node/36886

Peugeot 508: Πράσινο φως για υβριδική σπορ έκδοση

Η Peugeot σαφώς και θα λανσάρει ένα σπορ 508. Και θα είναι με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης και ισχύ περίπου 350 άλογα.

Το υποσχέθηκε και κράτησε το λόγο της. Σύντομα, η Peugeot θα αποκτήσει και πάλι σπορ μοντέλο στην γκάμα της. Αλλά, κατά τα σημεία των καιρών, θα είναι εξηλεκτρισμένο. Για τις γαλλικές φίρμες, σύντομα θα είναι ο μόνος τρόπος να προσφέρουν ισχυρά μοντέλα στην εγχώρια, αλλά και στην υπόλοιπη αγορά χωρίς να πλήττονται από το μάλους ή τα τέλη κυκλοφορίας για τη χώρα μας. Κάτι που, μην τρέφετε αυταπάτες, όπως θα αυξηθεί από το 2020 σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, θα αποτελέσει και ελληνική κυβερνητική επιλογή. Ειδικά μάλιστα τώρα που εξετάζεται η επιδότηση των εξηλεκτρισμένων μοντέλων. 

Τα παραπάνω νέα για το 508 προφανώς δεν μας κατέλαβαν εξ απήνης, δεδομένου ότι το Sochaux είχε παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ένα πρωτότυπο-πρόκριμα ενός μοντέλου παραγωγής στο πρόσωπο του «508 Peugeot Sport Engineered». Αλλά έκτοτε τα νέα δεν κύλησαν κατά τα ειωθότα και αυτό που ακολούθησε το πρωτότυπο ήταν λόγια και φήμες των διαδρόμων. Αυτό μέχρι προχτές, οπότε και το αφεντικό της Peugeot, αυτοπροσώπως έδωσε σάρκα και οστά στις φήμες. 

Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered

Σε ένα video όπου μιλά με τον Gilles Vidal, επικεφαλής σχεδιαστή της Peugeot, ο Jean-Philippe Imparato ανακοίνωσε ότι μόλις ενέκρινε το πρότζεκτ. Ωστόσο, σημειώνουμε ότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση, καθώς αναφέρεται στην είσοδο του νέου μοντέλου στην αγορά σε ενάμισι χρόνο από σήμερα, δηλαδή το 2021. Ενώ η Peugeot αρχικά είχε τοποθετήσει το λανσάρισμά του το 2020.

Να υπενθυμίσουμε ότι το 508 «PSE» θα πατά πάνω στη βάση της τετρακίνητης επαναφορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης του μοντέλου. Θα υπάρχει λοιπόν ένα βενζινοκίνητο μοτέρ 1.6 PureTech με 200 άλογα και δύο ηλεκτρομοτέρ, ένα εμπρός και ένα άλλο στο πίσω μέρος με ισχύ 110 και 200 άλογα αντίστοιχα. Η Peugeot δεν έδωσε νούμερο για τη μέγιστη συνδυασμένη ισχύ, αλλά αναφέρθηκε σε μια απόδοση αντίστοιχη ενός θερμικού μοτέρ 400 ίππων. Οπότε αναμένουμε η έκδοση παραγωγής να βρίσκεται σε πιο χαμηλό επίπεδο, με την εκτιμώμενη ισχύ της στα 350 άλογα.

Peugeot 508 Peugeot Sport Engineered

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.

node/39124

Διαρροή: Νέα BMW 4 Series Coupé

Η μεγάλη γρίλια και η κουπε σιλουέτα της BMW 4 Series αποκαλύπτονται πριν από την επίσημη πρεμιέρα.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Νέα BMW 4 Series Coupé

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé που είναι προγραμματισμένη για τις 2 Ιουνίου στις 19.00, έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο αρκετές εικόνες από το φυλλάδιο του μοντέλου.

Όπως είναι εμφανές, η νέα 4άρα ακολουθεί πιστά τις σχεδιαστικές γραμμές του περσινού πρωτοτύπου BMW Concept 4, με τις απαραίτητες επεμβάσεις για τη γραμμή παραγωγής.

Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη γρίλια που καλύπτει όλο το ύψος του σμιλεμμένου προφυλακτήρα και διακόπτεται από την πινακίδα. Εκατέρωθεν βρίσκουμε δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα οι οποίες υποδηλώνουν πως η συγκεκριμένη έκδοση φορά το πακέτο M Sport. Τα επιθετικά φώτα με γραφικά LED είναι αρκετά μεγαλύτερα από αυτά του πρωτοτύπου, αγκαλιάζουν τον κοντό εμπρός πρόβολο και εκφράζουν την αισθητική συγγένεια του μοντέλου με τη ναυαρχίδα 8 Series Coupé.

BMW 4 Series

 

Στο προφίλ διακρίνουμε τονισμένους ώμους, ζάντες μεγάλης διαμέτρου (πιθανότατα 20" ή 21") με πέντε διπλές ακτίνες και οροφή με έντονη κλίση προς τα πίσω όπως αρμόζει σε ένα coupé. Φυσικά έχουμε να κάνουμε με τη δίπορτη έκδοση, όμως είναι σίγουρο πως η νέα 4άρα θα διατεθεί ως Cabriolet και ως Gran Coupé.

Στην ουρά τα φώτα είναι επίσης αρκετά μεγαλύτερα από αυτά του αντίστοιχου πρωτοτύπου (όπως είχαμε δει και από παλιότερη διαρροή), όμως διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα των γραφικών LED. Την εικόνα συμπληρώνουν η ενσωματωμένη αεροτομή στην κορυφή του καλύμματος του χώρου αποσκευών, οι πλευρικές εσοχές στον προφυλακτήρα και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη από την συγγενική BMW 3 Series, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, τριάκτινο σπορ τιμόνι, λιτό σχεδιασμό και υψηλά στάνταρ ποιότητας υλικών.

BMW

Η έκδοση που βλέπεται στις φωτογραφίες είναι η M440i xDrive που τοποθετείται κοντά στην κορυφή της γκάμας από πλευράς επιδόσεων, κάτω από την επερχόμενη Μ4. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσαν, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδει 374 PS και 500 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Κατά τα άλλα περιμένουμε την 4 Series να υιοθετήσει την οικογένεια κινητήρων που γνωρίζουμε ήδη από την 3 Series, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in hybrid.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σήμερα το βράδυ, μετά από την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: CarscoopsBMWorldM]