node/40038

Phideon: Η ανανεωμένη λιμουζίνα της Volkswagen

Η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας στην αγορά της Κίνας υπέστη ένα διακριτικό facelift.

Μπορεί μετά από την κατάργηση του Phaeton (2002-2016), τον ρόλο της ναυαρχίδας της Volkswagen στην Ευρώπη να πήρε το Touareg, όμως στην Κίνα, η γερμανική φίρμα προσφέρει τη λιμουζίνα Phideon για τους λάτρεις των μεγάλων σεντάν. Το μοντέλο που αποτελεί προιόν της συνεργασίας VW-SAIC, παρουσιάστηκε το 2016 και σήμερα η Volkswagen αποκαλύπτει την ανανεωμένη του εκδοχή.

Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο πολυτελές σεντάν που μοιάζει με ένα μακρύτερο Passat, περιορίζονται στα νέα φώτα LED εμπρός που ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα στη γρίλια, το φωτιζόμενο έμβλημα της Volkswagen, τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με ενιαία εισαγωγή αέρα πλαισιωμένη από χρώμιο, τα νέα σχέδια τροχών και τα δυναμικά φλας στα πίσω φώτα.

Volkswagen Phideon

Στο εσωτερικό βρίσκουμε πίσω καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ένα ψυγείο για τους πίσω επιβάτες, διπλή ηλιοροφή, μεγαλύτερη οθόνη αφής 9,2" στην κεντρική κονσόλα, σύστημα νυχτερινής όρασης, head-up display, ηχοσύστημα Dynaudio κ.α.

Η ανανέωση φέρνει και αλλαγή στη γκάμα των κινητήρων, καθώς καταργείται η εξηλεκτρισμένη έκδοση plug-in hybrid και η τετρακίνητη 3.0 V6 TSI 4Motion με αποτέλεσμα η μοναδική επιλογή να είναι ο τετρακύλινδρος 2.0 TSΙ με απόδοση 224 PS και 350 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων. Προαιρετικά διατίθεται και ενεργή αερανάρτηση για ακόμα πιο άνετη ποιότητα κύλισης. Να θυμίσουμε πως το Phideon βασίζεται σε μία μακρύτερη έκδοση της πλατφόρμας MLB του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιείται μεταξύ άλλων και στo Audi A6 LWB.

Το ανανεωμένο Volkswagen Phideon θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κίνας μέσα στον Οκτώβριο ενώ δεν προορίζεται για να κυκλοφορήσει σε κάποιο άλλο μέρος του πλανήτη.

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]