node/39902

Peugeot: Ετοιμάζει ακόμα μικρότερο SUV;

Φημες για Peugeot 1008 με πεντάθυρο αμάξωμα και ηλεκτρική έκδοση!

Σύμφωνα με τη γαλλική σελίδα Caradisiac, η Peugeot ετοιμάζεται να επεκτείνει προς τα κάτω τη γκάμα των SUV της με ένα μικρότερο μοντέλο που πιθανότατα θα έχει το όνομα 1008 και αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2021 ή μέσα στο 2022.

Αν επιβεβαιωθούν οι φήμες, το Peugeot 1008 θα έχει μήκος γύρω στα 4,15 m, ενώ θα βασίζεται σε μια έκδοση της πλατφόρμας CMP που χρησιμοποιεί και το μεγαλύτερο 2008. Παράλληλα, αναμένεται να αποτελέσει έμμεσο αντικαταστάτη του Peugeot 108 (A-Segment).

Σχεδιαστικά, το 1008 θα υιοθετεί τη νέα ταυτότητα της γαλλικής φίρμας στα πρότυπα των 508, 208 και 2008 με φώτα LED που εκτείνονται στον προφυλακτήρα, θα φορά το νέο έμβλημα της Peugeot στη γρίλια ενώ θα έχει πεντάθυρο αμάξωμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Test drive: Peugeot 2008 1.2 PureTech 130

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις ισχύος του βενζινοκινητήρα 1.2 Puretech (75 PS, 100 PS και 130 PS) χωρίς την επιλογή πετρελαιοκινητήρα, ενώ θα υπάρχει και μια ηλεκτρική έκδοση e-1008 που θα μοιράζεται τον κινητήρα 136 PS και την μπαταρία με τα e-208 και e-2008. Ανεξαρτήτως κινητήρα, όλες οι εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες. Το Caradisiac υπολογίζει την αρχική τιμή του στα €18.500 χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένες πηγές.

Peugeot HR-1

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ακούμε για μικρό SUV από την Peugeot καθώς στην έκθεση Παρισιού το 2010 η εταιρεία είχε παρουσιάσει το Peugeot HR-1 σε μορφή πρωτοτύπου (εικόνα). Μπορεί λοιπόν τα τότε σχέδια για παραγωγή του mini-SUV να μην προχώρησαν λόγω κόστους, όμως φαίνεται πως η ιδέα θα επιστρέψει δυναμικά σε μια εποχή που η αγορά είναι πιο έτοιμη για κάτι τέτοιο. 

[Πηγή: Caradisiac]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]