Το Volkswagen Golf VIII εξελίσσεται στο Nürburgring

Το Volkswagen Golf VIII εξελίσσεται στο Nürburgring

Με τη VW να ετοιμάζεται να λανσάρει το 8άρι Golf τον επόμενο χρόνο, ήδη ένα πρωτότυπό του γυρίζει στην Πράσινη Κόλαση.

Κρίνοντας από το νέο Polo, εκτός από την τάση να μεγαλώνει είναι καταφανής η στρατηγική επιλογή της Volkswagen να κινείται με όλα τα μοντέλα της όλο και πιο upmarket. Και το νέο Golf δεν θα αποτελεί εξαίρεση.

Κάτι που προφανώς υπαγορεύεται από τη σαφή απόσταση που θέλει να κρατήσει από την ομογάλακτη Škoda και δευτερευόντως από τη SEAT με τα πιο μικρά νούμερα πωλήσεων.

Έτσι κρίνοντας από τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν από το websiτε Autoevolution, το μουλάρι που γυρίζει στο ’Ring κρύβει τα μηχανικά μέρη του πίσω από ένα καβούκι του υφιστάμενου Golf VII. Αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το νέο αυτοκίνητο θα είναι ελαφρά μακρύτερο και πιο φαρδύ. Περιττό βέβαια να πούμε ότι αυτή η μεγέθυνση αφενός είναι αποτέλεσμα του σπρωξίματος που τρώει από το επίσης ανά γενεά μεγαλύτερο Polo, αλλά και από την ανάγκη να προσφέρει κορυφαίους χώρους στην κατηγορία. Η αύξηση των διαστάσεων προφανώς και θα έχει ευεργετική επίπτωση στην καμπίνα –ειδικά για τους πίσω- και στο χώρο αποσκευών. Πάλι όμως κατά τα ειωθότα, η χρήση των μετάλλων θα είναι τέτοια, έτσι ώστε το νέο Golf να κατέβει σε βάρος. Από τη μια για να πετύχει καλύτερες επιδόσεις στην οικονομία και στις εκπομπές ρύπων και από την άλλη για να μπορέσει να υποδεχτεί όσο το δυνατόν περισσότερα βοηθήματα και εξοπλισμό χωρίς να γίνει «παχύσαρκο».



Μιλώντας για το εσωτερικό, παρότι το ταμπλό του μουλαριού ανήκει στο Golf VII, οι συνάδελφοι του Αutoevolution παρατήρησαν ότι ο λεβιές του DSG ήταν διαφορετικός, μια ακόμη ένδειξη ότι το νέο Golf θα κινηθεί πιο upmarket. Και σαφώς θα είναι σοβαρά ανασχεδιασμένο και πιο ψηφιακό, έτσι ώστε να υποστηρίξει τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητας.

Κάτω από το καβούκι, στο Golf VIII θα συναντήσουμε μια εκμοντερνισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, ενώ η πλειονότητα της υφιστάμενης γκάμας των μοτέρ θα δώσει το παρών. Βέβαια, θα πρόκειται για αναβαθμισμένες εκδόσεις, αφενός του 3κύλινδρου 1.0 TSI και του 4κύλινδρου 1.5 TSI EVO. Όσον αφορά το ντίζελ, το μοτέρ 1.6 TDI θα δώσει τη θέση του στο 1.5 TDI. Και επειδή το 2019 είναι το έτος λανσαρίσματος και της ηλεκτρικής φίρμας I.D. της VW, ηλεκτρικό Golf δεν θα υπάρχει στην όγδοη γενιά του. Οπότε αναμένουμε την κατάργηση του e-Golf προς χάριν μιας ή περισσοτέρων 48βολτων επαναφορτιζόμενων υβριδικών εκδόσεων. Μοντέλα που θα αποτελέσουν την πράσινη εναλλακτική έναντι των ντίζελ.

Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δώσει ήδη στη δημοσιότητα το χρονοδιάγραμμα του Golf VIII, προσδιορίζοντας την έναρξη της παραγωγής του τον Ιούνιο του 2019.

Στις φωτογραφίες απεικονίζεται το Volkswagen Golf R Touch Concept

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube