Tata Nano, τώρα και σε ντίζελ

Tata Nano, τώρα και σε ντίζελ

Την ντίζελ έκδοση του Nano θα παρουσιάσει η Tata Motors τον Φεβρουάριο στο Auto Expo στην Ινδία, μαζί με ένα νέο χάτσμπακ και ένα νέο σεντάν.

Το πιο φθηνό αυτοκίνητο στον κόσμο μέχρι σήμερα ήταν διαθέσιμο με βενζινοκινητήρα 624 cc που απέδιδε 38 PS ή με μοτέρ bi-fuel 624 cc που έκαιγε και φυσικό αέριο, με απόδοση 33 PS.

Από εφέτος όμως, στις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών θα προστεθεί και μια τρίτη έκδοση κινητήρα. Πρόκειται για ένα δικύλινδρο μοτέρ ντίζελ 800 cc με απόδοση 45 PS που θα καίει μόλις 2,5 lt/100 km.

Δίπλα στο Nano ντίζελ, η ινδική Tata Motors σχεδιάζει να έχει στο σταντ της στο Auto Expo 2014 ένα κόμπακτ χάτσμπακ και ένα σεντάν, ως μέρος του πρότζεκτ «Falcon». Και τα δύο αυτοκίνητα θα βασίζονται πάνω στην υφιστάμενη πλατφόρμα X1 που χρησιμοποιείται στα Tata Vista και Manza.

Το νέο χάτσμπακ θα πατά πάνω στην πλατφόρμα Χ1 που υποστηρίζει το εικονιζόμενο Vista

Το νέο χάτσμπακ επιμελήθηκε το ευρωπαϊκό στούντιο σχεδιασμού της Tata Motors και θα διατεθεί στις αγορές προς το τέλος του 2014 με τον 1.300άρη κινητήρα ντίζελ MultiJet της Fiat, καθώς και ένα νέο 1.200άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο.

Το νέο σεντάν, που θα έχει μήκος κάτω από τα τέσσερα μέτρα (σουπερμίνι), θα διατεθεί στις αγορές επίσης εφέτος, αντικαθιστώντας το Manza. Θα χρησιμοποιεί τα ίδια μοτέρ με το χάτσμπακ, αλλά ο 1.200άρης τούρμπο εδώ θα είναι αναβαθμισμένος, αποδίδοντας πάνω από 100 άλογα.

[Πηγή cardekho.com]


To Manza δεν μακροημέρευσε και αντικαθίσταται από ένα νέο σεντάν, μόλις τρία χρόνια ύστερα από την παρουσιάσή του

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube