TVR: Το νέο coupé των 320 km/h θα παρουσιαστεί στο Goodwood

TVR: Το νέο coupé των 320 km/h θα παρουσιαστεί στο Goodwood

Το νέο coupé της TVR θα κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο Goodwood Revival τον προσεχή Σεπτέμβριο, όπως επιβεβαίωσε η αναγεννημένη βρετανική εταιρεία.

Της δημόσιας παρουσίασης έχουν προηγηθεί πολλές άλλες ιδιωτικές για όσους πελάτες έχουν ήδη καταθέσει προκαταβολές, προκειμένου να αποκτήσουν αυτό το διθέσιο κουπέ με τον εμπρός τοποθετημένο V8 κινητήρα, την κίνηση πίσω και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 321 km/h.

Η επίσημη παρουσίαση του νέου TVR coupé έχει προγραμματιστεί να γίνει στο κτήριο Earls Court, δίπλα σε άλλα κλασικά μοντέλα της εταιρείας, για να εορταστούν μαζί και τα 70 χρόνια από τη δημιουργία της TVR.


Αν και δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, ξέρουμε ότι το νέο μοντέλο αντλεί πολλά στοιχεία από τα παραδοσιακά Blackpool, αλλά είναι εξελιγμένο από μηδενική βάση. Ο Gordon Murray, σχεδιαστής του νέου TVR, έδειξε το νέο μοντέλο σε μερικούς εκλεκτούς πελάτες, στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, στο Surrey.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Τα δέκα πιο...ξεχασμένα supercars των 90's


Μια από τις επίσημες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν μόλις, δείχνει μια από τις απολήξεις της εξάτμισης να βρίσκεται πίσω από τους εμπρός τροχούς. Το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο δεν θα είναι εργοστασιακών προδιαγραφών, αλλά πολλά από τα στοιχεία που θα έχει, θα περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής.



Ο Πρόεδρος της TVR, Les Edgar είπε: «είναι η πρώτη φορά που η παγκόσμια παρουσίαση ενός νέου αυτοκινήτου γίνεται στην συγκεκριμένη εκδήλωση. Αυτός ο χώρος ταιριάζει γάντι για μια τέτοια παρουσίαση, δεδομένης της αγωνιστικής κληρονομιάς της εταιρείας, των φανατικών φίλων της και βέβαια του εορτασμού των 70 χρόνων από την ίδρυσή της». Και συνέχισε: «Mετά από μια σειρά ιδιωτικών παρουσιάσεων του νέου μοντέλου ξέρουμε ότι έχουμε στα χέρια μας ένα υπέροχο αυτοκίνητο που θα επιτύχει εμπορικά και ανυπομονούμε να δούμε και τη δημόσια αντίδραση, μόλις το παρουσιάσουμε τον Σεπτέμβριο». Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας τα πρώτα 500 Launch Edition μοντέλα έχουν σχεδόν εξαντληθεί, πράγμα που σημαίνει ότι το βιβλίο παραγγελιών για την πρώτη παρτίδα μάλλον θα κλείσει στο Goodwood.

Όσο για τους πελάτες που έχουν ήδη δει από κοντά το νέο μοντέλο, η TVR τους έχει βάλει να υπογράψουν συμφωνία εμπιστευτικότητας, προκειμένου να μην αποκαλύψουν το παραμικρό μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Ξέρουμε ωστόσο ότι το νέο κουπέ θα κινείται από έναν, ειδικά εξελιγμένο από την Cosworth, V8 κινητήρα ο οποίος θα υπερβαίνει κατά πολύ τους 400 ίππους. Το βάρος του νέου αυτοκινήτου θα φτάνει τα 1.200 κιλά και στη Βρετανία η έκδοση Launch Edition θα κοστίζει λίγο πάνω από €100.000. Σϋμφωνα με πληροφορίες το νέο κουπέ θα πετυχαίνει το 0-100 km/h σε λιγότερα από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Ο Edgar επίσης τόνισε ότι «η πλατφόρμα του νέου αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά προηγμένη, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Τόσο οι σχεδιαστές, όσο και οι μηχανικοί μας ξεκίνησαν από το μηδέν. Μόνο έτσι άλλωστε μπορείς να είσαι εντός των ορίων της πολύ αυστηρής νομοθεσίας. Είμαστε υπερήφανοι για ό,τι επιτύχαμε».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Τα 10 πιο περίεργα μυστικά της αυτοκίνησης που όλοι οι petrolheads πρέπει να γνωρίζουν

Η ανάγκη για ένα εντελώς νέο σχέδιο και η επιθυμία των διοικούντων για ένα αυτοκίνητο με ρυθμισμένες τέλεια όλες τις βασικές παραμέτρους, είναι ο λόγος που το αρχικό χρονοδιάγραμμα πήγε αρκετά πίσω. «Ήμασταν αποφασισμένοι να έχουμε το καλύτερο πλαίσιο και να βεβαιωθούμε ότι το σχέδιο συνάδει με τις μηχανολογικές δυνατότητες του αυτοκινήτου. Και αυτό είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία».

Το νέο εργοστάσιο που αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται δίπλα στο Αυτοκινητοδρόμιο της Ουαλίας, στο Blaenau Gwent, θα είναι πλήρως λειτουργικό στα μέσα του 2018. Η παραγωγή του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει αμέσως μετά, επομένως τα πρώτα αυτοκίνητα θα παροδοθούν προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς.

Αυτό το νέο TVR χρησιμοποιεί την πατενταρισμένη διαδικασία παραγωγής του Gordon Murray «iStream Carbon», που χρησιμοποιεί μια σωληνωτή δομή, προκειμένου να προσδιορίσει επακριβώς τα σημεία που χρειάζεται να είναι δομικά πιο άκαμπτα και να τα ενισχύσει με ανθρακονημάτινα πάνελ. Η ακαμψία, το χαμηλό βάρος και η αντοχή στις συγκρούσεις του iStream έχουν ήδη αποδειχτεί σε διαφορετικές εφαρμογές του, όπως στα micro-cars του ίδιου του Murray αλλά και σε δύο πρότζεκτ εξέλιξης ιαπωνικών σπορ αυτοκινήτων.



Στις ιδιωτικές παρουσιάσεις στο Guildford οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να δουν σε 3D απεικόνιση το ολοκληρωμένο εσωτερικό του TVR σε δύο διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, αλλά και τα καθίσματα που είναι επίσης σχεδιασμένα και κατασκευασμένα in house.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους η TVR διεξήγαγε εκτατεμένες δοκιμές απόδοσης και αξιοπιστίας του V8 της Cosworth, ο οποίος είναι μια παραλλαγή του 5λιτρου V8 που τοποθετείται στο Ford Mustang. Ο κινητήρας είχε τοποθετηθεί σε ένα Cerbera που του είχαν αφαιρέσει αρκετό βάρος ώστε να εξομοιώνται οι συνθήκες με το νέο μοντέλο. Και όπως είχαν πει τότε οι μηχανικοί εξέλιξης, οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube