Toyota Aygo: Με στιλ crossover και θερμικό μοτέρ η επόμενη γενιά

Toyota Aygo: Με στιλ crossover και θερμικό μοτέρ η επόμενη γενιά

Η ιαπωνική εταιρεία επιμένει στην κατηγορία A-Segment μετά και από την αποχώρηση άλλων κατασκευαστών.

Η νέα γενιά Aygo που αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021 ή το 2022, είναι πολύ πιθανό να υιοθετήσει σχεδιαστικά στοιχεία crossover με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, περιπετειώδη εμφάνιση και ψηλότερη θέση οδήγησης - στοιχεία που αναζητούν οι αγοραστές από τα οχήματα πόλης - όμως δεν θα κάνει ακόμα το βήμα μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση όπως αποκάλυψε ο Matt Harrison, αντιπρόεδρος της Toyota Europe στο Autocar.

«Το Aygo είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική εξίσωση για εμάς... Πουλάμε 100.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Έχει τη δική του προσωπικότητα οπότε περισσότερο προσφέρει παρά παίρνει από τη μάρκα. Είναι το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο για νεανικό κοινό οπότε αποτελεί το σημείο εισόδου για τη μάρκα. Καταλαβαίνω πως άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν καταφέρει να είναι κερδοφόροι στην κατηγορία A-Segment και με τις αυξημένες τεχνολογίες αυτό θα γίνεται όλο και χειρότερο. Όμως εμείς αυτό το βλέπουμε ως ευκαιρία για να προχωρήσουμε και όχι να αποτραβηχτούμε

Η πλατφόρμα του νέου Aygo θα υποστηρίζει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όμως αρχικά θα είναι διαθέσιμη με θερμικό μοτέρ καθώς χρειάζεται ακόμα χρόνος για να έχει νόημα ο εξηλεκτρισμός της κατηγορίας A-Segment: «Μπορούμε ακόμα να περιμένουμε την τεχνολογία και την επιχειρηματική εξίσωση να ωριμάσουν και να δούμε προς τα που αλλάζουν οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Η μικρή κατηγορία έχει να κάνει με την προσιτή τιμή. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ιδανική επιλογή για αυτό. Όταν κοιτάζεις την τιμή του Peugeot e-208, είναι πολύ πάνω από την κατηγορία B-segment και αυτό δεν ταιριάζει με την ανάγκη των πελατών μας για προσιτή τιμή αγοράς..» δήλωσε ο Harrison.

Για το θέμα των αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων που θα ισχύσουν από το 2021 ο Matt Harisson δήλωσε: «Το μείγμα υβριδικών μας θα είναι αρκετό για τις υποχρεώσεις του 2021. Αρκετοί κατασκευαστές βιάζονται γιατί δεν έχουν υβριδικά μοντέλα και έρχονται αντιμέτωποι με υψηλά πρόστιμα.»

Εκτός από το Aygo, ο Harisson επιβεβαίωσε τη νέα γενιά του GT86 που εξελίσσεται μαζί με την Subaru, αλλά και την πίστη της Toyota στο Land Cruiser κάτι που είναι εφικτό χάρη στις χαμηλές εκπομπές CO2 της γκάμας της που αφήνουν περιθώριο για την διατήρηση της τετρακίνητης ναυαρχίδας. Επιπλέον η Toyota θα παρουσιάσει τρία ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης μέχρι το 2021, με στόχο το 1 εκατομμύριο πωλήσεων ηλεκτρικών μέχρι το 2025.

[Πηγή Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube