node/35852

Σε τρία… μεγέθη θα είναι διαθέσιμο το νέο Land Rover Defender

Και με πολλές επιλογές εξατομίκευσης για να μπορέσει να προσελκύσει νέους πελάτες.

Θα μπορούσαν να ονομάζονται medium, large και extra large. Ωστόσο αυτή η ονομασία παραπέμπει πιο πολύ σε ρούχα, οπότε η Land Rover επιλέγει άλλη ονοματολογία για τα τρία μεγέθη αμαξώματος στα οποία θα προσφέρει το νέο Land Rover Defender.

Αυτά θα είναι:
Defender 90
: Σηματοδοτεί τρίθυρο αμάξωμα που θα φτάνει σε μήκος τα 4344mm  (από κάτι λιγότερο από τα 4000mm της προηγούμενης έκδοσης) και το οποίο θα έχει εκδόσεις πέντε και έξι θέσεων.
Defender 110: Πεντάθυρο αμάξωμα με μήκος 4800mm , το οποίο θα προσφέρει διαμόρφωση από πέντε έως επτά θέσεις.
Defender 130: Eπίσης πεντάθυρο αμάξωμα αλλά με μήκος 5140 mm στο οποίο οι φιλοξενούμενοι επιβάτες μπορεί να φτάσουν και τους οκτώ. Να σημειώσουμε εδώ πως η προηγούμενη έκδοση του Defender 130 αφορούσε σε pickup αμάξωμα διπλής καμπίνας.

Αυτά ανακοίνωσε επίσημα η Land Rover σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκδόσεις αμαξώματος του νέου Defender το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 10 Σεπτεμβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Αρχικά θα είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις «90» και «110» με την έκδοση «130» να είναι διαθέσιμη μετά από 12 περίπου μήνες.

Η Land Rover φιλοδοξεί να προσελκύσει νέους πελάτες και να κάνει άνοιγμα και σε άλλες κατηγορίες αγοραστών, πέρα από τους κλασσικούς off-roaders.

Για να φτάσει σε αυτήν την ευρύτερη πελατειακή βάση, το νέο Defender θα έχει τέσσερις εκδόσεις εξατομίκευσης με διαφορετικό εξοπλισμό.

Αυτά θα είναι:
-Country: Για light εξορμήσεις στην εξοχή στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
-Adventure: Με χαρακτηριστικά πιο «περιπετειώδη» που το καθιστούν κάτι σαν SUV «grand tourer».
-Urban: Αποκλειστικά για χρήση μέσα στον αστικό ιστό. Αναμένεται αυτή η επιλογή να είναι πιο δημοφιλής για το Defender 110.
 -Explorer: Με εξοπλισμό που θα ικανοποιεί τους καθαρόαιμους off-roaders.

Από πλευράς κινητήρων, το Defender θα ξεκινήσει την καριέρα του με συμβατικές και ήπιες-υβριδικές εκδόσεις της σειράς κινητήρων Ingenium της JLR. Μια hybrid plug-in έκδοση προγραμματίζεται να ενταχθεί στη γκάμα πολύ μετά το αρχικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου.

Εκτός από την Ευρώπη, το νέο Defender θα προσφέρεται επίσης στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Κίνα, δύο αγορές στις οποίες προηγούμενη γενιά δεν κυκλοφόρησε επισήμως.

Οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά της Jaguar Land Rover. Οι πωλήσεις της JLR στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 8,1% σε 139.800 οχήματα κατά τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας. Οι πωλήσεις της Κίνας μειώθηκαν κατά 34% στα 98.900 οχήματα στο ίδιο χρονικό διάστημα, ενώ αυτές στην Ευρώπη, εξαιρουμένης της βρετανικής εγχώριας αγοράς της JLR, μειώθηκαν κατά 4,5% σε 127.600 μονάδες. Οι πωλήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκαν κατά 8,4% σε 117.900 οχήματα.
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To τελευταίο Land Rover Defender [αποκλειστικές φωτογραφίες]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Λάσπη, πέτρες και γκλαμουριά: 70 χρόνια Land Rover Defender

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Land Rover: Αποκατάσταση του ορίτζιναλ Series I R01 [video]

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την τοποθέτηση κινητήρα V8 στις ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθει.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για όλες τις εκδόσεις της E-Class.

Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ. Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. O Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάξει ούτε μετά το facelift τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη». Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον.

Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει την BMW να παίζει μόνες της μπάλα με τις M8 Coupe και Convertible.