Πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου Škoda Rapid Spaceback στην Ελλάδα

Πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου Škoda Rapid Spaceback στην Ελλάδα

Έχοντας εισαγάγει με επιτυχία το Rapid στην αγορά, στο κενό ανάμεσα στο Fabia και το νέο Octavia, η Škoda διευρύνει αυτόν το νέο τομέα με μία επιπλέον παραλλαγή αμαξώματος, το 5θυρο Rapid Spaceback.

Το πρώτο χάτσμπακ στη σύγχρονη ιστορία της Škoda, το Rapid Spaceback, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στην έκθεση «Athens Motor Show» που θα πραγματοποιηθεί στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο από τις 2 έως τις 10 Νοεμβρίου, με το λανσάρισμά του στην αγορά να ακολουθεί στα μέσα Δεκεμβρίου.

Συγκριτικά με το σεντάν Rapid, το Spaceback διακρίνεται για την πιο νεανική σχεδίασή του, ενώ προσφέρει και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης με πιο χαρακτηριστική ίσως, τη μεγάλη γυάλινη φιμέ οροφή που εκτείνεται μέχρι την πίσω πόρτα και θα περιλαμβάνεται στο πακέτο εξοπλισμού Style.

Παρόλο τις συμπαγείς διαστάσεις του, το Rapid Spaceback ξεχωρίζει, όπως όλα τα μοντέλα της φίρμας, για τους χώρους που προσφέρει στην καμπίνα, πάντα σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα. Κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας χαρακτηρίζεται και ο χώρος αποσκευών των 415 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.380 λίτρα.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τα Rapid Spaceback που θα διατεθούν στην Ελλάδα θα διακρίνονται για τον πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας με όλες τις εκδόσεις να περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους οκτώ αερόσακους και σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESC.

Η γκάμα των κινητήρων του θα περιλαμβάνει τούρμπο κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, τεχνολογίας TSi και TDi αντίστοιχα. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες κάνουν το Rapid Spaceback φιλικό προς το περιβάλλον, με τις εκπομπές ρύπων CO₂ να κυμαίνονται από 114gr/km έως 134gr/km, αλλά και οικονομικό, με μέση τη μέση κατανάλωση καυσίμου να ξεκινάει από τα 4 λίτρα/100km.

Πιο αναλυτικά, το Rapid Spaceback θα διατίθεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.2 TSi των 86 ίππων, 1.2 TSi των 105 ίππων και τον 1.4 TSi με τους 122 ίππους, με τον τελευταίο να συνδυάζεται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο τύπου DSG. Η γκάμα των ντίζελ θα περιλαμβάνει τον 1.6 TDi σε έκδοση με 90 ή 105 ίππους.

[Πηγή Škoda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube