node/38512

Τίτλοι τέλους για το SEAT Alhambra

Σταματά η παραγωγή του μεγάλου πολυμορφικού της SEAT.

Η SEAT επιβεβαίωσε πως η παραγωγή του Alhambra θα σταματήσει στο τέλος του μήνα, μετά από 25 χρόνια στην αγορά και περίπου 500.000 πωλήσεις.

Σχολιάζοντας αυτή την απόφαση, εκπρόσωπος της SEAT δήλωσε πως εξετάζουν την καταλληλότητα των γηραιότερων μοντέλων της γκάμας τους, έτσι ώστε να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον. «Ως μέρος αυτής της στρατηγικής, επικεντρονώμαστε σε νέα και εξηλεκτρισμένα μοντέλα όπως το SEAT Leon plug-in hybrid και το CUPRA Formentor plug-in hybrid crossover coupe και θα σταματήσουν την εμπορική διάθεση παλαιότερων μοντέλων αντικαθιστώντας τα με νεότερα και καθαρότερα μοντέλα στο μέλλον.»

Η πρώτη γενιά του μεγάλου πολυμορφικού της SEAT (7Μ), παρουσιάστηκε στην Έκθεση Γενεύης το 1995 και ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 1996, μαζί με τα συγγενικά Volkswagen Sharan και Ford Galaxy. Το μοντέλο δέχθηκε ένα εκτενές facelift το 2000, και παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2010. Η δεύτερη γενιά Alhambra (7Ν) παρουσιάστηκε το 2010 μαζί με το συγγενικό Volkswagen Sharan, ενώ δέχθηκε μια διακριτικη ανανέωση το 2015.

SEAT Alhambra

Η καλύτερη χρονιά του Alhambra στην αρένα των πωλήσεων ήταν το 2017 με 33.638 μονάδες, ενώ συνολικά μεταξύ 1996 και 2019 έχει πουλήσει 480.000 μονάδες. Παρόλα αυτά όλα τα χρόνια παρέμεινε αρκετά χαμηλότερα από το συγγενικό Volkswagen Sharan το οποίο πέρυσι έφτασε στο ορόσημο των 1.000.000 μονάδων.

Το SEAT Alhambra παράγεται στο εργοστάσιο AutoEuropa στην Πορτογαλία, μαζί με το Volkswagen Sharan. Παρά τη διακοπή παραγωγής του ισπανικού μοντέλου, το Autocar αναφέρει πως η Volkswagen θα συνεχίσει να παράγει Sharan για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα (μετά από τη λήξη των μέτρων για καταπολέμηση του κορονοιού), όμως και αυτό με τη σειρά του θα σταματήσει να διατίθεται μετά το τέλος του 2020.

Το VW Group δεν σκοπεύει να εξελίξει μια νέα γενιά MPV μοντέλων, ελπίζοντας πως το αγοραστικό κοινό θα στραφεί σε SUV προτάσεις που προσφέρουν επταθέσια διάταξη (SEAT Tarraco, Skoda Kodiaq, VW Tiguan Allspace), μέχρι να παρουσιαστεί το αμιγώς ηλεκτρικό VW ID Buzz.

node/39093

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford επεκτείνει την γκάμα του νέου Puga με νέες εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford παρουσίασε σήμερα το νέο Puma ST-Line Vignale που συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση των ST-Line και την πολυτέλεια των Vignale σε μια έκδοση.

Το ST-Line Vignale φορά τους προφυλακτήρες του ST-Line με satin aluminium φόντο για τη γρίλια, επιπλέον χρώμιο στα πλαίσια των αεραγωγών, μεγάλη αεροτομή και LED φώτα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα Windsor και δερμάτινο τιμόνι Manacor ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το premium ηχοσύστημα της B&O.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας κινητήρων του νέου Puma με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue των 120 PS. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 3,8 lt/100km και εκπομπές CO2 από 99 g/km (NEDC).

Τέλος, η Ford παρουσίασε και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που συνδυάζεται με τον μη-υβριδικό 1.0 EcoBoost των 125 PS, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 4,9 lt/100km και εκπομπές CO2 από 110 g/km (NEDC).

Τα νέα για το Puma δεν τελειώνουν εδώ, καθώς μέσα στο 2020 θα κάνει πρεμιέρα και η ισχυρότερη έκδοση επιδόσεων Puma ST με τις περιποιήσεις της Ford Performance.

[Πηγή: Ford]

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο.