Σε δοκιμές εξέλιξης το νέο Renault Clio 2019

Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της πέμπτης γενιάς του Clio μας παρουσιάζουν ένα Mégane υπό κλίμακα.

Η Renault δουλεύει πυρετωδώς πάνω στην επόμενη γενιά του Clio και οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του μοντέλου αφήνουν να εννοηθεί ότι θα έχει αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες με την τελευταία γενιά του μεγαλύτερου Mégane.

Οι δοκιμές εξέλιξης ξεκίνησαν από την ευρωπαική ήπειρο και παρά το βαρύ καμουφλάζ που φέρει, μπορούμε να διακρίνουμε τα λεπτότερα φώτα σχήματος C που θα έχουν και όλα τα σύγχρονα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Η φιγούρα του νέου Clio δεν διαφέρει αρκετά από αυτήν της υπάρχουσας γενιάς, με την κυριότερη αλλαγή να εντοπίζεται στην κλίση της πίσω πόρτας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Clio 1.2 TCe

Το νέο μοντέλο θα διαθέτει έκδοση με ήπια υβριδική τεχνολογία και μερικά βασικά χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης, και θα φιγουράρει σε περίοπτη θέση στο περίπτερο της γαλλικής εταιρείας στην Έκθεση του Παρισιού τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Captur 1.5 dCi 110 PS

Σχεδιαστικές αλλαγές θα πραγματοποιηθούν όπως είναι φυσικό και στην καμπίνα του μοντέλου. Η κεντρική κονσόλα για παράδειγμα, θα φιλοξενήσει ένα σύγχρονο σύστημα πολυμέσων με αρκετά μεγαλύτερη οθόνη (portrait-style). Ακόμα, θα πραγματοποιηθεί ένα ποιοτικό άλμα στα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν, με στόχο το εσωτερικό να αποπνέει έναν premium αέρα.

Το νέο Clio θα «χτιστεί» πάνω σε μια βελτιωμένη εκδοχή του πατώματος που χρησιμοποιεί και η υπάρχουσα γενιά, και η γκάμα κινητήρων θα διαθέτει τον καινούριο 4κύλινδρο 1.3 TCe και τον 3κύλινδρο 0.9 TCe με βελτιωμένα χαρακτηριστικά. Προς το παρόν είναι άγνωστο εάν θα διαθέτει πετρελαιοκίνητη γκάμα, μιας και οι συγκεκριμένες εκδόσεις έχουν υψηλότερη τιμή και η αγοραστική τάση δείχνει να απομακρύνεται από αυτές στις μικρές κατηγορίες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Mégane 1.2 TCe 130 PS

Αυτό που θα δούμε για πρώτη φορά στην γκάμα του Clio, είναι μια ήπια υβριδική έκδοση που θα χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Αυτός είναι ένας από τους πιο απλούς και προσιτούς τρόπους για μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε αργότερα και μία επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Το τελευταίο μάλιστα χαρακτηριστικό θα είναι κάτι μοναδικό για την κατηγορία των σουπερμίνι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Renault Kadjar 1.5 dCi 110 PS

Τέλος, το νέο Clio θα διαθέτει τεχνολογία αυτόνομης οδήγηση επιπέδου δύο. Δηλαδή το όχημα θα μπορεί να έχει τον πλήρη έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης αλλά ο οδηγός είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί στενά.

[Πηγή: Autocar UK, Auto Express UK]

TAGS