New Toyota B-SUV 2020
node/37857

Toyota: Νέο αστικό SUV κατασκευασμένο στην Ευρώπη

Η Toyota επισημοποιεί το λανσάρισμα ενός μικρού SUV που θα κατασκευάζεται μαζί με το Yaris στη Γαλλία. Και φυσικά θα φορά υβριδικό κινητήρα, αλλά και τετρακίνηση!

Η Toyota μας παρουσίασε τις τελευταίες καινοτομίες της, συμπεριλαμβανομένου του GR Yaris, κατά τη διάρκεια Press Conference στο Άμστερνταμ. Επωφελήθηκε δε από την εκδήλωση για να μιλήσει και για τα επερχόμενα πρότζεκτ της. Σε αυτό το πλαίσιο (επιτέλους) επισημοποίησε μια νέα άφιξη στην γκάμα της, ενός νέου αστικού SUV.

Για τον Ιάπωνα κατασκευαστή πρόκειται μια μια επιστροφή στην κατηγορία, διότι αν θυμόσαστε η Toyota, πριν από μια δεκαετία, πρότεινε στην αντίστοιχη τότε κατηγορία το Urban Cruiser. Ένα μοντέλο που φλερτάρισε στην Ευρώπη μεταξύ διακριτικότητας και εμπορικής αποτυχίας. Και η αιτία γι’ αυτό θα πρέπει να καταλογιστεί στην επιλεγείσα τιμολογιακή πολιτική για το μοντέλο. 

Η διάθεσή του τέλος πάντων τερματίστηκε το 2014, αλλά έκτοτε, η αγορά B-SUV βρέθηκε (και βρίσκεται) σε ηφαιστειακή έκρηξη στη Γηραιά Ήπειρο. Και όπως εξήγησε η Toyota, δεν είχε άλλη επιλογή από το να επιστρέψει και μάλιστα με αυτό το νέο μοντέλο που σχεδιάστηκε ειδικά για την Ευρώπη.

Το αυτοκίνητο, το όνομα του οποίου είναι ακόμα άγνωστο, θα τοποθετηθεί κάτω από το C-HR, το οποίο να θυμίσουμε έχει μήκος 4,36 m. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής επιβεβαίωσε ότι αυτό το Β-SUV θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο της Valenciennes, παράλληλα με το νέο Yaris. 

Για την υποδοχή του νέου μοντέλου, 100 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν στην περιοχή, σε συνέχεια της επένδυσης ύψους 300 εκατ. που πραγματοποιήθηκε για την άφιξη της νέας πλατφόρμας GA-B, που εγκαινιάστηκε από το Yaris IV. Λογικά, το νέο SUV θα πατά πάνω σε αυτή την αρχιτεκτονική. Προς το παρόν έχουμε μόνο ένα σκίτσο του προφίλ, το οποίο υποδηλώνει μια μυώδη, σπορ σιλουέτα, με την Toyota να λέει ότι δεν θα πρόκειται απλώς για ένα ψηλωμένο Yaris.

Μέχρι σήμερα, στη συνωστισμένη αγορά των Β-SUV στην Ευρώπη, ο βασιλιάς των πωλήσεων παραμένει το Captur, του οποίου η δεύτερη γενιά έχει μόλις ξεκινήσει τη σταδιοδρομία της. To Renault ανανεώθηκε ταυτόχρονα με δύο άλλα σημεία αναφοράς της κατηγορίας, το Nissan Juke και το Peugeot 2008. Η Toyota όμως θα βρει επίσης στο δρόμο της ισχυρά μοντέλα όπως το Citroën C3 Aircross, το SEAT Arona, το Volkswagen T-Cross...

Οι Ιάπωνες γνωρίζουν ωστόσο ότι θα έχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα: Yβριδικό κινητήρα. To ίδιο σύστημα κίνησης του Yaris IV με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα. Η Toyota επιβεβαίωσε επίσης ότι θα προσφέρει τετρακίνηση, σπάνιο χαρακτηριστικό στη μικρή αυτή κατηγορία. Η ημερομηνία λανσαρίσματος παραμένει άγνωστη, αλλά το υπολογίζουμε για στο τέλος του τρέχοντος έτους.

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]