Renault: Δύο εκδόσεις για το νέο Mégane RS

Renault: Δύο εκδόσεις για το νέο Mégane RS

Η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το κορυφαίο σπορ χάτσμπακ της θα διατίθεται και πάλι σε δύο επιλογές, με εστίαση στο δρόμο ή την πίστα.

Σύμφωνα με τη Renault, το επερχόμενο Mégane RS θα έχει στάνταρ ενεργητική τετραδιεύθυνση και θα είναι διαθέσιμο με δύο «ρυθμίσεις».

Η βασική έκδοση θα ονομάζεται Sport και θα έχει πιο μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση, περισσότερο προσανατολισμένη για το δρόμο. Για εκείνους που η πίστα είναι συχνά στο πρόγραμμα όμως, θα υπάρχει και η γνωστή πλέον έκδοση Cup. Όπως γίνεται και με το σημερινό μοντέλο δηλαδή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Renault Mégane 1.5 dCi 110

Μια από τις μεγάλες αλλαγές είναι ο κινητήρας που θα είναι ο 1.800άρης τούρμπο του Alpine A110. Στην προκειμένη περίπτωση όμως μιλάμε για την κορυφαία του έκδοση, με απόδοση που θα ξεπερνάει τους 300 ίππους. Θα συνεργάζεται δε είτε με 6άρι χειροκίνητο είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που θα κάνει τις καυτές επιδόσεις του αυτοκινήτου προσβάσιμες σε όλους.



Δεν αποκλείεται καθόλου να δούμε εργοστασιακή τιμή για το 0-100 km/h σε λιγότερο από 5,7” κάτι που θα καταστήσει το κορυφαίο Mégane ταχύτερο από το νέο Honda Civic Type R. Επίσης καθότι πιο μακρύ και φαρδύ από το προηγούμενο RS, το νέο αναμένεται να έχει περισσότερη μηχανική πρόσφυση, οπότε μην εκπλαγείτε εάν η μάχη για τον απόλυτο χρόνο στο Nϋrburgring ανάψει και πάλι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το νέο Renault Mégane GT

Από πλευράς σχεδίασης πάντως είναι σαφές από τα αυτοκίνητα εξέλιξης που έχουμε ήδη δει καμουφλαρισμένα ότι το μέλημα της Renault Sport δεν ήταν ο εντυπωσιασμός αλλά η ουσία. Όπως δήλωσε και ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, «Δεν ήταν ζητούμενο από το νέο Mégane RS να δείχνει επιθετικό. Έπρεπε να έχει μια ισορροπία στην εικόνα του κι αυτό είναι πάντα το πιο δύσκολο απ’ όλα».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Νέα Alpine A110 [video]

Σε ό,τι έχει να κάνει με τις λεπτομέρειες πάντως, η Renault έχει κρατήσει απόρρητες τις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο που αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στις αρχές του 2018.

Μέχρι τότε πάντως, θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι θα το δούμε για πρώτη φορά από κοντά σε τελική μορφή στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube