node/27260

Νέο TVR Griffith με 500 PS

Η αναγέννηση της βρετανικής TVR γίνεται με το Griffith, ένα κουπέ βασισμένο σε πλατφόρμα του Gordon Murray, με έναν 5λιτρο V8 της Cosworth.

Σχεδόν 11 χρόνια μετά την παύση της παραγωγής των μοντέλων της TVR η εξωτική βρετανική φίρμα επιστρέφει, με το νέο Griffith.

Το TVR Griffith, που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του φετινού Goodwood Revival, διαθέτεις τις αναλογίες των προγόνων του, με έντονες καμπύλες, μακρύ καπό και την καμπίνα αρκετά πίσω. Βασίζεται όμως σε ένα εντελώς καινούργιο πλαίσιο, ονόματι iStream, σχεδιασμένο από την Gordon Murray Design, που χρησιμοποιεί ανθρακονήματα για να προσφέρει κορυφαία ακαμψία και αντοχή στις συγκρούσεις.

Με μήκος 4,31 m, πλάτος 1,85 m και ύψος 1,24 m, το TVR Griffith έχει αρκετά πιο μαζεμένες διαστάσεις από μια Porsche 911. Το βάρος του φτάνει τα 1.250 kg, κατανεμημένα ισόποσα στους εμπρός και πίσω τροχούς. Δεν υπάρχει τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα, όμως το πάτωμά του είναι εντελώς επίπεδο, προσφέροντας σταθερότητα καθαρόαιμης αγωνιστικής κατασκευής σε υψηλή ταχύτητα. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, το Griffith έχει φτιαχτεί για να προσφέρει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση, και όχι για να γράφει χρόνους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο TVR αποκαλύφθηκε σε όσους... ήδη το είχαν αγοράσει

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 5λιτρος V8 της Ford Mustang GT, που μετά τις επεμβάσεις της Cosworth αποδίδει περίπου 500 PS. Και λέμε «περίπου», επειδή η TVR δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα ακριβή νούμερα ισχύος και ροπής που αποδίδει. Έχει δηλώσει μόνο ότι θα προσφέρει αναλογία 400 bhp/τόνο. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, για το 0-100 km/h θα χρειάζεται λιγότερα από 4,0”, και η τελική του ταχύτητα θα ξεπερνά τα 320 km/h.

Στα αποκαλυπτήρια του Griffith ο Les Edgar, σημερινός ιδιοκτήτης της TVR, δήλωσε: «Σήμερα είναι το αποκορύφωμα τριών ετών ασταμάτητης δουλειάς της ομάδας μας. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να δείξουμε στον κόσμο το νέο TVR Griffith. Ένα βρετανικό muscle car εντυπωσιακό και βίαιο, αλλά και γοητευτικό και εκλεπτυσμένο. Και κυρίως, ένα νέο TVR που προσφέρει τεχνική ποιότητα, άνεση, αξιοπιστία και πρακτικότητα σε επίπεδα άγνωστα για τη φίρμα μέχρι χτες».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Mustang GT [video]

Η κατασκευή του Griffith θα γίνεται σε ένα εργοστάσιο στο Rassau Industrial Estate, στην Ουαλία, το οποίο αναβαθμίζεται με επενδύσεις ύψους £30 εκατ. Και αναμένεται να δημιουργήσει 150 νέες θέσεις εργασίας όταν λειτουργήσει πλήρως. Η χρονική περίοδος αυτή τοποθετείται σε περίπου έναν χρόνο από σήμερα, αφού οι πρώτοι πελάτες, οι οποίοι έχουν δώσει ως προκαταβολή £5000 εδώ και 1,5 χρόνο, θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους το 2019. Η βασική τιμή του TVR Griffith στο Ην. Βασίλειο θα είναι £90,000 (€98.600).

[Πηγή: TVR]

TAGS
node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.