node/39817

Opel Mokka: Ανακοινώθηκε η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου

Εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το νέο Opel Mokka διατίθεται και με τρία θερμικά μοτέρ.

Λίγο καιρό μετά από την επίσημη πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού Mokka-e, η Opel ανακοίνωσε ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου προδιαγραφών Euro 6d του νέου Mokka.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Opel Mokka, αλλάζουν τα πάντα [video]

Η βασική έκδοση βενζίνης φορά τον 1.2 Turbo απόδοσης 100 PS στις 5000 rpm και 205 Nm στις 1750 rpm, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (μέση κατανάλωση 4,6 lt/100 km και εκπομπές CO2 100-111 g/km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεεί 11" και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 182 km/h.

Η ισχυρότερη έκδοση του 1.2 Turbo με 130 PS στις 5500 rpm και 230 Nm στις 1750 rpm μπορεί να συνδυαστεί είτε με το χειροκίνητο εξάρι, είε με το αυτόματο οχτώ σχέσεων που ενσωματώνει τεχνολογία Quickshift και έχει στάνταρ paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι (μέση κατανάλωση 4,5-4,8 lt/100 km και εκπομπές CO2 103-111 g/km). Εδώ η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκηρώνεται σε 9,2" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 202 km/h.

Όσον αφορά τους κινητήρες diesel, υπάρχει ο υπετροφοδοτούμενος 1,5 λίτρων που αποδίδει 110 PS στις 3500 rpm και 250 Nm στις 1750 rpm (μέση κατανάλωση 3,8 lt/100 km και εκπομπές CO2 100 g/km), εξοπλίζεται με σύστημα μείωσης ρύπων και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο.

Σε όλες τις εκδόσεις του νέου Mokka η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Opel Mokka

Το νέο B-SUV της Opel βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) του PSA Group. Ως αποτέλεσμα, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά είναι ελαφρύτερο έως και 120 kg, έχει ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο (+2 mm) και σημαντικά μικρότερο μήκος που διαμορφώνεται στα 4150 mm (-125 mm). Η εντελώς νέα σχεδίαση εισάγει το μελλοντικό πρόσωπο της φίρμας με τη μάσκα "Opel Vizor" ενώ όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ φώτα LED (προαιρετικά με την τεχνολογία adaptive IntelliLux LED matrix light).

Επιπλέον, υπάρχει και η έκδοση GS Line με σπορ χαρακτήρα που ξεχωρίζει από τις κόκκινες λεπτομέρειες στα φώτα ημέρας, τη γρίλια σε γυαλιστερό μαύρο, τις μαύρες ζάντες αλουμινίου, τη διαχρωμία με την οροφή, τα μαύρα διακοσμητικά στοιχεία στο εξωτερικό και αντίστοιχες σπορ πινελιές στην καμπίνα (ειδικό ύφασμα στα εμπρός καθίσματα, κόκκινη επένδυση στον πίνακα οργάνων, και μαύρη εσωτερική επένδυση οροφής).

Opel Mokka

Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν έως πέντε επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 350 λίτρα. Εκεί βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της Opel το πλήρως ψηφιακό cockpit "Pure Panel" που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12" και κεντρική οθόνη αφής έως 10" (7" για τη βασική έκδοση) για το infotainment με κλίση προς τον οδηγό. Τα εργονομικά καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα προς έξι κατευθύνσεις ενώ προαιρετικά διατίθενται ως θερμαινόμενα, με λειτουργία μασάζ για τον οδηγό, με επένδυση Alcantara ή και ένα πλήρες δερμάτινο σαλόνι.

Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας περιλαμβάνει σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ανίχνευση πεζού, Advanced Cruise Control (με αυτόματο κιβώτιο, το σύστημα προσφέρει επιπλέον λειτουργία stop & go), Active Lane Positioning, αντιθαμφωτικό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED matrix, αναγνώριση οδικής σήμανσης, πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης και υπηρεσία eCall (κλήση έκτακτης ανάγκης).

H Opel δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες για την εμπορική διάθεση του νέου Mokka όμως γνωρίζουμε πως οι πρώτες παραδόσεις της ηλεκτρικής έκδοσης αναμένεται να ξεκινήσουν από τις αρχές του 2021.

Πηγή: Opel

node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]