Omoda 9: Διάσχισε εννέα χώρες με ένα μόνο ντεπόζιτο

Omoda 9: Διάσχισε εννέα χώρες με ένα μόνο ντεπόζιτο

Το Omoda 9 SHS συστήνεται στην ευρωπαϊκή αγορά, κάνοντας επίδειξη των ταξιδιωτικών του δυνατοτήτων.

Αυτονομία πετρελαίου για τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά; Κανένα πρόβλημα, λένε οι Κινέζοι. Συγκεκριμένα το Omoda 9 SHS των 4.775 mm. Πρόσφατα διένυσε 1.175 km χωρίς ανεφοδιασμό. 

Κάτι που σημαίνει ότι το Omoda 9 SHS πρώτα εξάντλησε την M3P μπαταρία των 34,4 kWh και μετά στράγγιξε και το ντεπόζιτο βενζίνης. Για να προσδώσει περισσότερη αίγλη στο εγχείρημα, η κινεζική εταιρεία χάραξε μία διαδρομή που περιελάμβανε τη διάσχιση εννέα χωρών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διανυθείσα απόσταση είναι μεγαλύτερη από τη θεωρητική WLTP αυτονομία

Omoda 9

Το ταξίδι ξεκίνησε από τους βράχους του Dover στην Αγγλία και συνεχίστηκε μέσα από τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Γερμανία, την Ελβετία, το Λιχτενστάιν και την Αυστρία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Omoda 7, ένα μοντέλο που δημιουργείται από τους καταναλωτές

Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα λιπόσαρκο μοντέλο, που στοχεύει στην απόλυτη οικονομία και αυτονομία. Πρόκειται για ένα πληθωρικό πολυτελές D-SUV.

Που παντρεύει έναν 1,5λιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο με δύο ηλεκτροκινητήρες, παρέχοντας συνολική ισχύ 449 ίππων και τετρακίνηση. Το σύστημα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, επιτρέποντας στο SUV να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 4,9.

Omoda 9

Σύμφωνα με τις WLTP μετρήσεις, τα πρώτα 150 km γίνονται ηλεκτρικά. Στη συνέχεια αναλαμβάνει το «Super Hybrid System», όπως ονομάζει η Omoda το υβριδικό της σύστημα.

Αν υποθέσουμε ότι το 9 επαλήθευσε στην πράξη την ηλεκτρική του αυτονομία, απομένουν 1.025 km για 70 lt βενζίνης. Κάτι που συνεπάγεται ότι η μέση κατανάλωση ήταν στα 6,8 lt ανά 100 km για αυτή την απόσταση. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Omoda 5 1.6Τ GDI, η άλλη πλευρά του λόφου

Καθόλου άσχημα αν συνυπολογίσουμε ότι το Omoda 9 αντιμετώπισε πυκνή κυκλοφορία μέσα στην πόλη των Βρυξελλών. Πλακόστρωτα δρομάκια στο Λουξεμβούργο, τμήματα υψηλής ταχύτητας στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους και ελικοειδείς αλπικές διαβάσεις στην Αυστρία.  

Από την άλλη, προφανώς οδηγήθηκε όσο πιο απαλά και συγκεντρωμένα γίνεται, αφού οι άνθρωποι της εταιρείας αποσκοπούσαν στη μέγιστη απόσταση. Οπότε είναι μάλλον ουτοπικό να αναμένουμε αντίστοιχα νούμερα στην πραγματική ζωή.

Omoda 9

Το εγχείρημα ανήκει στη βρετανική αντιπροσωπεία, στο πλαίσιο της προώθησης ενόψει του λανσαρίσματός του στην Αγγλία. Όπου θα πωλείται από €54.000.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Peugeot E-3008 διανύει 1.000 km με μόλις δύο στάσεις [video]

Ο διευθύνων σύμβουλος της Omoda UK, Gary Lan, δήλωσε ότι «δεν επρόκειτο απλώς για απόδειξη αυτονομίας. Αλλά για τον επαναπροσδιορισμό των δυνατοτήτων ενός plug-in hybrid μοντέλου».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube