 205 T16 -ή Turbo 16 «série 200», όπως ήταν η πλήρης ονομασία του- παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Γενεύης το 1984.
Παρότι μετράει 41 χρόνια και παρότι ήταν πάντα υπέροχο στην οδήγηση, αυτό το Τ16 έχει διανύσει λιγότερα από 1.000 km ανά έτος
Δεν ήταν μόνο όμορφο και ποθητό, αλλά και πολύ αποτελεσματικό. Αφού κατέκτησε δύο συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών το 1985 και το 1986. Μετά την κατάργηση του πρωταθλήματος του Group B, πήρε τον δρόμο για το Dakar.
Ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος 1.800άρης XU με απόδοση 200 ίππους και 255 Nm. Από στάση, τα 100 km/h έρχονται σε μόλις 6,0”.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έδινες 32 χιλιάρικα για Peugeot 205 GTi με 205 άλογα; [video]
Εντάξει, τα συγκεκριμένα νούμερα δεν εξιτάρουν πλέον τις αισθήσεις. Αλλά με τετρακίνηση και χειροκίνητο 5άρι σασμάν, κυρίως όμως βάρος κάτω από 1.150 kg, τα θέλγητρα του Τ16 δεν εξαντλούνται στις ευθείες.
Ο πωλητής αγόρασε το αυτοκίνητο τον Ιανουάριο του 2022 και έκτοτε έχει επενδύσει σημαντικά στη μηχανική του κατάσταση.
Οι πρόσφατες εργασίες περιλαμβάνουν νέο σύστημα ανάρτησης, ψυγείο, συμπλέκτη, εναλλάκτη και αναβαθμισμένες σωληνώσεις ψυκτικού. Συνολικά, ο πωλητής υποστηρίζει ότι δαπάνησε $200.000 για την αποκατάσταση και τη συντήρηση του κλασικού μοντέλου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σπάνιο Peugeot 205 T16 σε δημοπρασία
Αν τα ποσά ισχύουν, τότε δύσκολα θα πάρει πίσω τα χρήματά του. Ακόμα κι αν η τιμή πώλησης φτάσει τα €300 χιλιάρικα. Γιατί σίγουρα δεν το αγόρασε φθηνά και μάλλον θα έχει χασούρα.
Και μην ξεχνάμε ότι με τόσα χρήματα, στις ΗΠΑ αγοράζεις μια ολοκαίνουργια Ferrari 296 GTB. Αλλά η λογική λέει ότι όποιος μπει στη διαδικασία της δημοπρασίας, ήδη έχει ένα προικισμένο γκαράζ με κάμποσες εξωτικές κατασκευές. Και μάλλον θα οδηγήσει ελάχιστα το Τ16, του οποίου η αξία μόνο ανοδικά μπορεί να κινηθεί στο μέλλον.