Στα χαρτιά ακόμα το νέο Toyota MR2

Στα χαρτιά ακόμα το νέο Toyota MR2

Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να αναβιώσει το κεντρομήχανο και πισωκίνητο roadster εν είδει ηλεκτροκίνητου.

Η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο να επαναφέρει το MR2 στο προσκήνιο, αλλά αυτή τη φορά ως ένα ηλεκτροκίνητο σπορ αυτοκίνητο.

Μιλώντας στην Έκθεση του Παρισιού, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Πωλήσεων και Marketing της Toyota Europe, Matt Harrison, ανέφερε ότι η ιαπωνική εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία συζήτησης για το μέλλον του νέου σπορ μοντέλου, και επιβεβαίωσε ότι θα ήταν μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην γκάμα της Toyota.

Ο κ. Harrison μίλησε επίσης και για τα “Τα τρία αδέλφια”, έτσι είχε αποκαλέσει ο Akio Toyoda τα τρία σπορ μοντέλα που θέλει να δει στις εκθέσεις της φίρμας, και που δεν είναι άλλα από την Supra, το GT86 που είναι η Celica της εποχής και το μελλοντικό μικρό σπορ μοντέλο. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το νέο βασικό σπορ μοντέλο της Toyota, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε την χρήση πλατφόρμας που θα προκύψει από κοινοπραξία.

Η συνεργασία της Toyota με μια άλλη εταιρεία που θέλει ένα αντίστοιχο μοντέλο θα ρίξει αρκετά το κόστος εξέλιξης, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στους μηχανικούς να δώσουν έμφαση στο σύστημα κίνησης που μπορεί να αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες.

Η επιλογή της ηλεκτροκίνησης έχει αρκετά πλεονεκτήματα. Η μεγάλη ευελιξία που χαρίζει το πακέτο μπαταριών και οι ηλεκτροκινητήρες, σημαίνει ότι η διαμορφώσιμη πλατφόρμα TNGA που μπορεί να φιλοξενήσει αυτή την τεχνολογία, θα μπορούσε να αποτελέσει την βάση για το νέο MR2.

Οι μαζεμένες διαστάσεις του ηλεκτροκινητήρα θα επιτρέψουν στους μηχανικούς να τον βολέψουν πίσω από τα δύο καθίσματα του μοντέλου, διατηρώντας την κεντρομήχανη φιλοσοφία των προγόνων του. Από την άλλη, το πακέτο μπαταριών θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο πάτωμα, προσδίδοντας το πολυπόθητο χαμηλό κέντρο βάρους που χαρακτηρίζει αυτές τις κατασκευές.

Η αυτονομία που θα χαρίζει η μπαταρία αποτελεί μάλλον έναν δευτερεύοντα παράγοντα, μιας και η Toyota θα μπορεί να το προωθήσει εμπορικά ως ένα προσιτό, διασκεδαστικό στην οδήγηση και φιλικό προς το περιβάλλον σπορ αυτοκίνητο μικρών αποστάσεων.

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube