Volkswagen Taigun

Νέο Volkswagen Taigun: To ξαδέρφι του T-Cross από την Ινδία

Θεωρούσαμε το όνομα «Taigun» νεκρό, αλλά η Volkswagen το έβγαλε από τη λήθη και τα αζήτητα, από τότε που προέκρινε αντ’ αυτού το όνομα «T-Cross». Και μαζί με το ομογάλακτο και ομοζυγωτικό Škoda Vision IN πάνε αντάμα στο «Bollywood».

Ήταν ένα μοντέλο που είχαμε σχεδόν ξεχάσει στη Volkswagen, ειδικά με τον πολλαπλασιασμό της γκάμα των SUV τα τελευταία χρόνια. Το Taigun είναι όμως πραγματικότητα, οκτώ και βάλε χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο του ομώνυμου πρωτοτύπου. Να θυμίσουμε ότι το 2013 είχαμε οδηγήσει το πρωτότυπο, ενώ ένα επικαιροποιημένο Taigun είχε κάνει την εμφάνισή του, πάλι εδώ στο ινδικό  Auto Expo, το 2104.

Το Wolfsburg (ξανά)παρουσίασε το Taigun στο Auto Expo 2020, στο Νέο Δελχί στην Ινδία, αυτή τη φορά με σοβαρή υπόσταση, καθώς αντιπροσωπεύει το 50% των εγκαινίων του Ομίλου VW στην τεράστια αυτή αναδυόμενη αγορά. Το άλλο 50% θα αναλάβει το Škoda Vision IN, με την τσεχική εταιρεία να έχει το γενικό πρόσταγμα και την οργάνωση της στρατηγικής διείσδυσης του ομίλου στην ινδική αγορά. Και η αιχμή του δόρατός της ξεκινά με -τι άλλο;- μοντέλα B-SUV.

Volkswagen Taigun

Δεν είναι έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι οι αναλογίες του Taigun είναι παρόμοιες με εκείνες του Škoda Vision IN. Και φυσικά υπάρχει λόγος: Αμφότερα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, δηλαδή τη σπονδυλωτή αρχιτεκτονική MQB, σε μια «ινδική» εκδοχή της, την Α0-ΙΝ. 

Το Taigun έχει μήκος 4,2 m και ενσωματώνει ορισμένα στοιχεία σχεδίασης από το Volkswagen T-Cross, τον ευρωπαίο ξάδερφό του. Θα υπάρξουν προφανώς διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων, ξεκινώντας από την τεχνολογία και τον εξοπλισμό, αλλά είναι σαφές ότι η Volkswagen δεν έχει σχεδιάσει ένα Taigun με εκπτώσεις.

Volkswagen Taigun

Κάτω από την καπό, οι Ινδοί καταναλωτές θα βρουν τον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI με ισχύ 130 άλογα και απενεργοποίηση κυλίνδρων. Ένα μοτέρ 1.0 TSI των 115 PS είναι επίσης στο πρόγραμμα, ενώ μελετάται και ένα τρίτο μοτέρ για την γκάμα που θα καίει φυσικό αέριο. Το Taigun θα διατίθεται στην ινδική αγορά είτε με χειροκίνητο σασμάν είτε με DSG.