V12 και υβριδικός ο διάδοχος της Lamborghini Aventador

V12 και υβριδικός ο διάδοχος της Lamborghini Aventador

Ο V12 κινητήρας θα παραμείνει στην κορυφαία Lamborghini. Με την προσθήκη όμως ενός υβριδικού συστήματος η συνολική απόδοση αναμένεται να κυμανθεί σε νέα επίπεδα ισχύος.

Όσο πλησιάζουμε προς την αποκάλυψη του αντικαταστάτη της Lamborghini Aventador, τόσο βγαίνουν στην επιφάνεια νέα στοιχειά. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο chief technical officer της ιταλικής εταιρίας, Rouven Mohr, στο περιοδικό Autocar, η προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας δεν έρχεται να αλλοιώσει το DNA του αυτοκινήτου αλλά αντιθέτως να επιτρέψει στον V12 «να επιζήσει». Το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι αυτό που θα καταφέρει να ελέγξει τις εκπομπές ρύπων, πληρώντας τις ολοένα και αυστηρότερες νόρμες που υιοθετούν οι κυβερνήσεις. 

Η προσέγγιση της Lamborghini στην υβριδική τεχνολογία απέχει από την πεπατημένη. Δεν σκοπεύει να εγκαταστήσει κάποιο συμβατικό σύστημα με μπαταριά ιόντων λιθίου. Αντιθέτως, θα αξιοποιήσει περαιτέρω το σύστημα υπερπυκνωτών που συναντήσαμε για πρώτη φορά στη Sián FKP 37 των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ και στην Countach LPI 800-4. Όσο για τον V12 θα είναι εντελώς νέος. 

Το όφελος του υπερπυκνωτή είναι πως ζυγίζει μόλις 34 κιλά, φορτίζει τρεις φορές πιο γρήγορα από ένα συμβατικό συσσωρευτή και αντίστοιχα μπορεί να τροφοδοτήσει με περισσότερο ρεύμα ένα ηλεκτρομοτέρ, όταν χρειαστεί. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να είναι πιο αποδοτικός σε ένα σούπερκαρ, ευνοώντας τις επιταχύνσεις και εκμεταλλευόμενος τις τεράστιες επιβραδύνσεις του αυτοκινήτου.

Lamborghini Aventador V12

Το κέλυφος του όλου συστήματος φημολογείται πως θα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, αυτό όμως δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί. Εκείνο που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι πως η συνδυαστική απόδοση του αντικαταστάτη της Lamborghini Aventador θα ξεπερνά τα 780 PS της Ultimae. Κάτι που επιβεβαίωσε και ο Mohr. 

«Σε κανένα αυτοκίνητο, δεν θα λειτουργήσουμε περιοριστικά με τον εξηλεκτρισμό. Πάντα θα κάνουμε κάτι περισσότερο. Έτσι, η φιλοσοφία μας στοχεύει στο επιπλέον – ακόμη περισσότερη ισχύς από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης συν ο εξηλεκτρισμός, δεν θα μειώσουμε το ένα για να το αντισταθμίσουμε με το άλλο».

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube