Toyota GR Corolla: Δεν θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης

Toyota GR Corolla: Δεν θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης

Η ισχυρότερη έκδοση της Toyota Corolla δεν θα ακολουθήσει το δρόμο του εξηλεκτρισμου.

Η επερχόμενη καυτή έκδοση της Toyota Corolla που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2023 με τις περιποιήσεις του τμήματος Gazoo Racing δεν θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης σύμφωνα με πηγές του βρετανικού Autocar. Η είδηση έρχεται λίγο μετά από τις φήμες για μη-υβριδικό Honda Civic Type-R, παρά τη γενικότερη τάση που έχουν οι περισσότεροι κατασκευαστές για εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας τους.

Η Toyota GR Corolla θα χρησιμοποιεί τεχνολογία από το GR Yaris, το οποίο να θυμίσουμε πως βασίζεται σε μια πλατφόρμα-υβρίδιο που συνδυάζει εξαρτήματα της GA-B (Yaris/Yaris Cross) και της GA-C (Corolla/C-HR). Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων που στο GR Yaris αποδίδει από 261 PS έως 272 PS ανάλογα με την αγορά.

Αυτό που δε γνωρίζουμε ακόμα είναι αν η Toyota εξοπλίσει την GR Corolla με το προηγμένο σύστημα GR-Four αυξάνοντας παράλληλα την ισχύ, ή αν θα επιλέξει μια πιο συμβατική λύση κίνησης στους εμπρός τροχούς με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Στην πρώτη περίπτωση το ιαπωνικό hot hatch θα έρθει αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το τετρακίνητο VW Golf R, ενώ στη δεύτερη θα κληθεί να ανταγωνιστεί τα προσθιοκίνητα VW Golf GTI, Hyundai i30 N, Renault Megane RS, Ford Focus ST και Honda Civic Type-R.

Εξωτερικά, όπως φαίνεται και από την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που συνοδεύει το άρθρο, η GR Corolla θα ξεχωρίζει από ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο με νέου προφυλακτήρες, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, αεροτομή, πιο εντυπωσιακές απολήξεις της εξάτμισης και διαχύτη, στοιχεία τα οποία θα ενισχύσουν την ήδη επιθετική εμφάνιση του μοντέλου.

Ο μη εξηλεκτρισμός της GR Corolla όπως και του GR Yaris, είναι εφικτός χάρη στο μείγμα πωλήσεων της Toyota που αποτελείται κυρίως από υβριδικά μοντέλα με χαμηλό μέσο όρο εκπομπών CO2. Έτσι, όπως έχει παραδεχθεί και ο αντιπρόεδρος της Toyota, Matt Harrison, υπάρχει η δυνατότητα για την παραγωγή πιο ρυπογόνων μοντέλων σε πιο ποθητές κατηγορίες επιδόσεων.

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube