Πρώτες επίσημες πληροφορίες για τις νέες BMW M3 και M4

Πρώτες επίσημες πληροφορίες για τις νέες BMW M3 και M4

Με 6κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 430 ίππων θα εφοδιάζεται η νέα γενιά

Σε αποκάλυψη αρκετών τεχνικών πληροφοριών και φωτογραφιών της νέας M3 σεντάν και M4 κουπέ προχώρησε η BMW.

Η επαναστατική πέμπτη γενιά του μοντέλου, θέλει να διατηρήσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του, της M3 E92, μοντέλο που είχε παραχθεί σε πάνω από 40.000 κομμάτια. Είναι η πρώτη φορά που λανσάρονται ταυτόχρονα η κουπέ (M4) και η 4θυρη έκδοση (M3), ενώ είναι και η πρώτη φορά που διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Dr. Friedrich Nitschke, προέδρου της BMW M GmbH, «ο κινητήρας είναι η καρδιά κάθε μοντέλου της M και ο συγκεκριμένος που εφοδιάζει το νέο μας μοντέλο συνδυάζει την πολυστροφία των ατμοσφαιρικών κινητήρων με την δύναμη των υπερτροφοδοτούμενων».

Ο 6κύλινδρος σε σειρά TwinPower Turbo κινητήρας αποδίδει 430 ίππους και 51 kgm ροπής, με τον κατασκευαστή να αναφέρει ότι η τελευταία παραμένει σταθερή για μεγάλο εύρος στροφών. Συνδυάζεται στάνταρ με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και στον έξτρα εξοπλισμό προσφέρεται το 7άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M DCT. Ακόμα, ο κινητήρας στροφάρει μέχρι πάνω από τις 7.500 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωση καυσίμου και η εκπομπές CO2 είναι μειωμένες κατά 25% σε σχέση με τον V8 της E92. Τιμές επιδόσεων, δεν έχουν ανακοινωθεί.

Όπως και η E92, έτσι και η νέα γενιά διαθέτει ανθρακονημάτινη οροφή και αλουμινένιο καπό. Η ανθρακονημάτινη οροφή όμως δεν είναι προνόμιο μόνο της M4, αλλά και της M3, καθώς η προηγούμενη γενιά M3 σεντάν δεν την διέθετε. Ακόμα, ανθρακονημάτινο είναι και το πορτμπαγκάζ, με το ζύγισμα των εκδόσεων να πλησιάζει στο 50/50. Το βάρος του μοντέλου έχει διατηρηθεί κάτω από τα 1.500 kg, περίπου 80 kg ελαφρύτερο από την E92 κουπέ.

Άλλες λεπτομέρειες που αξίζουν αναφοράς είναι η αλουμινένια ανάρτηση, οι νέοι αεραγωγοί εμπρός που βελτιώνουν την αεροδυναμική, ο ανθρακονημάτινος άξονας μετάδοσης και τα κεραμικά φρένα. Το τιμόνι είναι ηλεκτρικό και διαθέτει τρεις ρυθμίσεις (comfort, sport και sport+), ενώ σε περίπτωση που φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση προσφέρονται παρόμοιες με το τιμόνι ρυθμίσεις.

Το νέο μοντέλο της M είναι εξελιγμένο και δοκιμασμένο, όπως όλες οι M, στην πίστα του Nurburgring από τους οδηγούς αγώνων, Timo Glock και Bruno Spengler, ενώ η επίσημη παρουσίασή του είναι προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί στα μέσα του 2014.

[Πηγή: BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube