Volkswagen Taigun
node/38065

Νέο Volkswagen Taigun: To ξαδέρφι του T-Cross από την Ινδία

Θεωρούσαμε το όνομα «Taigun» νεκρό, αλλά η Volkswagen το έβγαλε από τη λήθη και τα αζήτητα, από τότε που προέκρινε αντ’ αυτού το όνομα «T-Cross». Και μαζί με το ομογάλακτο και ομοζυγωτικό Škoda Vision IN πάνε αντάμα στο «Bollywood».

Ήταν ένα μοντέλο που είχαμε σχεδόν ξεχάσει στη Volkswagen, ειδικά με τον πολλαπλασιασμό της γκάμα των SUV τα τελευταία χρόνια. Το Taigun είναι όμως πραγματικότητα, οκτώ και βάλε χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο του ομώνυμου πρωτοτύπου. Να θυμίσουμε ότι το 2013 είχαμε οδηγήσει το πρωτότυπο, ενώ ένα επικαιροποιημένο Taigun είχε κάνει την εμφάνισή του, πάλι εδώ στο ινδικό  Auto Expo, το 2104.

Το Wolfsburg (ξανά)παρουσίασε το Taigun στο Auto Expo 2020, στο Νέο Δελχί στην Ινδία, αυτή τη φορά με σοβαρή υπόσταση, καθώς αντιπροσωπεύει το 50% των εγκαινίων του Ομίλου VW στην τεράστια αυτή αναδυόμενη αγορά. Το άλλο 50% θα αναλάβει το Škoda Vision IN, με την τσεχική εταιρεία να έχει το γενικό πρόσταγμα και την οργάνωση της στρατηγικής διείσδυσης του ομίλου στην ινδική αγορά. Και η αιχμή του δόρατός της ξεκινά με -τι άλλο;- μοντέλα B-SUV.

Volkswagen Taigun

Δεν είναι έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι οι αναλογίες του Taigun είναι παρόμοιες με εκείνες του Škoda Vision IN. Και φυσικά υπάρχει λόγος: Αμφότερα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, δηλαδή τη σπονδυλωτή αρχιτεκτονική MQB, σε μια «ινδική» εκδοχή της, την Α0-ΙΝ. 

Το Taigun έχει μήκος 4,2 m και ενσωματώνει ορισμένα στοιχεία σχεδίασης από το Volkswagen T-Cross, τον ευρωπαίο ξάδερφό του. Θα υπάρξουν προφανώς διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων, ξεκινώντας από την τεχνολογία και τον εξοπλισμό, αλλά είναι σαφές ότι η Volkswagen δεν έχει σχεδιάσει ένα Taigun με εκπτώσεις.

Volkswagen Taigun

Κάτω από την καπό, οι Ινδοί καταναλωτές θα βρουν τον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI με ισχύ 130 άλογα και απενεργοποίηση κυλίνδρων. Ένα μοτέρ 1.0 TSI των 115 PS είναι επίσης στο πρόγραμμα, ενώ μελετάται και ένα τρίτο μοτέρ για την γκάμα που θα καίει φυσικό αέριο. Το Taigun θα διατίθεται στην ινδική αγορά είτε με χειροκίνητο σασμάν είτε με DSG.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».