node/37010

Volkswagen: Τα μυστικά της παραγωγής του νέου Golf

Πάνω από 2.700 μεμονωμένα εξαρτήματα, 962 συστήματα καλωδίων με μήκος 1.340 μέτρα, γραμμή παραγωγής μήκους 69 km, είναι μερικά από τα «μυστικά» του Golf VIII.

Πάνω από 35 εκατομμύρια VW Golf σε διάφορες εκδόσεις έχουν παραχθεί παγκοσμίως από τότε που εμφανίστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου, με τα 26 από αυτά να έχουν παραχθεί στο εργοστάσιο του Wolfsburg. Η παραγωγή του Golf VIII έχει ήδη ξεκινήσει.

Τα πρώτα αυτοκίνητα θα βρίσκονται στις εκθέσεις της εταιρείας σε Γερμανία και Αυστρία τον Δεκέμβριο και αμέσως μετά θα αρχίσει η διάθεσή τους και στις λοιπές αγορές.

Προκειμένου να μπει στην παραγωγή το Golf VIII έγιναν πολλές αλλαγές στη γραμμή παραγωγής, ενώ αυτό που τονίζει η εταιρεία είναι ότι παρά το γεγονός ότι το νέο μοντέλο είναι πιο «πολύπλοκο» από το απερχόμενο, η διαδικασία παραγωγής του θα είναι πιο γρήγορη χάρη σε αυτές τις αλλαγές και βελτιώσεις.

Στο εργοστάσιο του Wolfsburg, 8.400 εργαζόμενοι εργάζονται αποκλειστικά για το Golf VIII. Το αυτοκίνητο έχει πάνω από 2.700 μεμονωμένα εξαρτήματα. Υπάρχουν 962 συστήματα καλωδιώσεων με 1.340 μέτρα καλωδίου στο πλήρως συνδεδεμένο Golf. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο το νέο Golf έχει 31 συστήματα περισσότερα και 100 μέτρα καλωδίων επιπλέον. Ξεκινώντας με την παράδοση του χαλύβδινου φύλλου μέχρι το τελικό όχημα να εγκαταλείψει το εργοστάσιο, το Golf θα έχει διανύσει 69 χιλιόμετρα στη γραμμή παραγωγής.

Αναλύοντας σχετικά την όλη διαδικασία, ο Dr. Andreas Tostmann, μέλος του ΔΣ της Volkswagen δήλωσε: «Το Golf VIII  είναι πολύ πιο πολύπλοκο από τον προκάτοχό του. Παρόλα αυτά, έχουμε μειώσει τον μέσο χρόνο παραγωγής περίπου μία ώρα. Επειδή το Golf VIII ανήκει στη δεύτερη γενιά προϊόντων της πλατφόρμας MQB, επιτύχαμε σημαντική μείωση των επενδύσεων στην όλη διαδικασία, αλλά και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα».

go

Η όγδοη γενιά του Golf βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB που χρησιμοποιήθηκε και στο απερχόμενο μοντέλο, κάτι που μεταφράζεται σε μεγάλη οικονομία, καθώς το 80% των υφισταμένων εγκαταστάσεων μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο για την παραγωγή του.

Η εγκατάσταση όλων των δεδομένων στο αυτοκίνητο είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται μέσω ενός γρήγορου δικτύου WLAN με το αυτοκίνητο να βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής. Αυτό μεταφράζεται σε οικονομία χρόνου στην όλη διαδικασία παραγωγής. Επί της ουσίας ο χρόνος για τη συγκεκριμένη διαδικασία παραμένει ο ίδιος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος των δεδομένων είναι σημαντικά μεγαλύτερος.

gol

Από το 2020 μια νέα, πλήρως αυτοματοποιημένη γενιά συστημάτων μεταφοράς εξαρτημάτων χωρίς οδηγό, θα διασφαλίσει μέσα στο ίδιο εργοστάσιο ταχύτερη παροχή υλικού, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εύρυθμη λειτουργία του. Παράλληλα, η εφοδιαστική διαδικασία του Body Shop θα παρουσιάσει 7%  βελτίωση της παραγωγικότητας μέσω της χρήσης 23 ρομπότ μεταφοράς.

teas

Να θυμίσουμε ότι το Golf VIΙΙ που θα αποκαλυφθεί αύριο, Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, θα έχει λιγότερες εκδόσεις σε ό,τι έχει να κάνει με τα διαθέσιμα αμαξώματα. Παράλληλα θα ενσωματώνει κορυφαίες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα το Innovision Cockpit με δύο μεγάλες οθόνες αφής (σ.σ.: η λύση θυμίζει έντονα Mercedes A-Class).

Για περισσότερες λεπτομέρειες… υπομονή έως αύριο!
 

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.