Scoop: Δοκιμάζεται το Polo GTI του 2018

Scoop: Δοκιμάζεται το Polo GTI του 2018

Το υπό εξέλιξη Polo GTI του 2018 μπορεί να ακολουθήσει την συνταγή του Mini Cooper S.

Μόλις πρόσφατα το VW Polo GTI απέκτησε έναν κινητήρα 1.8 αντί για τον 1400άρη με τον οποίο είχε αρχικά λανσαριστεί, κάνοντας ένα βήμα πίσω στο downsizing που αρχικά ήταν ο βασικός άξονας για το marketing της εταιρείας. Και τώρα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η επόμενη γενιά του μοντέλου μπορεί να κινείται από έναν δίλιτρο κινητήρα, ακολουθώντας την συνταγή του Mini Cooper S. 

Τις - ανεπιβεβαίωτες - πληροφορίες έρχεται να επιβεβαιώσει η στρατηγική του VW Group το τελευταίο διάστημα. Δεν έχουμε δει περαιτέρω επένδυση στον 1.8. Αντίθετα όλα τα μοντέλα που έχουν παρουσιαστεί, όπως το SEAT Ateca, το Audi A3 ή το VW Tiguan, αλλά και εκείνα που πρόκειται να παρουσιαστούν, όπως το Skoda Kodiaq, όλα χρησιμοποιούν εκδόσεις του δίλιτρου τούρμπο σε μια χαμηλοτερη έκδοση ιπποδύναμης. Άλλωστε με την κατάργηση του Fabia RS, το οποίο έπρεπε να είναι οπωσδήποτε οικονομικό, δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη για μια πλατφόρμα που θα μπορεί να δώσει ένα γρήγορο αυτοκίνητο πολύ χαμηλού κόστους. Οι ανάγκες και οι... οικονομικές δυνατότητες των πελατών VW και Audi είναι όπως και να έχει πιο κοντά.

Το αυτοκίνητο θα είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις και καθώς δεν υπάρχουν εκπλήξεις στα υλικά κατασκευής, αναμένεται να είναι λίγο βαρύτερο. Ο δίλιτρος κινητήρας θα προσέθετε επίσης μερικά κιλά, από την άλλη θα έδινε και περισσότερη δύναμη. Πόση; Εκτιμάται ότι για αρχή το νέο Polo GTI θα βγάζει 200 ίππους, όσους το Golf GTI MkV. Και το περιθώριο εξέλιξης είναι μεγάλο, για μελλοντικές ισχυρότερες εκδόσεις, καθώς ο ίδιος κινητήρας στο Golf GTI MkVIII θα αποδίδει το λιγότερο 260 ίππους. Λογικά, το μεγαλύτερο μοτέρ θα βγάζει και σημαντικά αυξημένη ροπή, αναγκάζοντας την VW είτε να καταργήσει τελείως το DSG, είτε να προτιμήσει αυτό με τους συμπλέκτες υγρού τύπου που τοποθετείται στις ισχυρότερες εφαρμογές. Το οποίο με την σειρά του απαιτεί περισσότερο χώρο και είναι επίσης λίγο βαρύτερο.

Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube