To νέο VW Golf Plus στοχεύει πιο premium

To νέο VW Golf Plus στοχεύει πιο premium

Η Volkswagen λέει ότι ο αντικαταστάτης του Golf Plus που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Sportsvan θα είναι μεγαλύτερο για να αποταθεί σε νέες οικογένειες.

Η VW αποκάλυψε τα σχέδιά της για το αντικαταστάτη του Golf Plus με το πρόσφατο πρωτότυπο Sportsvan που μας παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες στη Διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η VW σχεδιάζει επίσης να καταργήσει το όνομα Golf Plus, χρησιμοποιώντας το όνομα του πρωτοτύπου, όταν το νέο μοντέλο διατεθεί στις αγορές, κάτι που αναμένεται στην Ευρώπη το καλοκαίρι του 2014.

«Το προηγούμενο αυτοκίνητο (σ.σ. το Golf Plus) αγοραζόταν από παλιούς πελάτες της VW. Με το Sportsvan εκτιμούμε ότι θα απευθυνθούμε σε περισσότερες οικογένειες», δήλωσε ο επικεφαλής μηχανολόγος για το εξωτερικό, την καμπίνα και την ασφάλεια της VW, Christian Strube.

Το Golf Plus αντιπροσωπεύει πάνω από το 20% των συνολικών πωλήσεων του Golf στη Γερμανία, δήλωσε εκπρόσωπος της VW. Μέχρι τον Ιούλιο, 39.798 Golf Plus πουλήθηκαν στην Ευρώπη, που αποτελούν το 12% των πωλήσεων στη Γηραιά Ήπειρο, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρεία συλλογής και ανάλυσης στοιχείων της αυτοκινητοβιομηχανίας, JATO Dynamics.

Η VW εκτιμά ότι η έκδοση παραγωγής του Sportsvan θα μπορούσε να απευθυνθεί και σε καταναλωτές από premium μάρκες. Σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της VW, «τώρα που η Mercedes-Benz A-Class έγινε πιο συμβατικό χάτσμπακ, θα μπορούσαμε να της πάρουμε μερίδιο από τις πωλήσεις».

Όπως και το Golf της τελευταίας γενιάς, το Sportsvan πατά πάνω στην προσαρμοζόμενη πλατφόρμα MQB και είναι 13,4 μακρύτερο από το κλασικό 5θυρο μοντέλο. Επιπλέον διαθέτει 74 lt παραπάνω χώρο αποσκευών, καθώς και συρόμενο πίσω κάθισμα που μπορεί να ανεβάσει την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 585 lt με τα καθίσματα στη θέση τους.

Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα τους περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις του1.400άρη TSI και τρεις ντίζελ TDI, περιλαμβανομένης μιας έκδοσης BlueMotion με εκπομπές CO2 κάτω από 95 g/km.

Το υφιστάμενο Golf Plus θα παραμένει στην παραγωγή μέχρι το τέλος του χρόνου.

[Πηγή Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube