node/35408

Volkswagen Amarok: Σπέσιαλ έκδοση Ducati Diavel Edition

Νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής για το pick-up της VW, σχεδιασμένη για μια περιοδεία προώθησης με την Ducati.

Αυτή η ειδική έκδοση είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Volkswagen και της Ducati στο πλαίσιο μιας εθνικής περιοδείας στη Γαλλία, έτσι ώστε οι πελάτες της εταιρείας μοτοσικλετών να μπορούν να ανακαλύψουν τη Diavel 1260 σε avant-première. Η μοτοσικλέτα λοιπόν περιόδευε από πόλη σε πόλη, μεταφερόμενη με ένα Amarok. Εδώ να θυμίσουμε ότι η Ducati συνδέεται με τον Όμιλο Volkswagen, δεδομένου ότι ανήκει στην Audi.

Αυτή η σπέσιαλ έκδοση «Ducati Diavel Edition» βασίζεται στο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού «Carat» της γαλλικής αντιπροσωπείας, το δικό μας αντίστοιχο «Canyon». To αυτοκίνητο που διαθέτει ήδη στάνταρ αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθισθοπορείας, δορυφορική πλοήγηση, προβολείς bi-xenon, φώτα ομίχλης... στην έκδοση Ducati Diavel 1260 ξεχωρίζει κυρίως για την εμφάνιση: Μαύρες ζάντες των 20”, καβούκι πλευρικών καθρεφτών και γρίλια μάσκας σε λακαριστό μαύρο ενώ ένα κόκκινο περίγραμμα στις πόρτες υπενθυμίζει το χρώμα της Ducati. Επιπλέον, η καρότσα διαθέτει επίστρωση ανθεκτική στις γρατζουνιές και στις υπεριώδεις ακτίνες, ενώ και το ρολμπάρ είναι στάνταρ. Από την άλλη πλευρά, η μπάρα των LED που βλέπετε στην οροφή είναι προαιρετική. Στην καμπίνα υπάρχουν μαύρα λακαρισμένα ένθετα στο ταμπλό, καθώς και μαύρη επένδυση στον ουρανό.

Volkswagen Amarok Ducati Diavel Edition

Η ειδική έκδοση Ducati Diavel Edition διατίθεται στη Γαλλία αποκλειστικά με τον νέο 3λιτρο κινητήρα V6 TDI των 258 PS, συνδυασμένο με αυτόματο 8άρι σασμάν και τετρακίνηση 4MOTION. Η τιμή της στη Γαλλία είναι €46.900 που σημαίνει επιβάρυνση 3.000 ευρώ σε σχέση με την έκδοση Carat.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Amarok Beast από την delta4x4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 224 PS 4MOTION

Και μιας και αναφερθήκαμε στην Ducati Diavel 1260 να πούμε ότι η μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Μοτοσικλέτας στο Milano. H νέα Ducati Diavel 1260 ανέβηκε σε χωρητικότητα και ισχύ με τον νέο κινητήρα των 159 ίππων, Testastretta DVT 1262. Στην έκδοση S έχουν προστεθεί σπέσιαλ στοιχεία, όπως επιβλητικό φανάρι LED, φώτα ημέρας DRL, ειδική σέλα, σφυρήλατες ζάντες, δαγκάνες Brembo M50,  πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins, ακόμα και σύστημα πολυμέσων Ducati (DMS). Η μοτοσικλέτα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα από 23.300 ευρώ για την Diavel 1260 και από €26.400 για την Diavel 1260 S.

Ducati Diavel 1260 S

node/39724
Herbert Diess driving the VW  ID.3

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Ο Herbert Diess πήγε διακοπές στην Ιταλία. Κι επειδή η VW δεν φτιάχνει ιδιωτικά τζετ για να προμοτάρει, επέλεξε το ID.3 για να δείξει πως είναι φτιαγμένο για όλους.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Φυσικά και επρόκειτο για μια καλά ενορχηστρωμένη και πρωτότυπη επικοινωνία από το μεγάλο αφεντικό μιας τεράστιας εταιρείας. Ο Herbert Diess, No 1 στον Όμιλο Volkswagen, πάει διακοπές. Άλλωστε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, όπως ο οποιοσδήποτε. Και τι διακοπές! Εκπαιδευτικές!

Ο Diess μάλιστα έσπευσε να το κάνει γνωστό με μήνυμα στο κοινωνικό δίκτυο Linkedin, με αυτόν και την κόρη του πριν φύγει για διακοπές στην Ιταλία. Δεν διάλεξε λοιπόν αεροπλάνο, καθώς -όπως, λέει έκανε παράκαμψη στο Μόναχο για να παραλάβει ένα ID.3. Μια ευκαιρία για το μεγάλο αφεντικό να δοκιμάσει το κόμπακτ EV του Wolfsburg για δύο εβδομάδες και να σχηματίσει ακριβέστερη άποψη σχετικά με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση και με πραγματική χρήση. Οι μηχανικοί βέβαια, για 15 ημέρες μάλλον θα σταυροκοποιούνται και θα προσεύχονται να μην του μείνει αμανάτι, καθώς η εξέλιξη του ID.3 αντιμετώπισε πλείστες όσες δυσκολίες, ειδικά με τα πολλά θέματα που προέκυψαν με το λογισμικό του.

Herbert Diess and his daughter

«Μου είπαν ότι αυτό θα έκανε μερικούς συναδέλφους στο τμήμα Volkswagen Passenger Cars νευρικούς, καθώς θα δοκίμαζα προσωπικά το αυτοκίνητο για δύο εβδομάδες. Προσωπικά είμαι πολύ χαλαρός: Η ομάδα γύρω από τον Thomas Ulbrich (σ.σ. επικεφαλής του τομέα ηλεκτροκίνησης της VW) έκανε καλή δουλειά, το ID.3 έκανε πολύ καλή εντύπωση σε όλες τις οδικές δοκιμές και πήρε καλές βαθμολογίες. Θα είναι υπέροχο! Τα δεδομένα του ταξιδιού μου καταγράφονται και αξιολογούνται. Αυτό βοηθά στην παράδοση του καλύτερου δυνατού οχήματος στους πελάτες. Φυσικά, θα μοιραστώ μαζί σας λεπτομερή αναφορά της εμπειρίας μου, εδώ στο LinkedIn. Θα δω επίσης πόσο έχει προχωρήσει η υποδομή φόρτισης. Λοιπόν, φύγαμε! Πηγαίνετε διακοπές ηλεκτρικά!».

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]