Το σημερινό FΙΑΤ Panda δεν πρόκειται να πεθάνει

Το σημερινό FΙΑΤ Panda δεν πρόκειται να πεθάνει

Ενώ το ολοκαίνουργιο FIAT Panda βρίσκεται σε τροχιά λανσαρίσματος, το σημερινό μοντέλο δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τον κατάλογο εφέτος. Ούτε το 2025. Μάλιστα θα ανανεωθεί, περνώντας τα νέα αντιρρυπαντικά πρότυπα.

FIAT Panda

Το ένα FIAT Panda νίβει το άλλο. Και τα δύο μαζί την τορινέζικη φίρμα.

Μόλις που πέρασε ένα 24ωρο από τότε που σας δείξαμε πώς θα είναι το προσεχές FIAT Panda, ύστερα από την διαρροή φωτογραφιών του από το Ευρωπαϊκό Γραφείο Κατοχύρωσης Ευρεσιτεχνιών.

Τεχνικά πανομοιότυπο με το Citroën ë-C3 που ήδη λανσαρίστηκε, θα παίξει τον ρόλο του προσιτού σουπερμίνι μηδενικών εκπομπών ρύπων όπως και το γαλλικό μοντέλο. Αμφότερα όμως αναμένουμε να έχουν και θερμικό μοντέλο στην γκάμα τους, αργότερα.

Αλλά μην νομίζετε πως τελειώσαμε με το υπάρχον FIAT Panda τρίτης γενιάς. Ένα αυτοκίνητο που δραστηριοποιείται στην αγορά εδώ και 12 χρόνια, από το 2012.

Tο FIAT Panda Serie 3 του 2012, θα παραμείνει στον κατάλογο εκτός απροόπτου μέχρι το 2026

Ενώ λοιπόν, τα νέα πρότυπα GSR2 κινδύνευαν να το ωθήσουν προς την έξοδο για ζητήματα τεχνικής συμβατότητας, φαίνεται ότι η FIAT αποφάσισε τελικά να το προσαρμόσει σε αυτές τις νέες απαιτήσεις. Προκειμένου να ζήσει ακόμη μερικά χρόνια. Κάτι που επιβεβαιώνει τα σχόλια των ιταλικών συνδικάτων πριν από μερικές εβδομάδες για το μέλλον του μοντέλου στο εργοστάσιο του Pomigliano.

FΙΑΤ Panda

Αυτές οι φωτογραφίες, που τραβήχτηκαν από κάποιον au_tospotter στο Instagram και δημοσιεύτηκαν στον ιστότοπο Automoto.it, πιθανότατα δείχνουν αυτό το «ενημερωμένο» θερμικό FIAT Panda. Που μάλιστα διαθέτει ταμπλό διαφορετικό από το μοντέλο που βρείτε αυτή τη στιγμή στις αντιπροσωπείες.

Το ολοκαίνουργιο FIAT Panda τέταρτης γενιάς, όπως είπαμε θα υπάρξει και σε θερμική έκδοση εκτός από την ηλεκτρική. Όσο για το Panda Serie 3, θα παραμείνει στον κατάλογο εκτός απροόπτου μέχρι το 2026. Μένει να δούμε αν η FΙΑΤ σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του υπάρχοντος θερμικού 500, το οποίο είναι επίσης ασύμβατο με το πρότυπο GSR2 προς το παρόν.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube