Σε σκέψεις η Kia για το υβριδικό της σύστημα με τον πετρελαιοκινητήρα

Σε σκέψεις η Kia για το υβριδικό της σύστημα με τον πετρελαιοκινητήρα

Η κορεατική φίρμα εξετάζει το ενδεχόμενο να αφήσει στο ράφι την εξέλιξη του υβριδικού συστήματος κίνησης με μοτέρ ντίζελ.

Η Kia σκέφτεται σοβαρά να αφήσει στην «άκρη» την εξέλιξη του υβριδικού της συστήματος που έχει για θερμικό κινητήρα έναν πετρελαιοκινητήρα, μιας και το σκάνδαλο Dieselgate δεν έχει κοπάσει ακόμα και οι προδιαγραφές ρύπων έχουν αρχίσει να «σφίγγουν».

Παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο project βρίσκεται ακόμα υπό εξέλιξη, ο Υπεύθυνος του τμήματος Επιδόσεων Albert Biermann παραδέχθηκε ότι είναι δύσκολο να δικαιολογηθεί η εξέλιξη ακριβότερων κινητήρων πετρελαίου, μιας και οι μελλοντικές προδιαγραφές των εκπομπών ρύπων δεν έχουν ακόμα καθοριστεί και γίνονται πιο «σκληρές».

Σε δηλώσεις του μάλιστα στους Άγγλους συναδέλφους μας ανέφερε «Η εξέλιξη του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος συνεχίζεται και όπως γνωρίζετε το κόστος των μπαταριών σε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης είναι ήδη σημαντικό. Το ερώτημα είναι κατά πόσο αξίζει να τοποθετήσουμε και έναν ακριβό πετρελαιοκινητήρα στο σύνολο».

Το πιθανότερο είναι το συγκεκριμένο εγχείρημα να μείνει στο ράφι, με τον Biermann να αναφέρει ότι σύστημα μπορεί να επανασχεδιαστεί και να συνδυαστεί με έναν βενζινοκινητήρα.

Το συγκεκριμένο project είχε κάνει την εμφάνισή του σε ένα Optima στην Έκθεση του Παρισιού το 2014. Το συγκεκριμένο Optima T-Hybrid χρησιμοποιεί τον πετρελαιοκινητήρα 1.7 CRDi της φίρμας σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 48V. Μάλιστα εκτός από συμβατικό turbo ο κινητήρας εφοδιάζεται και με ένα ηλεκτρικό, το οποίο βελτιώνει τη ροπή και την απόκριση του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube