node/39037

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Volkswagen T-Roc Cabriolet

To Τ-Roc είναι το πρώτο cabrio SUV αλλά και το μοναδικό πλέον cabrio στη γκάμα της Volkswagen.

Tο Osnabrück είναι μια γραφική πόλη στη βορειοδυτική Γερμανία που ιδρύθηκε από τον Καρλομάγνο, το 780 μ.Χ.. Όμως πέραν αυτού έχει μια ιδιαίτερη σχέση με την αυτοκίνηση: Η πλειοψηφία των ανοικτών μοντέλων της VW, έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί στο Osnabrück, σε ένα εργοστάσιο που ειδικεύεται στην κατασκευή cabrio αυτοκινήτων. Εκεί ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν λίγες εβδομάδες και το ολοκαίνουργιο Volkswagen T-Roc Cabriolet, το πρώτο cabrio compact SUV και πιο πρόσφατο μέλος στην οικογένεια των μοντέλων της Volkswagen με μαλακή, ανοιγόμενη οροφή.

beetle cabriolet

Το Osnabrück είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας των cabrio της Volkswagen. Το 1913, ο Wilhelm Karmann, ο πρωτοπόρος στην παραγωγή cabrio και coupe αμαξωμάτων, κατοχύρωσε άδεια ευρεσιτεχνίας για ένα μηχανισμό αναδίπλωσης μαλακών οροφών που θα έφερνε την επανάσταση στην παραγωγή των ανοιχτών αμαξωμάτων. Ο Karmann όχι μόνο εξέλιξε το Beetle Cabriolet κατασκευάζοντας περίπου 332.000 από αυτά τα εμβληματικά Volkswagen με μαλακή οροφή, από το 1949 έως το 1980, αλλά ως επιχειρηματίας ανέδειξε αυτό το εργοστάσιο ως μία παγκόσμια έδρα των cabrio μοντέλων.

golf mk1 cabriolet

Άξια αναφοράς είναι η ιστορία με το cabrio που είχε ως βάση το Golf Mk 1. Ο Karmann είχε αρχικά εξελίξει το αυτοκίνητο χωρίς μόνιμο roll-bar, τη χαρακτηριστική μπάρα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής και έτσι το παρουσίασε το 1976 στον τότε επικεφαλής εξέλιξης της Volkswagen, Ernst Fiala. «Όχι χωρίς roll bar!», ήταν η άμεση απάντηση του Fiala και έτσι το Golf Cabriolet απέκτησε ένα εντυπωσιακό roll-bar, όντας μπροστά από την εποχή του και σε θέματα παθητικής ασφάλειας.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της VW - Τιμές, εξοπλισμός, τεχνικά χαρακτηριστικά

Το Golf Cabriolet έθεσε επίσης τα ποιοτικά πρότυπα όσον αφορά την ασφάλεια και την ευκολία στην κατηγορία των cabrio, χάρη σε στοιχεία όπως η αδιάβροχη μαλακή οροφή, με επένδυση. Και έτσι κατάφερε να αναδειχθεί ως το cabrio με το μεγαλύτερο ρυθμό παραγωγής στον κόσμο - 388.525 αυτοκίνητα είχαν παραχθεί έως το 1993 ενώ ακόμη 200.000 μονάδες του άμεσου διαδόχου του μοντέλου, του Golf Mk 3, κατασκευάστηκαν μέχρι το 2001.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα όσα θέλετε να ξέρετε για το VW T-Roc cabriolet

Για πολλά χρόνια ο Karmann παρέμεινε παγκοσμίως γνωστός ως ο κορυφαίος κατασκευαστής cabrio αμαξωμάτων. Ωστόσο, η εταιρεία του έπεσε τελικά θύμα της πτώσης των πωλήσεων αυτών των μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο. Λόγω έλλειψης παραγγελιών, η επιχείρηση τέθηκε υπό καθεστώς διαχείρισης τον Απρίλιο του 2009. Η Volkswagen αγόρασε το εργοστάσιο της Karmann, ανέλαβε τον έλεγχο των μεμονωμένων τμημάτων και ενσωμάτωσε την εταιρεία στον Όμιλο ως Volkswagen Osnabrück GmbH.

troccabrio

Η Volkswagen Osnabrück GmbH καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα κατασκευής, από την τεχνική εξέλιξη, το σχεδιασμό συστημάτων, την κατασκευή εργαλείων έως και τη μηχανολογική εξέλιξη. Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει πλήρως και να παράγει αυτοκίνητα από την πρώτη σχεδιαστική γραμμή μέχρι την ολοκλήρωσή τους. Χάρη στο νέο T-Roc Cabriolet, η Volkswagen Osnabrück GmbH παράγει τώρα το μόνο cabrio σήμερα στη γκάμα της Volkswagen, κρατώντας την παράδοση και συνεχίζοντας μια αδιάλειπτη πορεία με 70 χρόνια ιστορίας και τεχνογνωσίας στο εργοστάσιο του Osnabrück.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα όσα θέλετε να ξέρετε για το VW T-Roc

Το νέο T-Roc Cabriolet της Volkswagen φέρνει για πρώτη φορά τον cabrio σχεδιασμό στην κατηγορία των compact SUV – μια κατηγορία που παρουσιάζει ιδιαίτερα έντονη ανάπτυξη. Τα σύγχρονα τεχνικά χαρακτηριστικά εγγυώνται τη μέγιστη ασφάλεια - ένα σύστημα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής εκτείνεται πίσω από τα πίσω καθίσματα μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και αφού το αυτοκίνητο υπερβεί μια ορισμένη τιμή πλευρικής επιτάχυνσης ή γωνίας κλίσης. Το πλαίσιο του παρμπρίζ έχει επιπλέον ενίσχυση, ενώ το κάτω μέρος του αμαξώματος, τα πλευρικά πάνελ, τα εγκάρσια στοιχεία και οι πόρτες έχουν επίσης τροποποιηθεί ανάλογα.

troc

Υπάρχει μια λεπτομέρεια που έχει παραμείνει αναλλοίωτη, από το Beetle έως το Golf και το T-Roc Cabriolet - η παραδοσιακή μαλακή οροφή. Στο πιο πρόσφατο μοντέλο της Volkswagen, με το πάτημα ενός διακόπτη η οροφή «ανοίγει» σε μόλις 9 δευτερόλεπτα (και κλείνει σε 11) - ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα έως και 30 km/h.

Η μαλακή οροφή τοποθετείται στο T-Roc Cabriolet σε λίγα μόλις λεπτά από εξειδικευμένους τεχνίτες. Τηρούνται πολύ υψηλά στάνταρ ποιότητας σε όλη τη γραμμή παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των φάσεων λίγο πριν από το «Σημείο Ελέγχου Νο. 8», το οποίο είναι και το τελευταίο σημείο της παραγωγής. Εκεί οι ειδικοί ελέγχουν τους άξονες και τους τροχούς και επίσης δοκιμάζουν τα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, τα φρένα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τη λειτουργία του κινητήρα. Και ενώ εδώ κανονικά ολοκληρώνεται η παραγωγή ενός τυπικού αυτοκινήτου, δεν συμβαίνει το ίδιο με το T-Roc Cabriolet.

troctest

Στη συνέχεια το μοντέλο έρχεται αντιμέτωπο με μια δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες. Πραγματοποιείται μία ειδική και επίπονη δοκιμή στεγανότητας, για κάθε αυτοκίνητο, σε ένα τούνελ βροχής που προσομοιώνει μια δυνατή βροχόπτωση. Κάθε T-Roc Cabriolet βρέχεται από μεγάλη ποσότητα νερού υπό πίεση για περίπου δέκα λεπτά της ώρας, πριν ακολουθήσει μια λεπτομερής επιθεώρηση και έλεγχος για πιθανή εισροή νερού, πριν την τελική έγκριση για προώθηση στο δίκτυο της μάρκας και τον τελικό καταναλωτή.

Το T-Roc Cabriolet είναι ένα προϊόν του Osnabrück, φέρει και αντιπροσωπεύει τη σωρευτική εμπειρία και τεχνογνωσία ενός εργοστασίου με κορυφαία θέση παγκοσμίως στην εξέλιξη και κατασκευή cabrio μοντέλων. Και τώρα, με το νέο T-Roc Cabriolet σηματοδοτείται η έναρξη μίας νέας εποχής για το εργοστάσιο και τα compact SUV – ταυτόχρονα με την έναρξη της φετινής περιόδου των cabrio.

[Πηγή: VW]

node/39144

Επίσημο: Νέα BMW 4 Series Coupé [video]

Η BMW 4 Series επιστρέφει με δυναμική σχεδίαση που θα συζητηθεί.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα BMW 4 Series Coupé [video]

Μετά από τις πρόσφατες διαρροές, η BMW παρουσίασε και επίσημα τη νέα γενιά της 4 Series Coupé μέσω διαδικτύου, η οποία θα κυκλοφορήσει στην αγορά από τον Οκτώβριο του 2020.

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα 4 Series Coupé έχει μεγαλώσει σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, με μήκος 4.768 mm (+128 mm), πλάτος 1.852 mm (+27 mm), ύψος 1.383 mm (+6 mm) και μεταξόνιο 2.851 mm (+41 mm) ενώ αυξημένα είναι και τα μετατρόχια (+28 mm εμπρός και +18 mm πίσω). Παράλληλα, αρκετά βελτιωμένος είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής που φτάνει τα 0.25 cd.

Οι σχεδιαστές της βαυαρικής φίρμας επέλεξαν να διαφοροποιήσουν σημαντικά το δίπορτο premium μεσαίο coupé τους από την συγγενική 3 Series όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, κάνοντας ένα γενναίο βήμα όσον αφορά τη διαμόρφωση της γρίλιας ενώ εισήγαγαν και αρκετά στοιχεία στο αμάξωμα από τη μεγαλύτερη 8 Series Coupé. Η νέα kidney grille είναι και το στοιχείο που αναμένεται να συζητηθεί περισσότερο, καθώς καλύπτει όλο το ύψος του προφυλακτήρα όπως ακριβώς και στο πρωτοτυπο BMW Concept 4, παίρνοντας έμπνευση από τις κλασικές BMW 328 and BMW 3.0 CSi. Τα μακρόστενα φώτα LED (προαιρετικά με τεχνολογία BMW Laserlight) έχουν επιθετικό look και αγγαλιάζουν τον κοντό εμπρός πρόβολο, ενώ οι δυναμικές γραμμές στο μακρύ καπό τονίζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου.

BMW 4 Series

Στο προφίλ οι μεγάλες πόρτες, οι τραβηγμένες αναλογίες και η γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει προς τα πίσω παραπέμπουν στην 8 Series Coupé, με τονισμένους πίσω ώμους και εντονότερες δυναμικές γραμμές σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Πίσω, πρωταγωνιστούν τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα LED με σκουρόχρωμα κρύσταλλα, η έντονη κλίση της οροφής και η ενσωματωμένη αεροτομή στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών.

Το αισθητικό πακέτο M Sport διαφοροποιείται όσον αφορά το σχεδιασμό των προφυλακτήρων με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός από τις υπόλοιπες εκδόσεις που υιοθετούν ένα σαφώς πιο ήπιο look διατηρώντας όμως την μεγάλη γρίλια. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος οι απλές εκδόσεις έχουν στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και πιο διακριτικές εσοχές στον προφυλακτήρα, ενώ οι M Sport έχουν μεγαλύτερο πλαίσιο για τον διαχύτη και τραπεζοειδείς απολήξεις. Τέλος υπάρχουν και τα εξαρτήματα M Performance για εξατομίκευση του οχήματος με ένα ακόμη πιο σπορ look.

BMW 4 Series

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη από την συγγενική BMW 3 Series, με νέο τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, σπορ καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12,3", μια οθόνη 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και προηγμένο Head-Up display νέας γενιάς με 70% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής στο παρμπρίζ. Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας BMW Operating System 7 υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto). Έχουμε επίσης βελτιωμένη ηχομόνωση, στάνταρ τριζονικό κλιματισμό, φιμέ γυάλινη ανοιγόμενη ηλιοροφή, ambient φωτισμό, προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα που δίνουν πρόσβαση στον χώρο αποσκευών.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο των συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας που προσφέρει δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης, κάμερες περιμετρικά του οχήματος και προαιρετικά αυτόνομο παρκάρισμα.

BMW 4 Series

Το πλαίσιο της νέας 4 Series έχει βελτιωμένη ακαμψία σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά, η αναλογία βάρους είναι 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες ενώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 21 mm σε σχέση με την BMW 3 Series. Η ανάρτηση έχει πιο επιθετικό στήσιμο από το τετράθυρο μοντέλο και προαιρετικά διατίθεται ανάρτηση M Sport με πιο σφιχτή ρύθμιση και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Επιπλέον, διατίθενται ισχυρότερα φρένα M Sport με μπλε ή κόκκινες δαγκάνες και προαιρετικό διαφορικό M Sport για τον πίσω άξονα με κλείδωμα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σε σειρά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων (προαιρετικά Steptronic Sport). Τα εξακύλινδρα μοτέρ διαθέτουν επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V που προσφέρει επιπλέον 11 PS και συμβάλλει στη μείωση εκπομπών ρύπων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ενώ υπάρχει και η επιλογή για τετρακίνητα μοντέλα με το σύστημα xDrive για ορισμένες εκδόσεις.

BMW 4 Series Coupe

Αναλυτικάλ έχουμε τις παρακάτω εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου (όλες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic):

  • BMW 420i Coupé: τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 184 PS και 300 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,5" και τελική ταχύτητα 240 km/h.
  • BMW 430i Coupé: τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 258 PS και 400 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW M440i xDrive Coupé: εξακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 375 PS και 500 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,5" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW 420d Coupé: τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 190 PS και 400 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,1" (7,4") και τελική ταχύτητα 240 km/h (238 km/h). Διαθέσιμη και σε πισωκίνητη έκδοση ή σε τετρακίνητη xDrive.
  • BMW 430d xDrive Coupé (διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2021): εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 286 PS και 650 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,2" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW M440d xDrive Coupé (διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2021): εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 340 PS και 700 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7" και τελική ταχύτητα 250 km/h.

[Πηγή: BMW]

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.