node/27460

Στα σκαριά η σκληροπυρηνική BMW M2 CSL

Μια σκληροπυρηνική έκδοση της BMW M2 coupé βρίσκεται υπό εξέλιξη και όπως φαίνεται θα φέρει τον λογότυπο CSL για πρώτη φορά μετά το 2004
Η M2 CSL προγραμματίζεται να είναι η έκδοση που θα κλείσει τον κύκλο ζωής της M2 και θα βαδίσει στα χνάρια της Ε46 M3 CSL, με ένα απογυμνωμένο εσωτερικό, καθίσματα μπάκετ και εξαρτήματα από ανθρακόνημα για εξοικονόμηση βάρους.

Σύμφωνα με πληροφορίες η ιπποδύναμη θα κυμαίνεται περί τους 400 ίππους, ενώ ο κινητήρας θα είναι 3λιτρος τούρμπο εξακύλινδρος και κατά πάσα πιθανότητα θα προέρχεται από τις M3 και M4. Με άλλα λόγια θα πρόκειται για μια σχετικά πιο ήπια έκδοση του S55 και όχι για μια «πιεσμένη» του Ν55 της M2. Αυτό θα γίνει για λόγους αξιοπιστίας και καλύτερης απόκρισης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Επίσημο: Νέα BMW M4 CS με 460 PS [video]

Η ροπή θα κατευθύνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μέσω είτε ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, είτε ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT με επτά σχέσεις. Αν και το δεύτερο προσφέρει σαφώς ανώτερες επιδόσεις, εντούτοις η απαίτηση της αγοράς για πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα διασφαλίζει και την ύπαρξη της χειροκίνητης έκδοσης ως την βασική.

Οι ανταπόκριση που είχε η M2 της οποίας οι πωλήσεις υπερέβησαν κατά πολύ τις προσδοκίες ήταν που έδωσαν την ώθηση στην BMW ώστε να προχωρήσει στην απόφαση για εξέλιξη της M2 CSL. Ο αντιπρόεδρος της BMW M, Dirk Hacker, είπε στο Autocar μια τέτοια επιτυχία κάνει πολύ πιο εύκολη την απόφαση για παραγωγή πιο ειδικών εκδόσεων , ακόμα και με τις σημερινές συνθήκες οικονομικής αβεβαιότητας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Οδηγούμε την BMW M2 στο Hungaroring


«Η M2 κάνει πωλήσεις 40-50% παραπάνω από τις προσδοκίες μας, ενώ η ζήτηση για αυτοκίνητα όπως η Μ2 ή εκδόσεις GTS και CS ολοένα και αυξάνεται» είπε ο Hacker. «Οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει τις καταβολές τους στους αγώνες, για εμάς αποτελεί μια ευκαιρία. Πάντα ανοίγονται νέες αγορές για τέτοιου είδους μοντέλα, αρκεί να συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που όντως είναι διαφορετικά».

Σύμφωνα πάντα με το Autocar, δεν επιβεβαιώνονται φήμες που ήθελαν την M2 CSL να παρουσιάζεται ταυτόχρονα με την ανανεωμένη M2, η οποία έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει πωλήσεις το επόμενο έτος.



Τα πρώτα «μουλάρια» εξέλιξης της M2 CSL ήδη εντοπίστηκαν να κάνουν δοκιμές τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα του Nürburgring. Στις φωτογραφίες φαίνονται κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές στον εμπρός προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα. Θα τοποθετηθούν επίσης και μεγαλύτερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Oδηγούμε την BMW M3 στο Grossglockner [video]


Η αναβίωση του ονόματος CSL στην γκάμα της BMW σηματοδοτεί και το τέλος των μοντέλων GTS, με την M4 GTS να είναι το τελευταίο μοντέλο που χρησιμοποιεί τα συγκεκριμένα αρχικά. Επιλέχθηκε να μείνει μόνο το CSL εξαιτίας της μακροχρόνιας ιστορίας του αρκτικόλεξου, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην ομολογκσιόν έκδοση της CS, την 3.0 CSL το μακρινό 1972. Το L είχε προστεθεί για να υπογραμμίσει το μειωμένο βάρος (Leicht) του αυτοκινήτου.
 
TAGS
node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.