Opel Mokka GSE, το Mokka γίνεται ηλεκτρικό ράλικαρ

Opel Mokka GSE, το Mokka γίνεται ηλεκτρικό ράλικαρ

Ανακοινώθηκε πριν από λίγες ημέρες και πλέον επιβεβαιώνεται: Η άφιξη ενός ηλεκτρικού σπορ μοντέλου στους Blitz είναι γεγονός: Opel Mokka GSE. Αρχικά με τη μορφή ράλικαρ, σύντομα και σε έκδοση παραγωγής.

Ήταν το 2022 όταν η Opel ξεκίνησε μια δειλή επιστροφή των σπορ μοντέλων στην γκάμα της. Η ονομασία OPC αποτελεί πλέον παρελθόν και τη θέση της παίρνει η GSE -με το «E» να δηλώνει το ηλεκτρικό στοιχείο.

Το ξεκίνημα υποστηρίχθηκε από ένα «restomod» του Opel Manta. Τα πρώτα μοντέλα παραγωγής με το διακριτικό «GSE» ήταν οι πιο ισχυρές εκδόσεις των Opel Astra και Grandland, ως plug-in hybrid. Ωστόσο, η εταιρεία φαίνεται να θέλει να δώσει νέα ώθηση σε αυτή τη σειρά, εντάσσοντάς την πλήρως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Κάτω από το αμάξωμα του Opel Mokka GSE βρίσκονται εξαρτήματα που έχουμε ήδη δει στη Lancia Ypsilon HF ή στο Abarth 600e

Opel Mokka GSE

Το μικρό SUV της λοιπόν, το Opel Mokka είναι το πρώτο που αναλαμβάνει αυτό τον ρόλο, στην έκδοση GSE Rally. Η Opel επέλεξε να ξεκινήσει αυτή τη νέα πορεία με ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στόχος αυτής της κίνησης -όπως και της επέκτασης της ονομασίας GSE- είναι να δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και το πάθος δεν είναι ασύμβατα μεταξύ τους.

Πρώτο 100% ηλεκτρικό GSE, το Mokka αυτό είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που εξελίχτηκε για τη νέα κατηγορία eRally5 της FIA. Θα μπορεί να συμμετέχει σε πρωταθλήματα από το 2026 και θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο του ήδη αυτό το Σαββατοκύριακο στο Eindhoven.

Opel Mokka GSE

Χάρη στην τυποποίηση των εξαρτημάτων εντός του ομίλου, η Opel μπόρεσε να λανσάρει αυτό το νέο μοντέλο. Κάτω από το αμάξωμα του μικρού γερμανικού SUV βρίσκονται εξαρτήματα που έχουμε ήδη δει στη Lancia Ypsilon HF ή στο Abarth 600e.

Το Opel Mokka GSE είναι επομένως, ένα ηλεκτρικό μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς, εξοπλισμένο με κινητήρα που μπορεί να αποδώσει έως και 280 ίππους μάξιμουμ. 

Opel Mokka GSE

Η μπαταρία διατηρεί την εργοστασιακή χωρητικότητα των 54 kWh. Η αυτονομία δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να είναι κοντά στα 322 χιλιόμετρα, όπως και στο SUV της Abarth.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube